Oceń miejsce




Obwodnica Bydgoszczy DK 10 tirówki, prostytutki, jagodziany - Bydgoszcz

Uwaga na pati - ściemnia klientów. Pisze z nicków Patrycjamrocza, Audi, Dominator, adrian, natan, alex

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~BMW 16/10/2017 08:42
adi daj namiary na ta laske.Bede dzisiaj w Bydgoszczy wieczorem
~Dejw 15/10/2017 20:28
Pauliny z tego co wiem nie będzie juz także kolejna odpadła
~adi 15/10/2017 15:14
Oki a skad jesteś bo znam jedna z nich co spotyka się na tel
~Oki 15/10/2017 08:57
Kurde bo nie wiem czy się wybierać
~Neptun 15/10/2017 00:55
Jak w zeszłym tygodniu jechałem ta trasą w niedzielę tak 15 16 to nic nie widziałem
~Oki 15/10/2017 00:27
iCzy dziewczyny stoją w niedzielę? Jakiekolwiek?
~dany 14/10/2017 20:46
Co sądzicie o blondynce stoi jako pierwsza na obwodnicy jadąc od Bydgoszczy ktoś testował i naco pozwala i czy może robi analiza za dopłatą czekam na info dziś jechałem i ja zauważyłem ale nie stety nie mogłem podojechać
~Marek 13/10/2017 21:07
Jak ci sie nir podoba powiec brudasowi na kturego sie jebiesz szmsto
~Marlena 13/10/2017 20:29
Ja już zakonczylam pracę . Jakiś pajac jeszcze będzie się podszywal No ale cóż... to już nie moja sprawa
~Jacek 13/10/2017 12:49
Anita jeszcze urzeduje na obwodnicy?
~Paula 13/10/2017 11:01
Panowie, gdzie znajdę Paulinę?? Wiecie coś czy stoi jeszcze?? Pojawiła się na chwilę koło Scani i znowu jej nie ma. Dajcie znać gdzie teraz można ją spotkać, albo jakiś telefon jesli macie do Niej
~WILK 12/10/2017 18:26
TWOJA STARA TO NAJ LEPSZA ŚWINIA W OKOLICY HA HA HA
~koneser 12/10/2017 16:08
Witam. Szwagrowie znudzony juz ciaglym poszukiwaniem dobrej swinki zwracaqm sie z prosba o Wasze glosy, jaka polecanie
pozdrawiam Szwagrow
~fanty 12/10/2017 16:04
Marleno, nie rób nam przykrosci,kiedy bedziesz
~napalony 9/10/2017 16:04
Płacę za komplet
~napalony 9/10/2017 16:02
Postawie komuś dive za nagranie dyskretnego filmu place zabaw komplet
~Ggf 8/10/2017 14:53
Stoi cos dzis dobrego?
~mari 7/10/2017 15:57
o ktorej stoja dziewczyny?
~123 3/10/2017 20:36
Pewnie teraz przyjmuja gdzies na mieszkaniu polecam sprawdzic rokse
~Marlena 3/10/2017 13:42
Jej też już nie bedzie
Ocena: 3,8 (256) dodaj Oceń
 
Dodano: 2011-05-03
Dodał: ~grabara