Oceń miejsce




Koniec Poręby,tzw Łysa Góra tirówki, prostytutki, jagodziany - Poręba

Witam.
Szwagry,powie ktos cos na temat tej czarnej dziewczyny, stojacej po prawej stronie, zaraz za tabliczka koniec Poreby?

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
mate2905 wczoraj 19:45
Panowie stoją gdzieś Ukrainki?
~Ogier 23/2/2018 11:04
Władnie werka zawsze była dla mnie miła zawsze uśmiechnięta rzadko kiedy wkurwiona ale ja rozumim z tego co opowiadała jak czasami z brudnymi gaciami przyjeżdżają kurwa nie do pojęcia trochę higieny osobistej .
~Pieprzenie 23/2/2018 10:52
Może jesteście tlustymi pyskami że zboczonym krzywym uśmiechem. Za 50 to lodzik jak marzenie a nie za rozebranie się. W lecie jest pół naga nie musisz prosić o rozebranie nawet psioszka się zabawisz byle bys był załatwiony w 5 min. I następny za 50 tyle w temacie to maszynka do robienia pieniędzy po przez cialo. Szkoda jej że musi płacić za miejsce postojowe bułgarskim chłopakom reszte grosików zbierać na przyszłość. Kariera jest krótka potem już takiego ruchu nie będzie to i mniej potrzebna się staje:) ja ją polecam zawsze super nie jest zmanierowana jak większość a trochę juz w tym biznesie jest:) za to gratki
~DoMRgolas 23/2/2018 10:04
Jakos więcej jej płaciłem za same widoki nawet dupy nie dostałeś.
~Dogolas 23/2/2018 10:00
Dobre weka nie chodzi za mniej niż 50 zł cwoku swojego seksowneko tyle za ci nie pokaże za 20zł chyba piszesz o swojej starej . Pozdrawiam werka
~Gibs 23/2/2018 08:49
To ktora Golasku polecasz na golaska na Śląsku?
~Golas 23/2/2018 07:46
20 zlociszy chciala za golaska ale szkoda nawet tyle. Jaka kasa taki widok.
~gibs 22/2/2018 21:35
Rozbiera się ta Weroniczka do golaska. Ile za to bierze?
~zarazbede 22/2/2018 15:57
Będziesz kochana jutro? Jak tak to gdzie Poręba koziegłówki?
~Rico 22/2/2018 13:20
Stoi dziś któraś na Porębie??
~zazaza 21/2/2018 23:03
Zajebista laska ciągnie jak torpeda wszystko odsysa. Kocham cię perełko. Miałem odjazd jak małolat po prochach :) Już Tęsknie
~Kurwiarz30 20/2/2018 15:31
Kiest tu ktos chetny na wspolny wypad na dupy ?zawiercianin_29@o2.pl
~Konkret 20/2/2018 14:38
Weraa podaj jakiś namiar do Ciebie na email milosnik_jarania@wp.pl
WeronikaaTcV 20/2/2018 09:47
A koleżanka jest na chwile obecna w BG niedługo wróci.
WeronikaaTcV 20/2/2018 09:44
Pal juz nie będzie dzisiaj poręba zapraszam od 10-16
~zaz 19/2/2018 20:43
Chodzi mi o ta panne z mercedesa na numerach BG, Werka gdzie ta panna sie podziała ze stoisz na jej miejscówie??
~Nowy 19/2/2018 15:32
Witam wszystkich, jestem tu nowy i od niedawna mieszkam w okolicy, kumpel polecił mi tą stronkę, napiszcie mi coś o Weronice, czy warto, jakie ceny? Z góry dzięki
~doSybki 19/2/2018 15:24
Właśnie dziadu, nie podszywaj się.
~Miszcz 19/2/2018 14:53
Kurwa na Porębie pisania goni ostatnio mi się udało czekam w kolejce a tu wyjeżdżają i sandał na dół no a tam wiadomo ruchanie albo obciaganie gadałem z weronik podobno po 100 dostali
~Nitro 19/2/2018 14:06
Ja głosuje na porebe ponieważ jestem z okolic Częstochowy i mogę załapać przypal
Ocena: 4,1 (71) dodaj Oceń
 
Dodano: 2015-08-09
Dodał: ~Imie