Oceń miejsce




Dworzec Wileński tirówki, prostytutki, jagodziany - Warszawa

Raczej tylko lody niezbyt tanio, ja tam czasem tylko stoję. młoda, szczupła jak kto chce to napisać :))

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~Marcin1234 20:15 10/12/2016
Będziesz dzisiaj?
~krak 00:44 9/11/2016
jesteś teraz?
~pasywnaDupcia 21:33 5/11/2016
dziś też będę późną nocką PO godz2:00
~pasywnaDupcia 20:56 4/11/2016
Dam DUPCI facetowi, którego swędzi kutas i chce sobie poruchać dupcie. Jestem wyłącznie pasywny, drobnej budowy ciałka, mam 32/160/47, jak u kobietki, a dupcie równie dobrze daję :). Nie biorę kasy, sex dla przyjemności, lubię długo, dobrze i rozkosznie jak chlapiesz mi w dupci, która jest ciasna, gładka, czysta.Podjedź po mnie o 23 będę do dyspozycji i posuwaj mnie w swoim samochodzie. Pisz na maila: pasywnadupcia@interia.pl
~neisonmechauto 23:30 29/10/2016
tu Feliks przepraszam za caps-locka w poprzedniej wypowiedzi/komentarzu ale zagraniczna klawa wpołaczeniu z PL przegladarka w laptopie pŁAta figle,,,,,,,,,,,,



PS: miło jak Panie które SĄ zainteresowane ofertą po niżej wyślą mi swoje zdjęcie... lub opis wizerunku /osobowości (kilka zdań o sobie) ( opis lubg foto możne być troszkę podrasowany lub tzw.bajkowy byle w miarę aktualny..... ;]

PS 2 :Liczę na Panie z jak najbardziej to możliwe ehhh ...........jak ja lubię to słowo tzw.|"czyli tak zwanym prostym podejściem do życia " wręcz nawet wiejskim (Wymaganie "wybranka" nic nie zrobię....tkz gwiazdom porno warszawskiego niby tzw. dzikiego ale de-facto komercyjnego "burdelooo" dziękujemy na wstępie i prosimy o nie przesyłanie swoich ofert itp bo poszukuje tak jak już wcześniej pisałem sory za !!!!!!!!!!!!! (ale sytuacja tego wymaga) zwyczajnej błąd dziewczyny szukajacej szybkiego zarobku i prawdopodobnie miłych wrażeń
~MECHAUTONeison 22:49 29/10/2016
NAPISZ DO MNIE KTÓRAŚ MOŻE CO ? DOBRY TZW "CHAJS: I MILUSIA ROBÓTKA...... JEŚLI TAK TO MOŻNA NAZWAĆ,,,HEHE (KLIENT MŁODY 26L I W DODATKU CORAZ NBIEJ SPOTYKANE "PRAWIOR" JEDNYM SŁOWEM SZYBKA KASA ZA PREZESA /PODWŁADNEGO .....HEHE TAK WIEC KTÓRA PIERWSZA TA ZASPOKOJONA FINASOWO I KTO MOZE WIE SEKSUALNIE HEHEHE :] DODAM ZE PREZESO JEST Z BEMOWA I WYPATRZYŁ PODOBNO CUDOWNA BLADII..... (NIESTETY (Z OKOLICY I W DODATKU Z NACISKIEM NA SŁOWO MŁODĄ ....HEHE DOJRZAŁE PANIE MOGĄ KONTAKTOWAĆ SIĘ W RAZIE POTRZEBY ZE MNĄ OSOBIŚCIE TEZ JESTEM MLODY A W DODATKU HARDY I NIEZIEMSKO SZALONY. więcej info oraz szczegóły na hiphed@gmail.com

pozdro dla "panów" tzw.... @ hehe....Feliks

.
~mistrz81 14:58 8/10/2016
Moniczka napisz do mnie ludwiczek0@vp.pl
~ronal 23:57 29/8/2016
gdzie na wileniaku stoja dziewczyny zeby zajechac?
~4r9R6R 19:40 11/5/2016
Jest jeszcze ta blondyna na Wileńskim ??
~michu 15:15 20/2/2016
jestes
~alfonsini69 18:10 15/12/2015
Napisz na maila adrian.rybinski@onet.pl
mistrzu0700 02:44 2/12/2015
Chętnie się z Tobą umówię. Czekam na wiadomość
naprawpc69@o2.pl
~Barosch 18:44 22/10/2015
monika:D napisz czekam, spotkam sie. barosch1987@gmail.com
~ssss 17:32 21/10/2015
macie jakis namiar na tą koleżanke?
~juio 00:17 20/10/2015
dawj dzi sie zgadamy
~majkelll 07:35 4/10/2015
kiedy bedziesz??
~slizki69 19:26 15/9/2015
w dupie pedale!!
~alfonsini 16:08 9/9/2015
Gdzie cie spotkac
~sliski69 19:21 3/9/2015
no piszcie gdzie stoją jacyś młodzi chłopcy bo mam ochote na młoda sperme. Pisać mi tu zaraz bo mnie chlera weźmie!!!
~kulfon 00:24 24/8/2015
dziś stały 2 murzynki
Ocena: brak dodaj Oceń
 
Dodano: 2015-01-28
Dodał: Moniczka