Oceń miejsce




krajowa 50 tirówki, prostytutki, jagodziany - Kołbiel

dobrze zaopatrzona lokacja z dobrym dojazdem i romantyczną okolicą. jagody pyszne. polecam!

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~Rybs 13/9/2016 11:36
Siemanko zaraz będę leciał z Mińska na górę kalwarie. Stoją jakieś młode dziewczyny?
~twardy 12/8/2016 14:53
Jak chcesz.
~transka 7/8/2016 11:48
Jestem trans mogę tam stanąć magtranska@wp.pl
~Jonh 14/7/2016 13:07
Stoi cos teraz kolo Góry Kalwari
~Zyziek 29/6/2016 20:04
Kolego juras nie ma takiej opcji.
~Juras123 29/6/2016 15:50
Jest cień szansy żeby stała jakas po 22?:D ogólnie trasa wawa-lublin w późniejszych godzinach, coś ktoś wie?
~onnn29 28/6/2016 05:25
Czarnulka jest dość sympatyczna i potrafi fajnie llodzika robić, mimo że w gumie to naprawde przyjemnie, nie grymasi, cyce na wierzch i jazda;)
~Zesio 11/5/2016 17:18
Siemanko jest coś ciekawego?
~asasa 10/5/2016 19:31
Po co tam jezdzicie lepiej na 17 tam fajna dupa stoj i psy sie nie kreca dziewczyna polka dobrze daje stoj przed rondem na 20 km polecam
~klie 7/5/2016 21:47
Panowie dobra jest ta co stoi przed Rudzienkiem czy daje anal
~Pumba 23/4/2016 14:23
Stoją jakieś dzisiaj?
~grzybiarz 13/3/2016 20:20
dzisiaj psy jeżdziły i wjeżdzali do lasu za samochodami.uwazajcie
~tytyryty 08:22 26/8/2015
ta czarna stoi przed wiaduktem od strony minska? To szalu nima, loda w gumie robi, jak chcialem braac od tylu to powiedzila ze nie zaryzykuje bo mam duzego. SLABO
~edek 18:08 18/8/2015
do kturej stoi ta czarna ? za wiaduktem czy przed i dzięki za info napewno sprubuje jutro
~rick 15:00 18/8/2015
Te 3 blondyny sa masakryczne...one robia laske ale tylko reka...tragedia.lepiej jedz kawalek dalej i po lewej stronie za skretem na Celestynow stoi taka czarnulka z duzymi cyckami...ona jest zajebista....
~edek 07:28 18/8/2015
witam koledzy wczoraj stała tsm taka czarna ładna po prawej stronie przed wiaduktem wie ktoś coś lub wcześniej po lewej te trzy blondi która można na loda
~tytyryty 14:42 13/7/2015
Witam, Panowie znajdę dziś coś ciekawego za górą kalwarią w strone kołbieli?
~arcel 12:57 23/5/2015
Na trasie pojawiły się nowe panny czy ktoś może korzystał ?, wyglądają dość zachęcająco
~kiki 23:52 15/4/2015
nie nie,pozdrawiam
mihaum 17:46 15/4/2015
Ktoś chętny się przejechać? ;)
michas11031992@gmail.com
Ocena: 4,3 (6) dodaj Oceń
 
Dodano: 2011-06-09
Dodał: ~lolz