Oceń miejsce




droga nr 15 - Tama brodzka tirówki, prostytutki, jagodziany - Brodnica

Fajna małolatka - daje rade

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~ruchacz 22/6/2017 12:53
czarnulka gdzie i kiedy stoisz?
~Hwdp 21/6/2017 14:56
Pani z tamy stoi miedzy Sztumem a Malborkiem.pozdro
peres37 19/6/2017 13:28
dajcie numer nalaki do brodnicy lub rakowic
~Konieczny 26/5/2017 13:00
Czarna bedziesz w tym sezonie?
~muri 22/5/2017 21:31
macie namiar na ta Natalię
~onnn 22/5/2017 08:29
panowie mam pytanie w tamie jest cos czy juz nic nie stoi chodzi mi o jakies laski???
~Konieczny 20/5/2017 10:49
Niech ktoś zapoda nr do laski z golubia, ja dam do dupek z bcy. Czas na zmianę. E-mail koniecznieodpisz@wp.pl
archi 18/5/2017 12:24
nie ma jej
archi 18/5/2017 11:21
jest dzi???
~scania 17/5/2017 14:18
Stoi jeszcze ta czarnulka na tamie.?
~Xax 13/5/2017 12:16
Stoi w soboty?
juszkac 13/5/2017 07:33
Poproszę o jakieś namiary na panią z Brodnicy. mój mail to: juszkac@gmail.com
~marco 12/5/2017 08:39
Kosi gdyby ta Laska była prawdziwa to pewnie by było łatwiej ale ten link do FB to jest na połowie miejscówek na tym portalu wiec chyba wszystko jasne
~Kosi 11/5/2017 14:24
Nie łatwiej napisać jakie ma dane na fajnie? Łatwiej byłoby ją znaleźć... bo link nie działa...
~rrr 4/5/2017 21:57
i błąd, nie znajduje takiego adresu...
~Rafal 4/5/2017 15:09
Mi działa, gdziestoja chyba blokuje adres na fb, ale odświeżyłem i na nowo sie zalogowałem i dziala.
~olo 4/5/2017 14:19
To to daj ten numer do niej na telefon
~facet 4/5/2017 11:36
nie dziala
~olo 4/5/2017 10:25
nie dziala...
~Mario 4/5/2017 10:04
Dzięki, działa
Ocena: 2,5 (67) dodaj Oceń
 
Dodano: 2011-11-01
Dodał: ~Buzzers