Oceń miejsce




Stacja Shell witranowo tirówki, prostytutki, jagodziany - Nidzica

polka 27 latek w okularach komplecik 50 zł pracuje w godzinach 20 -2 w nocy polecam

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~xxx 25/8/2014 22:00
Sa w godznach miedzy 20 a 2 w nocy. Widywalem dwie, ale korzystalem tylko u rudej. Jest niezla.
~Wampir 21/8/2014 22:03
A które sa na tej stacji ? i w jakich godzinach
~xxx 21/8/2014 18:01
a konkretnie do której laski chcesz ten numer? stoją dziewczyny.
~Wampir 21/8/2014 15:20
Ma ktos numer do tej laski co stoi na stacji
~mobil 28/7/2014 11:38
sa tu jeszcze jakies laski ?
~tomostr 23/5/2014 13:33
o wizycie do lekarza podyskutowac trzeba smierdzace pizdy
~jaro 19/5/2014 18:48
to kiedy ty tamtedy przejezdzasz? bo ja jakos w tamtym tygodniu widzialem dwie. bylem tam jakos po 22-ej.
~megi 19/5/2014 11:55
Nie ma tam chyba juz zadnej bo kiedy bym tam nie przejezdzal to pustki
~citroen 15/5/2014 16:49
czy te Panie można spotkać przy trasie czy na shella trzeba zjechać? Bo nie jestem miejscowy a będę tamtędy teraz przejeżdżał kilka razy i chciałbym wstąpić...czy są w każdy dzień w tygodniu?
~zzzzz 12/5/2014 16:38
z tego co wiem to stoja.
~Wampir 5/5/2014 20:31
Stoją te panny?
~daro 18/4/2014 11:02
mobilxxx jeśli możesz podać nr telefonu tej laski to wyślij na karol07fpas@wp.pl
~starek 17/4/2014 00:38
jakie ceny maja te laski?
~zzzzz 16/4/2014 19:05
z tego co wiem to od poniedzialku do piatku.
~mmm 13/4/2014 23:35
W jakie dni sa dziewczyny?
~marine 11/4/2014 09:17
mobil jak możesz to podaj mi nr tel do niej na samotnik182@interia.pl
~elo 8/4/2014 22:46
Jakie dziewczyny tam teraz stoją ???
~mario 8/4/2014 19:25
mobil jak możesz to podaj mi nr tel do niej na mariuszek702@wp.pl
~mobilxxx 8/4/2014 13:43
Ta polka jest nawet spoko wariatka :P Tylko zebami troche rysuje bo ma wystające hehe. Jak ktos chce nr tel to moge podać. Jest z Ostródy :) Ewa ma na imię
~mobilxxx 17/3/2014 16:48
są jakies nowe dziewczyny? Moze ktos ma namiar na jakas fajna laske?
Ocena: 3,7 (29) dodaj Oceń
 
Dodano: 2011-11-07
Dodał: ~wielki