Oceń miejsce




Przy E7 do Ostródy tirówki, prostytutki, jagodziany - Miłomłyn

Można spotkać 1-3 sztuk w drodze z Miłomłyna do Ostródy.

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
 
pol 11/9/2018 14:28
dowiem sie w koncu czy stoja gdzies jakies kobiety ?
 
Bmw 2/8/2018 00:39
Ewa ja chetny
 
Bmw 2/8/2018 00:37
Eska ja chętny
 
salem 15/7/2018 16:18
to widać jest ściema, tak wygląda lepsza zmiana
 
pol 15/7/2018 13:26
kiedy ta ewa stoi ?
 
pol 15/7/2018 13:24
witam dowiemy sie gdzie jakas stoi w koncu ?
 
salem 28/6/2018 14:23
Ewa ,między Małdytami a Elblągiem jest dużo fajnych miejsc na starej S7 i kierownicy chętni się znajdą
 
salem 28/6/2018 09:52
ewa czekamy ,ale gdzie jesteś
 
Dix 7/6/2018 19:05
W jakich godzinach stoisz
 
Dix 7/6/2018 18:41
Ja jestem chętny gdzie mam podjechać
 
Ewa 7/6/2018 14:49
Kto ma ochotę
 
salem 16/4/2018 08:56
dziewczyny czekamy ,stara 7 daje duże możliwości ,tyle miejsc po lasach a tu pusto.
 
pol 16/4/2018 08:36
Widze ze nikt z tego no korzysta
 
pol 14/4/2018 21:11
Gdzie znajd? jakas?? Okolice ostrody?
 
salem 13/4/2018 09:41
to jest ciężki temat ,czasem w lesie na dk 16 za Gietrzwałdem k. Olsztyna,jak się kończy bramka pomiaru odcinkowego.

znacie inne miejsca k. OLsztyna ,ostródy
 
gosc 12/4/2018 08:38
gdzie stoja ladne dziewczyny warmaz napiszcie
 
salem 10/4/2018 12:54
wszystkim się chce ,ale dziewczyn brak -to jakaś masakra ,miejsca są ,pogoda ok a Elbląg,,Ostród i okolice pusto .

może by dziewczyny się pojawiły ,na starej 7 koło małdyt jest dużo miejsca ,parkingi na stacjach paliw itp. -do dzieła dziewczyny
 
woj 15/3/2018 15:02
ale mi się chce ruchać
 
Andrzejduda 06:39 16/9/2017
Macie namiary na jakąs 18-22latkie lub gdzie stoia
 
Sybi 22:53 22/8/2017
nr do Mart 5.7.4.6.8.0.5.4.8.
 
krasnoludek 19:01 26/6/2017
Nikt tam już nie stoi.
 
gosc 12:10 29/11/2016
marta wracaj
 
gosc 12:07 29/11/2016
ma ktos do marty nr
 
dymson 14:26 14/5/2016
Panowie stoi jeszcze gdzieś Marta ? Albo macie do niej kontakt ?
 
edi 10:28 16/10/2015
Bywają jeszcze gdzieś w okolicach jakieś ?
 
max 10:31 5/10/2015
A jest jeszcze czy wyjechała?? Daj cie namiary na nią numer tel czy coo
 
Sky23 10:01 7/9/2015
Dzwonilem, korzystałem.. Umawiala się w Olsztynku.
 
Diego 17:26 3/9/2015
Dzwoniłeś do niej ? co powiedziała ? Nr też posiadam jej, dawała mi osobiście. A dziś na DK 16 za Gietrzwałdem kibicowa stała :P
 
Sky23 10:05 3/9/2015
Panowie mam namiary na czarnule, ktora stala za Olsztynkiem w strone Ostródy. Teraz nie stoi bo niestety roboty drogowe... Polecam ;)
 
Cel 16:51 3/7/2015
Panowie a stoją gdzieś jeszcze w okolicach olsztyn ostróda morąg ?
Ocena: 3,5 (30) dodaj Oceń
 
Dodano: 2011-06-09
Dodał: ~nick

Stoisz w tym miejscu?
Chcesz zostać moderatorem treści tu zamieszczanych?
Napisz do nas