Oceń miejsce




przed Boczowem tirówki, prostytutki, jagodziany - Torzym

witam,przed Boczowem jadąc od Poznania stoi fajna blądynka polka-sex70,laska 50.ładna ,zgrabna, sex w jakiej pozycji wybierzesz ,dla mnie ok,polecam,oprócz niej naprzeciw stoi czranula tez polka.na odcinku torzym-rondo rzepin jest kilka fajnych dziewczyn i co ważne ładnych,a nikt o nich nie pisze

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~driver 4/12/2017 11:53
No pewnie że kojarze te panny, ta jedna jest naprawdę śliczna.
~Lukasz 27/11/2017 16:15
Ktos kojarzy blondynki z duzymi piersiami stoja czesto na lotosie. Chcial bym sie z nimi skontaktowac zaplace
~transka 13:51 7/8/2016
jestem trans chętnie tam stanę magtranska@wp.pl
~eljasz 14:49 9/5/2016
JAk sytuacja na dzień dzisiejszy, jakiś numer do czarnuli?
~duzy 23:24 13/2/2016
ktos chetny na trojkata 782331982 pisac
~Iii 00:52 8/2/2016
Czarnowlosa agata się dziś pojawiła będzie co ruchach panowie. Dobry odkurzacz
~duzy 17:08 29/8/2015
Zaraz za rondem na Rzepin stoi ładna blondyneczka, Polka. Fajne duże cycki, zgrabny tyłek. Kolczyk po dolną wargą. Laska 60, sex 80. Byłem dziś na lodziku, dziewczyna zna się na rzeczy w przeciwieństwie do bułgarek stojących wcześniej koło PolMaxu, te tylko aby kase wyciągnąć i konia zwalić, bo mordą nie dają rady. Ciężko na nią trafić, bo ma duży ruch, ale się nie dziwię ;D Na pewno do niej wrócę!
~Piter123 13:55 20/8/2015
Czarna z krótkimi włosami jest dobra.
~hyhy 01:08 18/8/2015
stoją jeszcze?
~tester 16:31 17/8/2015
Wczoraj dobra rakieta w czerwonej kiecuni stała. Pełna profesja . Wie jak zaspokoić faceta . Polecam w 100 procentach
~pawel 12:26 17/8/2015
Ma ktos ochote Na trzy baty 880358756
~sulecin 09:32 17/8/2015
Czy ktoś nr tel czy dojezdzajo do klijeta
~Iii 22:42 3/8/2015
Ta nowa czarna o której piszecie to słynna ruda tylko kolor zmieniła. Zna się na robocie jak mało kto potrafi zaspokoić nie jednego z tego co widać bo sporo aut się u niej kręci. Ja też korzystam jestem b.zadowolony mogę polecić świetna kochanka
~roby 17:09 3/8/2015
dzisiaj ok 14stej jedna stała ale nie czarna-młoda bułgarka zrobiona na blond, z wygladu niezła rakieta:) 30min pozniej podjechałem to jakas zaryczana była i lapami cos machała,wiec gaz w podłoge i dalej pocisnełem
~dawid11 00:41 2/8/2015
A o ile ta czarna drosza jest od tamtych ???
~bmw 13:38 27/7/2015
Dobra ta czarna. Cuda robi z kutasem. Droga trochę ale zna się na robocie
~Piotr 12:27 23/7/2015
~Georg testowałem godna polecenia
~Georg 16:15 20/7/2015
Jeżdżę od kilku dni ale nie widzę tej rudej. Ale za to fajna Czarnecka w różowej mini stoi między stacja a rondem. Ktoś ją testował?
~Iii 12:32 10/7/2015
Polka duży cyc cipka ciasna. Korzystam często i nie narzekam. Czysta i zadbana
pavo 08:59 10/7/2015
przejeżdżałem wczoraj stała taka blondyna tak brzydka że zerzygać sie można
Ocena: 3,8 (4) dodaj Oceń
 
Dodano: 2015-03-01
Dodał: ~rooney