Oceń miejsce




kamion tirówki, prostytutki, jagodziany - Skierniewice

brak opisu

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~szwagg wczoraj 19:49
Można te fotki na email i najlepiej nr nie chce mi się znów ma darmo tyle km jechać
~Zyzio wczoraj 17:40
w sobotę też stoją w różnych godz. tak gdzieś do 16
~jjjaa wczoraj 16:15
Stoja w sobotę jeżeli tak w jakich godzinach
~szwag wczoraj 12:05
Witam podeślijcie fotki i namiar jak macie byłem Nie mogłem namierzyć email dawidkowalski123456789@onet.pl
~Jaca 19/10/2017 17:45
Do której godziny stoją? Bylem po 16 i pusto.
~Robi 19/10/2017 10:51
Szwagry tak jak kolega podpowiada jest dobra w te klocki pracowita i trzeba poczekac na nia troche
~tomek 19/10/2017 10:40
Może ktoś wysłać fotki na tomek6968@o2.pl
~Tomson 19/10/2017 10:37
Jebakabaka - przeczytaj jeden z poprzednich moich postow w tym watku - dokladnie opisane miejsce. Znacznik jest z zlym miejscu. A laski czesto nie ma przy drodze, bo jest bombowa i pracuje. Wystarczy chwile poczekac. Pozdro :)
~Kamil 19/10/2017 10:31
To ściema jeżdżę tamtendy co drugi dzień i nie widziałem żadnej Laski
~jebakabaka 19/10/2017 10:13
Szwagrowie wiem, że jest znacznik itd. ale czy bratnia dusza mogła by mi powiedzieć jakos dokładniej, realistycznie mówiąc jak kierowcy tam dojechać żebym nie błądził ?:D
~fantomxxx1 19/10/2017 09:28
3 dni nie moge trafic tej malej rudej wiecie moze gdzie ona teraz stoi zapytajcie czarnej i odpiszcie
~Tomson 19/10/2017 09:23
Dobra, poszly fotki tej slodziutkiej brunetki-sexbomby do tych, ktorzy jeszcze nie dostali, uff... ;)
~olo 18/10/2017 21:16
prosze bardzo o fote , pilawa11@wp.pl
~Pablo 18/10/2017 20:06
A jakie stawki ma? moze ktoś powiedzieć? Chętnie też zobaczę jej fotki, także jeśli ktoś by mógł wysłać to poproszę pawel.paw.90@o2.pl. Dziekuje z góry.
~Jurek 18/10/2017 19:11
Poproszę i ja foteczki Jurek_juras@o2.pl
~BAR 18/10/2017 19:10
Ja też poproszę fotki
piootr@int.pl
~Tomson 18/10/2017 16:29
Bat - dzieki za doprecyzowanie. Ja po prostu poczekalem chwileczke - i juz wysiadala. Mozna spokojnie stanac w tej drodze asfaltowej w las, przy ktorej stoja.
~Tomson 18/10/2017 16:27
Tat - na zdrowie ;) Bat - wiem, ze za laske w gumie 50. Mowi, ze robi tez bez... innych cen - nie znam. (Mowa o tej slodkiej brunetce :)) Fotki postaram sie podeslac zaraz, kto jeszcze nie dostal - cierpliwosci...
~dod 18/10/2017 16:24
Poproszę o fotki dodod87@interia.pl
~kejn05 18/10/2017 14:44
Poproszę też standardowo kejn05@wp.pl przed wyjazdem obejrzę ;)
Ocena: 3,7 (3) dodaj Oceń
 
Dodano: 2017-09-06
Dodał: ~stefano