Oceń miejsce




Jerzego Dudy Gracza tirówki, prostytutki, jagodziany - Katowice

Jerzego Dudy Gracza po 20

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
 
Monter 9/7/2018 18:33
Szwagry od której ona bedzie dziś
 
Jahuuuu 1/7/2018 21:44
Daje dupy jak co wieczór
 
mobilek 30/6/2018 18:46
Wie ktoś gdzie się Klaudią z mercedesa stało? Od miesiąca jej nie widać.
 
sus 30/5/2018 22:57
wszystko robi bez jak dobrze zagadasz
 
King 30/5/2018 22:53
A robi loda tylko w gumie czy bez tez??
 
Marex 30/5/2018 14:23
Jaki cennik ma ta Ukrainka i gdzie ja bierzecie na lodzika???? Nie znam specjalnie katowic dlatego pytam
 
Bywalski 30/5/2018 10:44
Blondyna z duzym cycem w sukience,stoji na malym parkingu naprzeciwko lidla.
 
Janek 29/5/2018 23:11
Jak ta Ukrainka co ja tak zachwalacie wyglada,
 
Bywalski 29/5/2018 09:04
Zawsze widuje ja w godzinach od okolo 22-23 do 2,ostatnio stala prawie do 3...
 
Pietia 28/5/2018 18:20
Do Bywalski~ w jakich godzinach można znaleźć ta Ukrainkę?
 
Bywalski 28/5/2018 13:04
Zapomnialem dodac ze ukrainka naprawde sie stara a nie jak reszta tych "div" ;) Takze zapodawac jej do japy poki jeszcze stoji panowie :D
 
Bywalski 28/5/2018 13:02
Osobiscie do lachy polecam ukrainke.Zajebiscie siorbe,bierze gleboko,mozna zlapac za wlosy i dociskac.Do tego odrazu wywala na wierzch cycki(naprawde fajne duze cyce ktore mozna tarmosic) i ladnie dzwiga kiecke zeby mozna bylo za dupke zlapac.Jesli chodzi o loda to chyba aktualnie najlepsza na miescie.Pozdrawiam
 
Krzychu 25/5/2018 03:57
Dzieki szwagra za info ze na Damrota tez stoi diva. Byłem dzis skorzystac . Mega kurewsko zajebiscie ubrana, szpileczki. Sliczne piersi i obciaga super
 
Marcin 1/5/2018 22:17
Stoja dzis ?
 
King 1/5/2018 11:13
Ukrainki w takim razie wczoraj nie było...była ta z merca szczupła ciemne włosy w białej mini i rajstopkach...wziąłem Klaudie co stoi kawałek od parkingu...I było bardzo spoko. Lodzik w gumie 50zl +5 parking...rozebrala sie dała dotykać ciałko ma naprawdę super ??na bogucickiej była czarna starsza w dżinsach i taka grubsza...A na damrota Jadzia.pozdro
 
adas 1/5/2018 00:29
ukrainka blondyna z dużym cycem a klaudia taka chudzina ubrana jak wiesniara
 
King 30/4/2018 20:18
A jak wygląda dokladnie ta ukrainka ? A jak Klaudia?? Zeby nie pomylić?
 
sus 30/4/2018 16:16
ukrainka robi sex bez gumy??? bo lada targa zawodowo ze spystem do ryja...
 
adas 30/4/2018 15:42
ta klaudia co stoi z ukrainka jest beznadziejna
 
King 30/4/2018 13:41
To lepsza klaudia ukrainka czy ta grubsza z mostku? I jak rozróżnić ta klaudia od ukrainki z wyglądu?? Będę dziś na katowicach wieczorem i chętnie skorzystam z którejś ??
 
Lovelas 30/4/2018 00:04
Moglby ktos rozpisac dokladniej gdzie stoja divy w okolicach dudy gracza ??
Nie jestem stad i nie chcialbym zbladzic
 
maly02 28/4/2018 22:09
Do Swiej i Jadzi
 
Szybki 28/4/2018 22:00
Maly02 do jakiej masz z damrota?
 
maly02 28/4/2018 21:48
Ares a masz do jakis div numery z katowickich ulic?
 
Ares 28/4/2018 20:05
Ma ktoś numer do tej Grubej?
 
maly02 28/4/2018 19:42
Witam czy ktoś mógłby z was dać numer telefonu do klaudi z mercedesa lub ukrainki z tego parkingu małego , chce podjechać do nich mam kawałek drogi i nie chce na darmo. Podaje e-mail michal23489@onet.pl
W zamian dam numer do innych div na Katowicach :)
 
maly02 25/4/2018 18:39
W zamian mogę dać do innej dziewczyny z Damrota:)
 
maly02 25/4/2018 18:38
Witam czy ktoś z was dałby numer telefonu do ukrainki lub klaudii z mercedesa, mam kawałek troche do nich i nie chce na darmo przyjechać. podaje e-mail michal23489@onet.pl dziekuje
 
Tipo 24/4/2018 23:05
Może za wcześnie. Stoją raczej po 23.
 
Bobi 24/4/2018 22:17
Bylem dzisiaj na dudy gracza i nikt nie stal nawet pod lidlem
Ocena: 3,6 (66) dodaj Oceń
 
Dodano: 2011-12-20
Dodał: Daxter

Stoisz w tym miejscu?
Chcesz zostać moderatorem treści tu zamieszczanych?
Napisz do nas