Oceń miejsce




za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło tirówki, prostytutki, jagodziany - Pabianice

Blądyna

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
 
sil dzisiaj 17:28
ja nawet tego czytac nie moge....pozdro.popiszcie sobie...studiuje kamasutre.mam taka pozycje ,ze orgazm za orgazmem.musze ja wypróbowac.ta pozycje
 
Kociak dzisiaj 15:28
Biedny chłopiec ojciec pedofil go gwałcił i tu się żali
 
starszy dzisiaj 15:18
przepraszam nie gniewaj sie ale zabolalo mnie ,a tak wogole to nie moge zrozumiec ze ktos czerpie przyjemnosc z tego ze bez zadnej przyczyny ubliza taki odawazny bo anonimowy
 
FEMINISTKA dzisiaj 15:07
w dzieciństwie byłam gwałcona przez własnego ojca i dwóch wujków już w wieku 6 lat i ponad 10 lat to trwało. co dzień musiałam ssać ich brudne lachy i brać z połykiem a dupe miałam rozepchaną jak wiadro. teraz mam zwichniętą psychę i marze żeby mnie jebało 10 mużynów w grubymi pałami jednocheśnie w trzy dziury tak długo aż strace przytomność. chce być ich worem na sperme
 
FOGY dzisiaj 14:41
Wyrazy wspolczucia pozadna,ale ty musialas miec spierdolone dziecinstwo!
 
Pozodna dzisiaj 13:01
Faceci to ruchajom własne curki tacy totatusie i jebiom matki matko jebcy jebiom siostry siostro jebcy i co naj gorsze przebierajom się za kobiety i sprzedajom dupę zmieniajom płeć bo zazdroszczom nam uwialbiajom ciągnąć laske i połykac sperme uwiebiajom czuc huja w dupie bo ich mózg jest z guwna rozum jajom małego szympasa hehe
 
sil dzisiaj 08:01
i nie przyjezdzaj do mnie,bo ja nie obsługuje takich klientow.zegnam
 
sil dzisiaj 07:57
zaden z moich znajomych by nawet nie odpisal.bo to facei z klasa.i napewno juz nie pisał.
 
sil dzisiaj 07:53
kobieta to tylko kobieta.a facet to jest facet.
 
sil dzisiaj 07:51
no starszy to przeholowałes.napisz malwinie ,ze sobie nie zyczysz zeby tak pisala do ciebie.to jest kobieta tylko.my to sie chyba nawet z widzenia nie znamy.bo ja z takimi facetami sie nie zadaje
 
starszy dzisiaj 07:20
kurwo jebana chociaz troszke przyzwoitosci bys zachowała są pewne granice ale taki tepak to i tak nic nie zrozumie
 
starszy dzisiaj 07:17
taka sciera anoniomowo jest odwazna szmata jedna do podłogi od tego walenia popierdolilo , ryju pryszczty wstretny
 
starszy dzisiaj 07:09
maliwina ty kurwo niemyta pewno jestes paskudnym cwelem bezmozg pomysl jak cos napiszesz jebany walikniu kurwo jedna nawet bym nie chcial cie oiszczac wiem ze z mysleniem jest trudno u ciebie
 
sil dzisiaj 00:57
feministka faceci byli sa i beda.jak narazie nic nie wskazuje na i.ch wymarcie...debilu.kobiety tez sa pedofilkami,gwałca facetow.itp
 
sil dzisiaj 00:53
joker to nie sredniowiecze.gatunek ,gatunkiem.obejrzyj ,,seksmisje''kultowy film
 
sil dzisiaj 00:50
.kazdy ma swoje zdanie w pewnych kwestiach.jest wolnosc slowa wiec......kazdy moze pisac co chce
 
joker wczoraj 23:30
Natury nie oszukasz, samice zawsze były są i będą podporządkowane samcom w celu zachowania gatunku lub dla jego(samca) uciechy!!!
 
Mlody wczoraj 22:18
Sil bedziesz w piatek??
 
FEM8NISTKA wczoraj 22:13
TO COS CI POWIEM DEBILU FACET TO PEDOFIL BO KOBIETA NIE GWAŁCIŁ DZIECI FACET TO PEDAŁ BO RUCHA DRUGIEGO FACCETA W DUPE KOBIETA TEGO NIE ROBI FACET TO GWAŁCICIEL TO FACET GWAŁCI KOBIETY KOBIETA TEGO NIE ROBI I MOGE TAK DALEJ WIEC SAM SOBIE ODPOWIEDZ KIM JEST FACET POWINI WAS KASTROWAC ZA WASZE GRZECHY
 
sil wczoraj 20:29
zycie pisze rózne scenariusze,uwierz mi
 
sil wczoraj 20:26
malwina facet to facet,kurwa to kurwa.kazdy obrał jakas droge zycia.nie nam jest osadzac kto zkim,gdzie co jak.ja nie potrafie tak.dla mnie bezdomny który lezy w rynsztoku tez jest czlowiem.kurwa tez jest kobieta.taki jest swiat.tak skonstruowany
 
sil wczoraj 14:01
opierdole cie.kto jak go ulepil to jego problem.to jest portal o sexie.lepiej jak zostawila niz miała go udusic.
 
sil wczoraj 13:58
malwina nie pisz tak.
 
Malwina wczoraj 11:47
Sil to jego. Matka ta stara kurwa takieko benkarta uposledzonego z kurwiarzem ulepiła i w oknie zycia zostawila. Dlatego ma zal do prostytutek i szuka matki na drodze biedny bekart. W spuczuje serdecznie
 
natann wczoraj 10:15
od 11 dzis jestes? i tylko oral? w gumie?
 
sil wczoraj 09:37
no i co.zgadłam
 
sil wczoraj 09:05
skromniej.ponadprzecietna.ja nienawidze sie chwalic ale czasami jestem zmuszona
 
sil wczoraj 09:04
kims kto pisze na tych stronach.ha ha ha.pisałam ze jestem piekielnie inteligentna.nie umiesz czytac,a pisac umiesz.fenomen.ha ha ha
 
starszy wczoraj 08:16
jestem ciekawy czy sie domyslasz kim jestem
 
sil wczoraj 07:21
napisze prosciej.prostytutka uprawia sex ,bo z tego jest kasa.robota taka sama jak inzynier ,spawacz czy mechanik.tyle ze u nas nie zalegalizowna.jak w niemczach czy holandii.pech
Ocena: 4,6 (97) dodaj Oceń
 
Dodano: 2012-07-18
Dodał: ~mic22

Stoisz w tym miejscu?
Chcesz zostać moderatorem treści tu zamieszczanych?
Napisz do nas