Oceń miejsce




3 garby tirówki, prostytutki, jagodziany - Katowice

brak opisu

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~ONN 17/8/2017 10:32
Natala daje w anal ? I za ile ?
~Rafel720 11/8/2017 13:50
Byłem dziś znów pusto. Pecha mam takiego czy co.
~ONN 11/8/2017 13:40
Nie.. myślevze po prostu jej slonce w łeb przygrzało.. kiedys bylem i bylo ok.
~Smart 11/8/2017 13:19
Ania całe życie w kurestwie ponad 10 lat obciaga i sie wypina. Odczucia tez marne cipka rozchodzona dupa tez slabo. A maniery tez czasem nieciekawe. Zresztą czego oczekiwac od starej ladacznicy
~Alibaba 11/8/2017 12:58
To chyba kolego ONN jesteś ewenementem bo Ania ma możliwość podwyżania swojej ceny do woli,ona ma w ciulll klijentów.Jak pasuje to korzystasz a jak nie to jedziesz na jakieś brudaski.Co do higieny i zaangażowanie Ania jest numer jeden a ty pewnie jej wczoraj niespasowałeś poprostu i tyle w temacie.
~ONN 10/8/2017 18:31
Szkoda że werki niema w porębie bo nawet bym kolo transformatora nie jechal.. Ta Ania się do Werki nie umywa... ztesztą szkoda gadać bo nawet niema porównania.
~ONN 10/8/2017 14:19
Ta Ania z pod transformatora to zmanierowana kurwa.. dzisiaj powiedziała że obojętnie za co bierze 100 bo ma taki kaprys.. biorąc pod uwagę że z twarzy tragedia jedynie z ciała taka w miarę nie długo myśląc zamknąłem szybę i w długa...jest wiele lepszych co fochów nie stroja.. porażka, nie polecam.
~ONN 10/8/2017 13:49
Jakiś łysy pedał na rowerku caly czas jezdzi po 3garbach tam gdzie panny przyjmuja.. nie wiem czy jakis zbok, czy fotki robi ale wkurwiający..
~Przedstawiciel 10/8/2017 12:41
Dzis jest straszny ruch przy wieży. Stoi panna ze srebrnego bmw ale ciagle kolejka
~Karol 4/8/2017 14:47
Stoją tam w dzień czy tylko wieczorem?
~Karol 4/8/2017 14:36
OK dzięki!
~hrabia 4/8/2017 14:14
do Karol , zjazd na Tychy droga nr 86 . zaraz za wiaduktem na ktory wjedziesz ( zwężenie drogi z chyba 3-4 pasów do dwóch ) skręcasz w prawo na ślimaku . jak bedziesz pod wiaduktem to na swiatłach prosto. mijasz salony samochodowe i dalej na łuku w las... i zerkać powoli na boki :)
~Karol 4/8/2017 10:29
JAK TAM DOJECHAC A4 OD WROCŁAWIA?
~Rafel720 4/8/2017 09:51
Byłem wczoraj koło 12, na dużym parkingu stała jakąś kurwa bez jedynki. Chciałem ją zabrać na godzinkę, ale nie pojedzie bo mnie nie zna, idiotka jebana. Cis opowiadała że możemy iść do lasu, bo wjezdzac autem nie wolno. No masakra jakaś.
~Jaro 27/7/2017 15:07
Tylko Monika stoi na dużym parkingu od 9,30 -14,30, jak jej nie było to zajeta, ale jest codziennie.
~norbi 26/7/2017 19:48
pewnie wakacje
~Rafel720 26/7/2017 16:51
Byłem dzisiaj na garbach, nic nie stoi, wszystkie kórwy wywialo. Kto wie co jest grane?
~Ahas 14/7/2017 23:34
Panne też może tyłek parzyć i mieć zatarty,
~Krystian 12/7/2017 10:36
Pracuje Ania, ale fochy stroi i w dupe nie chce brac
~Xxx 12/7/2017 05:05
Bylem ostatnio na garbach i lipa totalna była tylko jedna na dużym parkingu ale wyglądała jak menelka pod wieża pustki a o ani to już nie mówię jej to dawno nie widziałem ona pracuje jeszcze wogole?????
Ocena: 4,0 (64) dodaj Oceń
 
Dodano: 2011-06-09
Dodał: ~Bastek