Stara jedynka przy ulicy wiślanej

Fajna blondi byłem dziś:) miła:) waliłem tylko od tyłu.

3,0 2 ocen OCEŃ



Dodano 20/6/2017 16:10 przez ~gosc

nie wskazano miejsca
wskaż miejsce postoju na mapie
 
Dzik 10/8/2018 12:43

Ctr mozesz opisać ta Rosjankę? Jak ubrana ma szpilę?  odpowiedz

 
CTR 10/8/2018 11:13

Jadąc od Ciechocinka na Toruń, niedaleko trzeba ujechać stoi po prawej stronie, z daleka fajna ;)  odpowiedz

 
XXX 13/3/2018 15:36

WITAM. WARTA GRZECHU TA BLONDI?  odpowiedz

 
misiek 28/6/2017 19:58

Gdzie ta bladyneczka stoi ktoś napiszę gdzie dokladnie  odpowiedz

 
Arek 27/6/2017 07:25

dobra ta blondyneczka polecam !!!  odpowiedz

 
magic 24/6/2017 16:12

hej szwagry gdzie dokladnie stoi macie namiar  odpowiedz

 
GLINA 22/6/2017 19:56

ma mały tatułaz na prawym cycku? szukam takiej blondi  odpowiedz

 
Xxx 22/6/2017 19:34

Dobra jrst warta tych pieniedzy  odpowiedz

 
tosik 22/6/2017 17:38

może lepiej malym podjechać mam nie daleko w dyzym jest wygodniej  odpowiedz

 
tosik 22/6/2017 17:15

ok dzięki musze tam zajechać mam nadzieje ze da rade stanac dużym;)  odpowiedz

 
gosc 22/6/2017 16:47

na ok z 22 lata  odpowiedz

 
tosik 22/6/2017 15:36

stara czy młoda panowie dawac namiar  odpowiedz

 
Adi 22/6/2017 10:19

Pewne info o tej Divie
w ktorym miejscu stoi dokladnie i od ktorej szwagry  odpowiedz

 
gosc 22/6/2017 09:56

Stoi tam gdzie zawsze dziewczyny na tej trasie:) laska 50, sex 70, oral bez gumy 150. Przyjmuje od 12  odpowiedz

 
Xxx 21/6/2017 17:13

Jest cos na ciechocinku  odpowiedz

 
Tiktak 21/6/2017 07:01

Napisz gdzie to dokladnie jest i jakis kontakt do niej jak masz.  odpowiedz

zobacz pozostałe miejsca w Ciechocinek zobacz miejsca w woj. Kujawsko-Pomorskie
Stoisz w tym miejscu? Chcesz zostać moderatorem treści tu zamieszczanych?
Napisz do nas