Oceń miejsce




Na łuku przy opuszczonym drewnianym barze tirówki, prostytutki, jagodziany - Ceków-Kolonia

Z tego co rozmawiałem z jedną panienką to stoi od pn do sob od godz 10:00 a do której nie pamiętam. Mówi, że tylko ona tam stoi, dziś piździło na dworze (-7) i twardo stała. Polka, szczupła, wygląd nawet nawet, wiek mniej więcej 25lat. Full serwis 80zł, ja brałem laske w gumie za 40zł, nie podejrzewałem, że tak szybko moge się spuścić, tak panienka szarpała. Do tego można było łapać za cycki i poklepać po dupie. Pozdrawiam!

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
 
Marian 27/11/2018 12:00
Koniec 26 XI 2018
 
Potrekkk 14/11/2018 09:27
Idzcie do tych z roksy to was tak wydymaja ze szok...cwaniary oszustki i wdodatku nie te co na profilach cenniki w euro fakt wygoda bo kąpiel lozko ale satysfakcja marna
 
Potrekkk 14/11/2018 09:24
A ta przy barze...hmm bardziej obcykana wieksza cwaniara z niej robi wszystko machinalnie i na akord
 
Potrekkk 14/11/2018 09:21
Blondynka na wjezdzie za barem...hmm piszecie takie dyrdymaly ze szok a pogadal z nia ktos liedys normalnie?dlaczego ja chwalicie ze nie marudzi ze robi wszystko ano...pogadajcie z nia a nie zajedziesz wyciagasz spoconego kutasa i liczysz na seks jak z zona po sobotniej kąpieli...jasne że ceni sie i swoje uslugi ale sprobujcie znalesc w niej czlowieka nie tylko maszyne do seksu...mysle ze gdyby zycie jej nie zmusilo nie robila by tego a swoja drogą dla swojego faceta bylaby lub jest zajebista kochanka
 
TypowyJanusz 9/11/2018 12:04
wogole ona stoi ta blondi od której do której bo ciągle jej nie ma co przejeżdżamy tylko ta koło baru
 
Tobi1999 9/11/2018 10:24
Mówcie co chcecie blondi dobra sztuka spragniona huja na robocie sie zna jak malo ktora.
 
Nikos 8/11/2018 21:02
Piecowym dlaczego piszesz ze wydzielinę z huja przyjmuje. To ze targa be gumy nie znaczy odrazu ze spija soki. Koledzy pisali ze finisz jest na cycki
 
Piecowy 8/11/2018 15:35
To obtzydliwa. Swinia brudasom menelom bez gumy targa. Wydzieliny zchuja doryja przyjmuje i zaraza nastepnych debili. Nagram ją kamerom i 1 nagranie na policje wysle. A 2 na jutuba żeby wszyscy wiedzieli co to za szmata co starym capom bez kalosza targa jate szmate załatwie gume na chuja a nie bez rzygać się chce bleee
 
Rick 8/11/2018 14:13
Stalych klientow traktuje inaczej na wiecej pozwala typu spust do buzi czy na piersi. I tez dla stalych robi nieraz rabaty.
 
prezes 7/11/2018 15:49
Nikos a na czym u niej byłeś ? ja dzisiaj byłem specjalnie przyjechałem to nie stała tylko ta czarna koło baru a tamtej blond nie było ona wogole stoi ?
 
Nikos 7/11/2018 13:59
Prezes dzieki za info wczoraj jak ja pytałem o zakres usług powiedziała
Nawet Anal. Próbował
Ktos z nia? Warto? Powiedziała 120zl
 
prezes 7/11/2018 13:52
a od której stoi do której ?
jak traktuje bywalców stalych
 
Rick 7/11/2018 13:22
Blondi inaczej traktuje stalych klientow wiec jak jestes u niej pierwszy raz albo raz do roku to nie spodziewaj sie ze na wszystko pozwoli
 
prezes 7/11/2018 12:14
nie wiem czy stoi blond bo też chce się wybrać odp

Wiek około 30 i raczej na twarz nie spuścisz się i w usta.. raczej na zewnątrz tylko bez polyku
 
Marys 6/11/2018 12:16
Panowie stoi dzis ta blondynka?
 
Nikos 6/11/2018 09:35
Mówisz ze ma taki tyłek dobry? A wiek? To prawda ze można skończyć na twarz?
 
prezes 6/11/2018 07:52
Raczej szczupła tyłek 10/10 cycki małe .. ubrana zależy od dnia czy ciepło czy zimno
nie korzystałem to nie wiem jaka jest ktoś korzystał niech się wypowie
 
Nikos 5/11/2018 20:49
A mozesz ja opisać jak wyglada szczupła gruba? Jak ubrana
 
Tobi1999 5/11/2018 14:36
Ta blondi oferuje wszystko co chcesz seks zwykly seks analny striptizik pozycjia 69 francuz z gumom i bez spuscik do buzi na cycki twoj wybor czas na wykonanie pracy to 15minut i wszystko w granicy 100zl
 
prezes 4/11/2018 15:12
własnie o ta dalej w lasku mi chodzi o ta blondi napiszcie cos o niej opinie cennik i co robi
 
Witus 4/11/2018 02:45
W jakich godzinach stojia panie w tyg ?? bede wdzieczny za odp
 
Arni 3/11/2018 10:35
Ma ktos namiar na tą blondi z lasku przed barem ?
 
Blondynek 3/11/2018 08:25
Czy stoją dziś dziewczyny_
 
czarek 2/11/2018 17:52
przeciez w cekowie kolo baru stoi ta czarna wyskoka szczupła brunetka w mini prawie caly czas jest a w kierunku turku pare metrów od niej za zakretem stoi nizsza we wjezdzie do lasu .ja niewiem co mwy tu chłopaki piszecie o jakiejs blondynie czy cos. wiki wez no wytłumacz.
 
prezes 2/11/2018 07:33
której panie stojom teraz od listopada?? coś więcej na temat tej blondi wie ktoś jaki cennik i wszystkie usługi odp
 
King 30/10/2018 22:55
Prezes srezes. Odp się.
 
prezes 30/10/2018 13:00
do której panie stojom teraz od listopada?? coś więcej na temat tej blondi wie ktoś jaki cennik i wszystkie usługi odp
 
skweres 13/10/2018 06:38
koniec 12 X 2018
 
rick 12/10/2018 18:28
byłem u blondyny super laska miła, dupeczka i cipeczka cudna można ruchać polecam
 
Mlodybog 12/10/2018 12:19
Obie panie sa wprost stworzone do tej pracy.
Ocena: 3,1 (44) dodaj Oceń
 
Dodano: 2013-03-15
Dodał: ~puma

Stoisz w tym miejscu?
Chcesz zostać moderatorem treści tu zamieszczanych?
Napisz do nas