Oceń miejsce




Przed Niedrzwicą Dużą skręt na Kiełczewice Dolne tirówki, prostytutki, jagodziany - Niedrzwica Duża

Wczoraj 09.06.2016 stały dwie sztuki. Jedna gruba ale dobrze ssała do końca. Ogólnie nic ciekawego, druga trochę ładniejsza. Kiedyś stała tam murzynka z dużymi cycami, która wpuszczała w anal.

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~Agrit 25/4/2017 22:52
Stoi jakas z Neli korzystal ktos cos z nia.powiedzcie cos o niej...
~dxcc 25/4/2017 19:20
edziu liscie zeby nikt nie widzial
~Agrit 25/4/2017 18:09
Dzisiaj stala jakas z ta blondynka na dole jak sie jedzie w kierunku krasnika korzystal ktos z jej uslug??? Blondynka czarne rajstopy dluzsze wlosy ... ktos cos z nia??
~Vbbhb 25/4/2017 17:56
Nadal nikt nie wziął numeru telefonu? Nie zawsze stają tak by zadzwonił.


W żółkiewce stoją?
~edzio 24/4/2017 22:25
a na chuj ci liście???choć MAMAKAKA wszystko tłumaczy
~mamakaka 24/4/2017 21:58
a gdzie z nimi jechac? jeszczelisci nie ma
~edzio 24/4/2017 21:43
no to jak DarO- ile ich było i o której godzinie albo jak ona wygląda?
~edzio 24/4/2017 21:39
czarną?pszecież obie są choć farbowane ale blądynki ,chyba że jakiś nowy towar, a ja nic o tym nie wiem
~darO 24/4/2017 16:55
bylem wywalilem jedna ta czarna nie polecam jeszcze jej nie wloylem a ona mi reka zaczyna walic i jak edzio napisal pogania wszystko trwlo z2minuty nie polecam. anal juz rozwalony ma
~maironS 24/4/2017 14:32
dzieki eddziu za info. bez gumy? sygfa mozna zlapac
~edzio 23/4/2017 22:14
dziś standardowo byly dwie bułgarki Neli ok50 ale dosyć ciasna dosyć tania jak potargujesz i można bez gómki i druga 40-45 dosyć fajna tylko nie daje sie nic utargować i popędza, urozmaicenia-dopłata
~maironS 23/4/2017 16:23
witajcie szwagry :) ile jest dziewczyn? i co oferuja? mam 60km ale zamierzam sie wybrac, kto ma jakies info prosze o odp. pozdro
~Lazio 20/4/2017 22:05
Jak będziecie tam zrób to na stronie

http://doxyspotting.com/category/poland/
~edzio 19/4/2017 22:35
a w ogule jest coś w żułkiewce a jeśli tak to gdzie?
~Vbv 19/4/2017 08:43
Kto jest w zlolkiewce?
~edzio 17/4/2017 06:39
renault-to`była`Ana`ale`jej`już`nie`ma`ze`dwa`lata
~Renault 17/4/2017 02:37
Spoko a czarna chuda czy gruba?
~edzio 17/4/2017 02:20
zazwyczaj komplet to jeden spust ale różnie bywa ,kiedyś taką czarną można było ruchać ile kto mógł a ty co wynegocjujesz to twoje
~Renault 17/4/2017 01:54
edzio: chce tylko dwa razy spusty ile jest w cenie na oku? bo ja nie sprobowałem na trasy tylko tak na roksie
~edzio 17/4/2017 01:48
chcesz,renault,pięć razy sie spuszcżać to albo jesteś taki dobry albo wyposzczony ale jak to drugie to zaruchasz dziwkę na śmierć
Ocena: 3,8 (6) dodaj Oceń
 
Dodano: 2016-06-10
Dodał: ~Aldi