Oceń miejsce




Obwodnica Bydgoszczy DK 10 tirówki, prostytutki, jagodziany - Bydgoszcz

Uwaga na pati - ściemnia klientów. Pisze z nicków Patrycjamrocza, Audi, Dominator, adrian, natan, alex

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~Marlena wczoraj 15:39
Jestem
Mlodylysy wczoraj 11:40
Szwagry stoją już dziewczyny dzisiaj ?
Mlodylysy wczoraj 10:21
~Marlena jesteś dzisiaj ?
~Napalony wczoraj 07:28
Ta czarna jest zajebista całego do ust bierze
~Bilere 22/6/2017 21:16
Brunetka, skapo ubrana. Widziałem ja kilka razy. Jezeli dzis to ta sama to ladna z twarzy wiekszy tylek ale apetyczna
~KOBRA 22/6/2017 20:46
Bilere. Jak wygladala?
~Bilere 22/6/2017 19:47
Szwagry? Wiecie cos o panience co stoi na 269 km nieopodal zjazdu na Park przemysłowy? W strone Bydzi po lewej. Apetyczna jest. A cos wiecej?
~Marlena 22/6/2017 14:37
Nie ma mnie dzisiaj
~mandzukic 22/6/2017 12:07
marlenka, jak dzis pracujesz? W jakich godz?
~Holender 21/6/2017 23:05
Hej koledzy a macie moze jakies namiary do panienek z okolic szubina nakla lub wyrzyska jak macie to podrzuccie bede wdzieczny pozdro
~Marlena 21/6/2017 16:47
Niebieskie spodenki biala bluzka
~Marlena 21/6/2017 16:46
Parking lesny 285km teraz siedzimy na zewnatrz pod daszkiem :-)
~piotr28 21/6/2017 14:59
gdzie dzisiaj znajdę Marlenę i jak ją rozpoznać?
~BANKIER 21/6/2017 14:07
NA ROXA TO NAWET 2MIL ZŁOTYCH NA ROK DZIENNIE TO NAWET 5 6 7 TYSIĘCY. BO MOJA SIOSTRA TYLE ZARABIA 500 ZŁ ZA GODZINE I JESZCZE NAPIWKI
~ROB 21/6/2017 12:15
ja znam, to fakt lubi to co robi bo jechała nawet 2 baty ale kasę za to brała. Teraz w niemczech pewnie czarnym daje
~Micky 21/6/2017 11:37
pamietliwy znasz ja?
~pamietliwy 21/6/2017 11:33
To ta kobieta "cipa"robila to tylko dla przyjemności nie dla kasy i wyjechala - wrocila do Niemiec.
~Micky 21/6/2017 11:28
Mam...cipa5514@wp.pl
to na pewno do niej. .
~Kubek 21/6/2017 11:11
Nie.sam chce jakis namiar.
~Micky 21/6/2017 10:45
Kubek spotkales sie z nia kiedys?
Ocena: 3,8 (256) dodaj Oceń
 
Dodano: 2011-05-03
Dodał: ~grabara