Oceń miejsce




Koło ogródków działkowych "Relax" tirówki, prostytutki, jagodziany - Polkowice

brak opisu

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz sex lalki z cyberskóry
~Nowy 14/6/2018 18:36
Macie namiary na tą blondynkę?
~Bywalec 10/6/2018 04:31
Dalej coś można spotkać koło Polkowic?Gdzie i o której?
~zaaa 7/6/2018 13:27
stoją jeszcze jakieś?
w poniedziałek nie było żadnej
~abc 30/5/2018 11:24
Stoi azjatka w Polkowicach?
~Aaa 29/5/2018 00:37
Strazak_sam ja tej lubie lizac rowa facetowi. Zajebista sprawa jak lize Ci okolice odbytu a zaraz wklada palec i masuje prostate od srodka. Mega orgazm.
~Mali 26/5/2018 18:28
To prawda blugarska dziwka daje bez gumy to czym się można zarazić jak nawet z gumą ruchasz pęka i????
~Pytong 24/5/2018 10:50
Jest coś nowego na Polkowicach? Czy dalej to samo?
~Pytong 14/5/2018 07:42
A jak wyglądają? Warto tam jechać?
~ruchnik 13/5/2018 21:50
stoją jakieś panny w dobromilu na stacji
~strazak_sam 10/5/2018 19:02
one mają wyliczone gumy od alfonsów i według tego się rozliczają ,mała robi bez gumy a z dupy leci jej krew uważajcie ,śmierdzi jej z japy,nie polecam ,za to ta stara po drugiej stronie koło znaku co stoi za 20 dyszki dodatkowo liżę dupę i wciąga jaja bardzo lubi jak ją się wyzywa od szmat itp.
~lkp903 10/5/2018 18:54
Magda pojechała do Jeleniej Góry stoi na trasie w kierunku Zgorzelca jakieś 3km od Jeleniej dokładnie koło pin bala jak ktos się orientuje ,przez te bułgarskie ścierwo musiała z tąd wybyć bułgarki mają swoich brudasów i kazali jej spierdalać ,swoją drogą dlaczego pały na to pozwoliły ,żeby bułgarki się tu panoszyły a Madzi nie dają zarobić ona też nie jest z Polski Ukrainka albo Białorusinka,
~XXL 4/5/2018 07:35
To ta mała co W zeszłym roku?
~Niko 1/5/2018 14:04
A gdzie się podziała Magda???
~janek 28/4/2018 13:50
W weekendy też są?
~Poper 25/4/2018 23:44
To nagraj szate jak godzi się na lache bez gumy i prześlij na policje chłopaki wrzute zrobią i będzie mała zonka
~Cichy 25/4/2018 20:50
Bylem u tej malej blond bulgarki za polkowicami fajne cialo ale nie pojade raczej wiecej bo bez zadnego ale polknela moja sperme wiec ciekawe ile w ciagu dnia musi sie nalykac i troche nie ciekawy zapach no chyba ze jedynie skusze sie na laske w gumie
~Kacper 19/4/2018 10:57
Ktos byl u tych Bulgarek? Ile biora? I konkretnie w ktorym miejscu stoja?
~12386 19/4/2018 10:53
Za Polkowicami stoja 2 bułgarski czarna i blond
~Johyn 17/4/2018 16:52
Cześć Panowie czyli stoją 2 fajne panny ?
Jedna w Zimnej Brzeźnicy na górce i druga w Polkowicach?
Z góry dziękuję za odpowiedź i powodzonka życzę :)
~Rob 17/4/2018 09:10
A ta na wyjeździe z Lubina do Legnicy stoi?
Ocena: 4,4 (7) dodaj Oceń
 
Dodano: 2012-06-04
Dodał: ~dza