Tirówki, prostytutki, jagodzianki - zobacz gdzie stoją!

Na naszej stronie zbieramy informacje o miejscach postoju tzw. tirówek, jagodzianek, leśnych ssaków.

Jeśli wiesz gdzie stoją tirówki oznacz miejsce [TUTAJ]

Ostatnio dodane miejsca

Szukaj: Sortuj wg: Pokaż
Lokalizacja Miasto Ocena
Ul. Bankowa Katowice brak
Koło stacji bp Skępe brak
Strzelno Strzelno brak
Z słuszowej na ekspresówke Olkusz 4,0
Nowa Stacja Pruszków 4,6

Ostatnie komentarze

Komentarz Utworzono
Jadąc na Nieporęt, po prawej stronie za pomnikiem - Nieporęt
Szwagry podeślecie i mi fotki? Jestem ciekawy jak wygląda ta bułgareczka i ile bierze? Prosze o fotki na tayger14@wp.pl
Tayger14 dzisiaj 11:26
Obwodnica Bydgoszczy DK 10 - Bydgoszcz
Do której ona stoi i jak jest dziś ubrana?
~szwagier dzisiaj 11:24
Skrzyżowanie ulic Szlak - Pędzichów - Kraków
Śląsk to oblesne babsko, tłusta i bez zebna
~Tomek dzisiaj 11:21
Puszcza - Niepołomice
Jestem do godziny 16. Nie jestem dostępna pod żadnym telefonem
Anka dzisiaj 11:19
Port Radomsko - Radomsko
A kolędzy dziewczyny jakos grubo po ubierene czy odrywają trochę ciala
~Mati dzisiaj 11:06
kamion - Skierniewice
Może ją ktoś opisać ? Jak wyglada, itp?
~Kolega dzisiaj 10:57
czmoń - Kórnik
Stoją
~Fred dzisiaj 10:49
przed stacja cpn koło kapliczki - Rusiec
Nie stoi. Porusza się zieloną Borą kombi. Reszta szczegółów w wątku była dziesiątki razy.
~bil dzisiaj 10:29
Dąbrowice Parking Zajazd Europa - Kościelec
Jestem w Łebie, morze i w grudniu jest piękne, szkoda ze nie ma sniegu no i Ciebie obok mnie byłoby jeszcze piekniej
~Cam dzisiaj 10:26
Nowa Stacja - Pruszków
Na ten moment weszłam w stały układ z R..G...a wiec nie spotkacie mnie w Nowej.
~PatiCzarna dzisiaj 10:14
"Na Półboru" - Sieradz
Stoi dzisiaj jakas ? I od ktorej do ktorej stoja
~Jaaa dzisiaj 10:12
kamion - Skierniewice
Była I mówiła że będzie narazie się nie wybiera z tad nigdzie jak byłem j niej tak mówiła
~Eloo dzisiaj 10:08
Ul. Bankowa - Katowice
O której one tam stoją?
~Kutos dzisiaj 10:03
Ul. Bankowa - Katowice
Ja polecam.klaudie z pod.lidla. lub jadzie na.damrota.stoi
~Noki dzisiaj 10:00
Puszcza - Niepołomice
Bede kolo 12
~Slask dzisiaj 09:50
Puszcza - Niepołomice
Zrezygnowala. Nie pracuje
~Slask dzisiaj 09:49
Stoi koło przystanku w żelazku - Ogrodzieniec
Z checią misiu :*
~Ania dzisiaj 09:28
Stacja Lutol - Trzciel
Nie wiem czy wrócą bo na te kom. co posiadam włącza się poczta i bez odzewu, jak będę coś wiedział dam znać.
~gruby dzisiaj 09:19
Obwodnica Bydgoszczy DK 10 - Bydgoszcz
Czarnula z peugeota
~On36 dzisiaj 09:19
Śmiłowice Las - Mikołów
Wybaczcie ale mnie dzis nie bedzie bede w piatek
~czarnulka dzisiaj 08:57
Dąbrowice Parking Zajazd Europa - Kościelec
No wlasnie
~dron dzisiaj 08:23
zjazd na strzelnice - Opole
Tomek komu Ty te frezje zawiozles ? Pewnie tej Malinie, co ?
Nee pitol że się zakochałeś przydrożnej prostytutce.
Jedno co można powiedzieć to że ładna była. Nie to co te stare rumuńskie bazyle.
A było kiedyś dużo ładnych, młodych i naprawdę fajnych dziewczyn. Także Wielka szkoda.
~Olek dzisiaj 08:09
Ul. Bankowa - Katowice
Nie, byłem tylko przejazdem i ta wydawalq się ciekawa
~Mmm dzisiaj 07:53
Zębiec - Starachowice
Ok A może ktos inny coś wie ?
~Olaf dzisiaj 06:55
Obwodnica Bydgoszczy DK 10 - Bydgoszcz
Ale która tam stoi?
~Chetny dzisiaj 06:49
Ul. Bankowa - Katowice
Spoko jest pogadasz toto ci lodzika bez gumy zrobi za 50zl byles moze u innych dziewczyn?
~Lion dzisiaj 06:47
Chalubinskiego 4 - Warszawa
Uwążajcie na tego wariata w czapce z daszkiem. Pedalisko chodzi w nocy po pigalaku i zmyśla że był a Ameryce
