Oceń miejsce




jełowa las tirówki, prostytutki, jagodziany - Turawa

taka kolo 40 fajna sex-70 laska - 50 reka - 20

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
 
Paulot 22/5/2018 12:45
Strasznie pusto
 
Iveco 21/5/2018 11:00
Pusto pusto pusto :-(
 
Paulot 18/5/2018 11:25
Trasa 45 na Kluczbork bida straszna
Nie wiecie czy coś się trafia?
 
Romek 30/4/2018 13:48
Czy ktoś się orientuje czy jest jakaś nowa dziewczyna w tym miejscu ?
 
Olek 08:08 22/11/2017
Nikt tamtędy chyba nie jeździ. Rajdowiec jak dojedziesz to napisz co tam jest obecnie
 
rajdowiec89 13:47 17/11/2017
witam stoi cos w strobe kluczborka kolo jelowy oprocz tej starej w aucie napiszcie czy jest jakas panna bo chce sie wybrac
 
Weronika 19:03 16/10/2017
Klijet pamietam o tobie ;**
 
Klient 16:29 16/10/2017
Weronika,coś mi obiecałaś!!!
 
Paulina 20:40 15/10/2017
Panowie skonczcie te bzdury o zarazach itp jezeli chcecie ego podniesc to nie w taki sposub
 
Paulina 20:38 15/10/2017
694082644 mozna dzwonic i pytac stoje w kierunku niemodlina zapraszam
 
lolek 19:53 13/10/2017
Anka,nie popisuj się swoją dysortografią,bo każdy cię rozpozna i odczep się od Pauliny,bo nigdy jej nie dorównasz.
 
Iveco 05:17 12/10/2017
Jest Paulinka wczoraj u niej byłem stoi teraz za dąbrowa w lesie na parkingu po prawej stronie w kierunku a4 ten parking za lady gaga oczywiście polecam ja jest zajebista
 
Ignacy 02:05 12/10/2017
Czemu panowie nie piszecie ze paulinka jest zarazona.. Kiedys to kazda byla u was zahiviona ktura stala !!!!!
 
boss 19:54 11/10/2017
Co za smutas pisze i sam sobie odpowiada.Ale żenada.
 
Tadzik 19:14 11/10/2017
Jak to nie wruci? porzyczylem jej 1000 zl na mieszkanie miala oddać mi w ten piontek, niemozliwe ze wyjechala !! Paulinko odezwij sie
 
Tomusiek 17:43 11/10/2017
Paulinka juz nie wruci. Jest za granica. Wruci dopiero w marcu. Ale nie na opolszczyzne. Zostaly wam blugarki..!!!! He he.
 
niebieski 21:45 9/10/2017
Panowie poratujecie nr tel. dp Paulinki co stała na parkingu
 
Niebieski 17:54 9/10/2017
Mi tez tak mówiła ale nigdzie jej nie widać jak się pojawi daj znać dzienx
 
Iveco 16:53 9/10/2017
Na początku mówiła że bedzie stała albo na strzeleckiej albo na dabrowie może się przeniosła bo miała dopiero w zimę wyjechać
 
niebieski 15:47 9/10/2017
Może wiecie koledzy co się dzieje z Pauliną, z tego co wiem to niektórzy mają do niej nr tel. Wróci czy nie a moze stoi w innym miejscu
 
Jan 10:16 8/10/2017
Teraz to narzekacie na ta stara. A w zimie jak bedzie sie wygrzewac a autku i nie bedzie zadnych panienek na trasie to bedzie w kolejce sie ustawiac by wam obciagneła!!!!
 
Szwagier 10:06 7/10/2017
Koledzy proszę napiszcie jeśli dzisiaj tam któraś młoda będzie urzędować.
 
JFK 15:02 4/10/2017
Wyjechała nie było klientów, może wróci na wiosnę ?
 
Eldo 11:09 4/10/2017
Paulina jest na trasie czy wyjechala
 
Teo 20:08 2/10/2017
nie ma tam paulinki zadne tylko ta stara kurwa wiem bo bylem dzis jadlem obiad w barze i godzine czailem
 
Klient 16:50 2/10/2017
Paulina ma 26 lat,więc dla kogo może być za stara.Pomyśl trochę,to zrozumiesz.
 
Klient 16:30 2/10/2017
No właśnie dlatego.
 
Koni 21:41 1/10/2017
Czemu pedofil? pedofile nie jezdza do starych dziweg
 
Klient 17:27 1/10/2017
Jezeli Paulina jest stara, to ty jesteś albo małoletni szczyl,albo pedofil.
 
Mirek 07:19 29/9/2017
To stara Paulina. Stała 2 lata temu.
Ocena: 3,6 (18) dodaj Oceń
 
Dodano: 2012-06-05
Dodał: ~pablo

Stoisz w tym miejscu?
Chcesz zostać moderatorem treści tu zamieszczanych?
Napisz do nas