Oceń miejsce




Przy E7 tirówki, prostytutki, jagodziany - Radom

brak opisu

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
 
sa5545 29/11/2018 10:21
sa disiaj panie czy za zimno
 
noot 20/11/2018 18:20
koło południa powinieneś je spotkać oprócz niedzieli chyba
 
Xxx 20/11/2018 16:16
Jest tam cos ? Jesli tak to w jakim czasie
 
rom 12/11/2018 14:15
hejo nie wiecie czy dzisiaj jest co zadupczyc ?
 
Cwel 7/11/2018 09:43
Ja bywam tam często. Chętnie obciagne kutasa i dam dupe do zruchania. Wszystko czysto i konkretnie za darmo. Jeżeli byłby ktoś chętny niech da znać mogę się umówić
 
Xxx 24/10/2018 12:22
Dziewczyny pracujecie dziś jak tak to do której godziny
 
Akmi 21/10/2018 11:03
Stoją dziś?
 
Heyo 21/10/2018 10:09
W którym miejscu
 
Lukasz 16/10/2018 12:44
No nie powiem czarnula była zajebiście ubrana aczkolwiek twarz taka przestraszona.
Kwota standard: 50/70/100
Nie robi bez klosza nawet z dopłatą. Również hotel nie wchodzi w grę.
 
abc 13/10/2018 14:36
ostatnio byla czarnulka ubrana na czerwono alez ostra sunia nie wiecie ile bierze za dymanko i czy da sie namowic bez kalosza ?
 
Pedal 12/10/2018 19:20
Ja bywam tam często. Chętnie obciagne kutasa i dam dupe do zruchania. Wszystko czysto i konkretnie za darmo. Jeżeli byłby ktoś chętny niech da znać mogę się umówić
 
Xxx 11/10/2018 18:21
Napisz na gg 35263137
 
Cwel 10/10/2018 14:09
Xxx chętnie Ci obciagne i dam dupy, mozemy się umówić w miejscu gdzie stoją dziwki pójdziemy w lasek i mnie zruchasz
 
Michal 9/10/2018 15:04
Czy ktoś wie gdzie stoja w nocy na Radomiu lub w okolicach ?
 
Xxx 8/10/2018 15:24
Do ktorej stoja tam?
 
Waldo 7/10/2018 11:18
A w niedzielę ktoras stoi?
 
Alison 6/10/2018 10:19
To jest jakaś nowa oprócz tych dwóch?
 
Mati 5/10/2018 09:27
A jest ta z audi w niedzielę
 
fajny 5/10/2018 09:02
ja bym sie umówi ta z audi jest jeszcze?
 
Mati 5/10/2018 07:08
Stoją dziewczyny w niedzielę?
 
Xxx 4/10/2018 20:37
Gdzie chcesz sie iumowic
 
eryk 3/10/2018 07:56
czy stoji ta ruda bylem raz u niej super mila pachnaca ciekawe czy dzis bedzie
 
Cwel 29/9/2018 15:40
Ja bywam tam często. Chętnie obciagne kutasa i dam dupe do zruchania. Wszystko czysto i konkretnie za darmo. Jeżeli byłby ktoś chętny niech da znać mogę się umówić
 
Xxx 27/9/2018 09:50
Ile ich jest?ony w samochodzie siedza?
 
452 25/9/2018 23:25
Są co dziennie ale około 12
 
Xxx 24/9/2018 11:00
Witam sa dzis panie?
 
Rysio 18/9/2018 16:08
Do ktorej sa panie?bo bylem niedawno po godz 16 i pustki
 
kris 10/9/2018 09:49
od której dzis beda?
 
Mati 10/9/2018 07:26
Codziennie są i jak one wyglądają możecie opisać czy warto jest jechać bo mam kawałek drogi?
 
gosc 9/9/2018 21:35
Obie fajne i polki
Ocena: 4,0 (12) dodaj Oceń
 
Dodano: 2011-06-10
Dodał: ~Gadziu

Stoisz w tym miejscu?
Chcesz zostać moderatorem treści tu zamieszczanych?
Napisz do nas