~pasywnadupcia dzisiaj 06:45
Tarchomin - Warszawa
kolego przyjedź na pigalak wydoję ci kutasa taż że umżesz z rozkoszy
~Kokolino dzisiaj 06:43
Śmiłowice Las - Mikołów
Czwartek po 10 do 14.45 Jedna pozwala druga nie czarny
~czarnulka dzisiaj 06:27
Obwodnica Bydgoszczy DK 10 - Bydgoszcz
Na parkingu musisz w kolejce stac
~123 dzisiaj 06:26
Z słuszowej na ekspresówke - Olkusz
Ta za paletami przed olkuszem kiepska
~Kon dzisiaj 06:24
kamion - Skierniewice
Tak byla wczoraj
~Wilk dzisiaj 05:37
przed stacja cpn koło kapliczki - Rusiec
Witam.mozecie podać na którym km stoi ta panna
~Przyjezdny dzisiaj 05:36
kamion - Skierniewice
Był ktoś u Karoliny i może potwierdzić?
~Ekso3 dzisiaj 04:27
las Sekociński - Nadarzyn
Panowie wie ktoś czy Jagoda bywa Jeszce
~Ekso3 dzisiaj 04:25
Kolo zjazdu na Shell - Szczecin
Do audi. Ty. Ten. ( memet angelus ) to ja go znam. To. On połamał rękę. Anecie. P. Bo characzu mu nie chciała płacić to on napad na misliborskiej w. Gorzowie na. Mirka m i mu łep roszczaskał bejzbolem bo się polak postawił i characzu nie płacił ten. Mitjo. Angelus to wystawia tetaz marte. Kubeł na szczecinie na bobryku a wczesniej na stargardzie ta marta to burdel mama co dziewczyny werbuje dla brudasuw i sprzedaje do niemiec do burdelu ona otworzyła firme chandel przewozny żeby mitjo mug swoje miljony zarobione na polkach wybrać i do turcji przesłacbo brudas na islam przeskoczył chwalił się że bedzie wspierał terorystuw w turcji. On jak się w. Wawrowie to go grypsy jebali w dupe i podobno i łykał sperme bialych koksuf to spietdolił na osobnom cele bo by gozaruchali na śmierć groził że pozwie naczenika za złe traktowanie do w nagrode dostał ps 4 i grał sam na celi ogułem miał jechane cwel teraz zjechali się. Wszyscy na szczecin z poznania i gorzowa kostrzynia swinołuscia i siedzą w chotelu ku przyszłości wieczrami na łowy dupy na drogę wstawiają cała. Mafia jesst w tym. Szczecinie teraz i nik z tym nic nie robi. Ale ja troche po wesze kto przywozi kto zabieta jakim autem i pozamiatam tych brudasuw bede cie iformował na bierząco poz
~Scornik dzisiaj 02:51
Tarchomin - Warszawa
Jest może jakaś panienka dzisiaj?
~Maciek dzisiaj 00:56
Za nowym miasteczkiem w kierunku zielonej - Nowe Miasteczko
ktos cos wie o Sylwii?
~maniek dzisiaj 00:07
Stacja Lutol - Trzciel
czarnula dzis byla?
~maniek wczoraj 23:57
Ul. Bankowa - Katowice
Dokładnie
~Mmm wczoraj 23:16
Puszcza - Niepołomice
Była jeszcze dwa miesiące temu chyba, to już całkowicie zrezygnowała czy tylko jakaś przerwa ?
~Black wczoraj 23:16
Puszcza - Niepołomice
Do xxx lesniczy ma obowiazek patrolowac puszczę. Nie smiecimy to się nas nie czepia
~Slask wczoraj 23:08
Puszcza - Niepołomice
Black Ania już nie pracuje
~Slask wczoraj 23:06
Puszcza - Niepołomice
Kiedyś była na szlaku, białym chyba seatem na śląskich blachach, wysoka blondyna
~Black wczoraj 22:50
Puszcza - Niepołomice
Śląskie czy to prawda że leśniczy tam zaglada
~Xxx wczoraj 22:44
Skrzyżowanie ulic Szlak - Pędzichów - Kraków
Dzwoń. Włączony
~Slask wczoraj 22:27
Kawice - Malczyce
Siema ktoś widział Ewę na tej trasie nie ważne kiedy to było chodzi mi o info na jej temat jak wyglądała skąd była cokolwiek co ktoś wie. Pozdro
~Delegant wczoraj 22:26
Puszcza - Niepołomice
Chodzi ci o tą co dzis byla?
~Slask wczoraj 22:26
olszyna - Trzebiel
Jest jakaś chętna na sex
~Lylek wczoraj 22:08
Parking dla Tirów (satacja PB, zaraz przy autostradzie) - Kąty Wrocławskie
stoji ta viki jeszcze?
~mario wczoraj 22:06