Oceń miejsce




parking przy zajezdzie w strone tomaszowa tirówki, prostytutki, jagodziany - Lubochnia

ukrainka i bulgarki ukrainka robi niesamowitego loda

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
 
Figo 17/9/2018 16:46
Ta chuda blondyna jest beznadziejna porażka jakas
 
Cwaniak 20/8/2018 14:51
Ta Olka nawet nie wie do czego kutas sluzy
 
alvaro 8/8/2018 20:31
Myslalem ze bedzie fajnie a nawet wypiac porzadnie sie nie umie. Zero profesji. Nie polecam
 
Xxxxx 26/7/2018 11:38
Czy to jest ta sama co kiedys zebow nie miala
 
Tir123 23/7/2018 16:39
Ja pierdziele ale ma rozjechane cipe. Czulem jakbym w wiadro wsadzal
 
pafnucy 23/7/2018 08:43
do Cycu-widać ją z trasy?ona stoi po lewej stronie jak się jedzie z Tomaszowa do Piotrkowa?Mógłbyś ją opisać?
 
Cycu 18/7/2018 13:24
Ludzie dajcie spokoj z ta laska. Polecam zajebista dupe na Jadwigowie stoi blond sucz. A jak loda robi to sie nogi uginaja a jak sie bzyka poezja
 
Raw 14/7/2018 04:38
Witam kilka lat temu stała tam taka młoda polka sczuplutka . Chyba za okolic bo znała miejscowe kluby ma ktoś na nią namiar?
 
pafnucy 12/7/2018 13:37
popieram kolegę ROBSONA masz rację,ta laska to jakieś nieporozumienia wstrętna na sam jej widok szybko zawróciłem i jak najszybciej dałem dyla stamtąd,już lepsza jest ta Ukrainka
 
Robson 10/7/2018 17:20
Ludzie skad ona sie zerwala a na dodatek nic nie porafi. Tylko fochy strzela i pospiesza az pala obada
 
Cycu 4/7/2018 13:57
Ale paskuda
 
Hubert 17/6/2018 11:53
Koledzy stoi dziś jakąś Pani. Czekam na informację
 
Szrek 14/6/2018 15:52
Dziwka
 
ajgor 2/6/2018 13:34
dacie dokladna lokalizacje
 
Kozak 30/5/2018 13:01
Do kitu laska.
 
Picaso 28/5/2018 13:28
Dawajcie Ukrainke, bo to cos nawet ciagnac nie potrafi.
 
PiotrusPan 23/5/2018 12:06
Dziewczyno zmien zawod. Slabo sie bzykasz i wogole i te pospieszanie
 
Hubert 20/5/2018 11:22
Stoi dziś bląd Ukrainka...i jakie ma ceny
 
Nikt 16/5/2018 13:05
Dzisiaj bylem u blondyny nie polecam wiecznie nachlana
 
janusz 14/5/2018 21:03
ukrainka zajebista
 
radek 14/5/2018 21:00
ukrainka robie niesamowitego loda
 
sebi 14/5/2018 20:58
jest ukrainka
 
Janusz1412 14/5/2018 15:14
Polecacie? I jak cenowo
 
Nikt 10/5/2018 12:28
Ta chuda to chyba sake wali, bo na kilometr czuc
 
kolo 7/5/2018 17:52
Witam jest dzosiaj?
 
Gigant 28/4/2018 19:14
Ja sie tylko zapytalem, a jak jestes taki cwaniak to sie spotkajmy to ty mi wylizesz dupcie frajerku
 
Lovelas 27/4/2018 22:52
W dupe to zasadz swojej starej frajerze i twój rów osrany stara niech też Ci wylize. Żadna dziewczyna tego nie zrobi za żadne pieniądze ocmonie pierdolony pustaku
 
Gigant 27/4/2018 16:52
Daje w dupe i lize rowa???
 
Gacek 27/4/2018 12:20
Taka sobie dziewczynka
 
Darus 25/4/2018 12:07
Dla mnie to ta dziewczyna nie nadaje sie do tej roboty. Slabo sie stara i wogole. Szkoda kasy na nia
Ocena: 3,0 (28) dodaj Oceń
 
Dodano: 2011-08-05
Dodał: ontm

Stoisz w tym miejscu?
Chcesz zostać moderatorem treści tu zamieszczanych?
Napisz do nas