Oceń miejsce




Stacja Shell witranowo tirówki, prostytutki, jagodziany - Nidzica

polka 27 latek w okularach komplecik 50 zł pracuje w godzinach 20 -2 w nocy polecam

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~Huhi 14/4/2017 21:40
To juz na tym cpn nie stoi nic ?
~Kik 10/4/2017 10:55
to macie ten numer do Ani??
~tomcio 9/4/2017 15:29
Ktos wjebal mi sie na konto I podal zly numer do ani do jakiegos typa numer
~aleks 5/4/2017 12:41
Numer prowadzi do konta FB jakiegoś typa więc zalecam ostrożność :)
~692987038 5/4/2017 08:07
To numer do ani ona nie stoi tyllo spotyka nie na tel
~Kik 4/4/2017 19:37
A jakis kontakst gdzie stoi ona ?
~tomcio 4/4/2017 15:08
Tak w nidzicy jest zajebista suka dobrze obciaga
~kik 30/3/2017 09:56
A jest coś nowego ??
~Kocur 30/3/2017 00:44
Jak się z paniami komunikować da ktoś namiar??
~Nero 29/3/2017 20:45
Dzieje sie cos tu panowie nowego?
~tomcio 6/3/2017 20:19
A skąd wiesz ze wyjechala za granice jak ja tydzień temu bylem u niej
~jebak 1/3/2017 00:06
ta z nidzicy wyjechała za granice......
~wolodzia 12/2/2017 15:21
a jakies namiary do tej polki
~wolodzia 12/2/2017 15:14
jest w okolicy nidzicy dziewczyna do bzykania
~daw 12/1/2017 18:07
W jakich godz się umawia
~Vibo 11/1/2017 18:25
Siemka moze wiecie panowie czy cos sie dzieje na tej stacji ?? Jest cos ??
~tomcio 11/1/2017 16:58
Jebak kiedy u niej byles bo ja się nie mogę teraz do niej dodzwonic
~jebak 10/1/2017 22:57
byłem u tej pani kilka razy z nr 692 ....dobrze ciagnie.umawialem sie przez sms....
~NRT 20:27 27/12/2016
Ktoś sprawdzał Panią z nr 692986991 ?
niemoge sie dodzwonic cos
~zenek 11:11 16/12/2016
Facet dobrze ssie będzie dziś wieczorem 7,9,2,3,9,2,4,8,8
Ocena: 3,7 (36) dodaj Oceń
 
Dodano: 2011-11-07
Dodał: ~wielki