Oceń miejsce




Stacja Shell witranowo tirówki, prostytutki, jagodziany - Nidzica

polka 27 latek w okularach komplecik 50 zł pracuje w godzinach 20 -2 w nocy polecam

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~zbych 23/6/2015 23:16
A dziewczyny to jeszcze urzeduja czy juz na dobre to sie zrobil parking pedalow? Bo ostatnio to tylko wpisy tych pedzow tu sie pojawiaja.
~Volvo 13/6/2015 20:25
Facet 30 lat obciagnie dziś facetom będę przejazdem za free dzwonić 7,9,2,3,9,2,4,8,8
~strap 10/6/2015 11:42
Poważnie pytałem...
~strap 7/6/2015 14:47
A ten 25-latek jest przebrany za kobietę?
~mlody 27/5/2015 15:23
25 latek zrobi laske na Shell MOP Witranowo piszcie kiedy bedziecie
~men 14/5/2015 22:15
Kto z facetów chętny dziś na ekstra loda w wykonaniu faceta? Dyskrecja gwarantowana dzwoń numer dwa posty niżej
~aleks 13/5/2015 11:28
pojawiają się tam jeszcze te dupeczki?
~SERW 1/5/2015 21:39
Meski koles obciagnie facetom z tira za free tylko dzis do 24 dzwonic 7 9 2 3 9 2 4 8 8 lat 30
~maniek 14/4/2015 21:47
Ruda jesteś dzs?
~mike 26/3/2015 10:59
Gdzie stoja koło Nidzicy?
~brunet 20/3/2015 21:31
sa dzis tam panie?
~krzys 19/3/2015 23:01
Ruda jestes?
~maniek 19/3/2015 20:50
Zenek za ile ?
~mlody 19/3/2015 19:44
Ruda dzis jestes na schelu?
~barbar 15/3/2015 17:07
witam pany,wiecie moze czy jutro beda jakies panny na stacji?
~marjo 13/3/2015 20:25
Cześć szwagry nie wiem jak Kaśka ale Ewka to pierwsza liga
~niesmialy 4/3/2015 15:39
a jesli bym chcial obie na raz na lodzika mozliwe ?
~niesmialy 4/3/2015 15:30
mozliwy lodzik bez gumki?
~tomi 19/2/2015 22:07
jakim tym samochodem stoją tam dziewczyny ? ogłaszaj się na radju czy jak ?
~xxxx 19/2/2015 17:16
aleks, gdybys czytal komentarze to bys wiedzial ze sa od poniedzialku do czwartku i sa samochodem.
Ocena: 3,7 (32) dodaj Oceń
 
Dodano: 2011-11-07
Dodał: ~wielki