Oceń miejsce




Stara S3 tirówki, prostytutki, jagodziany - Gorzów Wielkopolski

Dziś dałem się skusic na "pannę" z starej S3 młodziutka 19lat Bługarka, szczuplutka i bardzo niska z kolczykiem nad ustami ni w ząb polskiego próbowałem po angielsku tez nic tylko niemiecki. Ceny standard lodzik 7/10 seks kiepski była bardzo spieta. Po wszystkim kierowalem sie w stronę Gorzowa po drodze jeszcze kilka kiepskich okazow az gdzies 5 km przed GW fajna ruda wysoka wygladala na ostrą aż żałowałem ze zatrzymalem sie wczesniej ;) ktos z nią sie zabawial? Jak wrażenia?

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
 
Marlon 14/11/2018 23:23
Koledzy stoją tam jakieś panny w te jesienne dni? Polki, Bułgarki? Warto się wybrać?
 
xyz 13/11/2018 17:20
Byłem u tej Bułgarki blondi jak jeszcze urzędowała w Gorzowie i mnie obsługiwała w gumce. Bez gumy nawet bym nie chciał. Jak się jebie bez gumy to trzeba ją omijać w pizdu. Które tam jeszcze jebią się bez gumy?
 
zen 12/11/2018 17:55
o to trzeba kurwe omijac szerokim łukiem jak sie chce dymac bez gumy,syfa zlapac mozna
 
Ruchacz 11/11/2018 23:37
Siwy co ty gadasz ona była zajebista. Choć zawsze nalegała na sex bez gumy i na koniec w środku zarzekając się, że bierze tabletki. Może chciała uciec...
 
koniu 8/11/2018 13:24
Ta blondi mamuśka może być. Lodzik nieźle a seks średnio. Na jeźdźca nie daje za bardzo rady ale od tylca ok. Ogólnie sympatyczna i się stara.
 
tyty 7/11/2018 19:00
A ta blond mamuska na zjezdzie na Rębowo ? Warto ?
 
lukas 6/11/2018 10:53
Szwagry jest coś tam? Warto się wybrać?
 
Siwy 4/11/2018 00:54
Ta blondi Bułgarka co była prawie zawsze na tym parkingu po prawej stronie jak się jedzie od Gorzowa na Myślibórz ponoć wyjechała do Szwajcarii. Ciekawe gdzie reszta tych fajnych Bułgarek się podziała. Może ta blondi ściągnęła je do siebie. Wie ktoś coś na ten temat? Nie ma w czym wybierać jak jeszcze z miesiąc temu. Piszcie koledzy jak jakaś się pojawi albo coś nowego.
 
Marco 2/11/2018 14:19
Stoją tam jakieś fajne panienki w te jesienne dni? Polki Bułgarki? Widział ktoś coś fajnego? Którą polecacie szwagry?
 
maniek 1/11/2018 19:12
A na te fajne Bułgarki ktoś ma namiar? Co się z nimi stało?
 
Ssal 1/11/2018 18:40
Jak ktoś ma namiar na tą blondynę to dawać znać
 
maniek 1/11/2018 17:55
Nie widzę też tej blondi. Tych fajnych Bułgarek też nie widać. Widział ktoś je ostatnio gdzieś?
 
Ssal 1/11/2018 13:38
Wie ktoś gdzie podziała się ta młoda polka blond krótkie włosy co stała po lewej ostatnia od Gorzowa?
 
Prezes 31/10/2018 13:09
Witam szwagry ;) Są jakieś fajne panienki na starej S3? Widział ktoś coś fajnego, wartego uwagi?
 
xyz 25/10/2018 18:15
Okoj idzie spotkać ale dużego wyboru jak na razie nie ma. Porozjeżdżały się. Na starej S3 musisz patrzyć w godzinach 11-16. Stoją też za Boleminem w tych samych godzinach. Zawsze coś się znajdzie.
 
Radar 25/10/2018 16:58
Tak ale tyko na agecji taxiarze z pusataxi i askany i jokera przejeli rynek i rządzą na miescie podworzą na małyszyn prostytutki wieczorami po kryjomu powini i postawic ułatwiani prosytutcji i wspulnictwo farba jest kaka że wewnetrzni zaczeli slectwo i zbierają twardy materjał może wkocu rozpierdolom te afie sutenerów
 
Okoj 25/10/2018 14:28
Czy teraz w te zimne i deszczowe dni , coś idzie spotkać ?
 
Zorro 25/10/2018 00:34
Ja byłem u niej nie raz. Fajna jest. Nie widzę jej już jakiś czas. Ponoć pojechała do Bułgarii ale z tego co tu koledzy pisali to ma wrócić. Nie wiem tylko kiedy. Dajcie znać jak się znowu pojawi.
 
xyz 23/10/2018 03:29
Był ktoś u Bułgarki Zuzanny? Gadałem z nią ale nie próbowałem.
 
Fred 14/10/2018 13:09
Mirek gdzie stała ta młoda Polka dokładnie ?
 
loco 14/10/2018 09:41
Jak dziś wyglada sytuacja na starej esce?
 
locko 13/10/2018 13:54
Ile kosztuje sam lodzik bez gumy, jaka cena u dziewczyn?
 
mirek 10/10/2018 11:52
STAŁA EXTRA POLKA MŁODA OKOŁO 20 LAT NOWA MIŁA ŁADNA OD GORZOWA NA KOŃCU PO LEWEJ STRONIE ZAJEZDNI. POLECAM WARTA NAPRAWDE
 
gibo 7/10/2018 15:06
Testował ktoś panią na samym końcu przed Smolarami od strony Gorzowa. Dziś widziałem ją po raz 1
 
nowy 3/10/2018 16:03
Którą panią polecacie na starej trójce?
 
Adam 3/10/2018 13:58
A Dominika jak ? Warto ?
 
juras 30/9/2018 16:14
w sobote w południe na starej S3 stało 9 dziewczyn-od wyboru do koloru
 
vania 15/9/2018 14:57
Witam czy warto jechać starą s3 czy stoją panny
 
man 5/9/2018 17:29
panowie jak wyglada bzykanko z paniami w osobowce ? czy wychodzi sie nadwor ?
 
zen 4/9/2018 11:26
nie pierdolcie bzdur tylko napiszcie konkretnie czy jest jakas pani godna uwagi
Ocena: 4,2 (11) dodaj Oceń
 
Dodano: 2015-07-22
Dodał: ~gabon

Stoisz w tym miejscu?
Chcesz zostać moderatorem treści tu zamieszczanych?
Napisz do nas