Tirówki, prostytutki, jagodzianki - zobacz gdzie stoją!

Na naszej stronie zbieramy informacje o miejscach postoju tzw. tirówek, jagodzianek, leśnych ssaków.

Jeśli wiesz gdzie stoją tirówki oznacz miejsce [TUTAJ]

Jaką laskę najchętniej byś przeleciał?
 
50,0% (17)
 
14,7% (5)
 
5,9% (2)
 
29,4% (10)

Ostatnio dodane miejsca

Szukaj: Sortuj wg: Pokaż
Lokalizacja Miasto Ocena
Zjazd z S1 w strone Pogorii 1 Dąbrowa Górnicza brak
Brodziszewo przystanek autobusowy w strone Szamotul Szamotuły brak
Ostrogórska przed przejazdem Sosnowiec 4,5
Wlot od strony Chojnic Człuchów brak
wyjazd z imielina na s1 Imielin brak

Ostatnie komentarze

Komentarz Utworzono
Brodziszewo przystanek autobusowy w strone Szamotul - Szamotuły
a jak imię ?
~jackson dzisiaj 15:33
wyjazd z imielina na s1 - Imielin
a gdzie ma miejscowke
~jorg dzisiaj 15:29
Pietrzaki - Blachownia
stoja codziennie w jakich godzinach a moze ma ktos numer telefonu
~hmm dzisiaj 14:55
Zębiec - Starachowice
timon czemu sie nie przywitałeś ? :(
~baska dzisiaj 14:44
Cierpice - Solec Kujawski
co to za czarnula na rojewo stoii
~rudi dzisiaj 14:39
Stacja benzynowa AL Murckowska przy przystanku - Katowice
nie wiem czym jezdzi. taka mloda fajna z wygladu...
~myslo dzisiaj 14:11
K92 Podrzewie - Pniewy
wie ktoś czy dziś jest?
~kris dzisiaj 14:07
lotos-kolej - Gdańsk
Nie chodzi o Ize. Jest inna blondyna, w krótkich włosach z dużym biustem
~ppp dzisiaj 13:59
BLONDI ZA POLKOWICAMI - Polkowice
a gdzie ty tam las widziałeś ? Ten co pisał że ją obserwował zza ekranów to pewnie walił gruchę przy podglądaniu...
~klient dzisiaj 13:42
Między Pamiątkowem a Mrowinem trasa 184 - Szamotuły
Jak dostała do buzi to aż mokro się jej zrobiło w gaciach. Lubi to robić. Przed ostatnio zrobiła mi dwa razy w jednym dniu za pół ceny. Jestem stałym klientem i nie narzekam
~lukas dzisiaj 13:32
mnichow las - Jędrzejów
jak tam sytuacja panowie, jest blondi ?
~xyz dzisiaj 13:31
Między Pamiątkowem a Mrowinem trasa 184 - Szamotuły
Byłem tydzień temu na lodziku. Zajebista w chuj. Fajna dupcia z niej i można ją pomarać po dupce i nie tylko. Jak sie wypnie to fajną ma dupie. Mógł bym ją ruchac codziennie
~lukas dzisiaj 13:29
Zębiec - Starachowice
co to za blondi tam na parkingu z tą drugą stoi, jechałem dzisiaj i z daleka to zajebista jest
~max dzisiaj 13:28
wyjazd z imielina na s1 - Imielin
Stoi przyjemna blondyneczka lodzik 30 w gumiaku 50 bez komplet 70 w gumiaku , bez 100
~Miko dzisiaj 13:25
Koło cmentarza - Toruń
Niestety też czatowałem około 12-13 i nic
~xaw dzisiaj 13:01
Między Pamiątkowem a Mrowinem trasa 184 - Szamotuły
kiedy byłeś? Co robiliscie, fajna jakąś? Opisz ją troche
~papaj dzisiaj 11:58
Między Pamiątkowem a Mrowinem trasa 184 - Szamotuły
Ja byłem i takiej dupci przy lasku. Siedzi sobie na kamieniu.
~lukas dzisiaj 11:24
86 na łuku w strone Katowic pomiedzy Przedwarężynem a Podwarężynem - Będzin
Zgadza się , w niedziele też stała, taka ciemnoskóra, i brzydka jak noc
~STS_1906 dzisiaj 10:55
Zo Olesnicą w stronę Obwodnicy - Oleśnica
To jak ma dzieci niech siedzi z nimi w domu a nie daje dupy za pare groszy takim zarazkom jak ty lapie syfa i innych nim czestuje a przy okazji i te dzieci pewnie juz pozarazane
~zgred dzisiaj 10:49
Między Pamiątkowem a Mrowinem trasa 184 - Szamotuły
Około 10-11 rano i lipa.. w pamiątkowe np 3x juz zaglądałem i jeszcze jej nie widzialem
~papaj dzisiaj 10:24
lotos-kolej - Gdańsk
ta z nowego dworu to IZa kolego jesteś w takiej depresji ze paszteta potrzebjesz sa ladniejsze mlodsze i tansze
~front dzisiaj 10:18
Brodziszewo przystanek autobusowy w strone Szamotul - Szamotuły
Warto jechać?
~lukas dzisiaj 09:46
droga gniezno - września - Gniezno
Men jestem chętny
~xxy dzisiaj 09:34
droga gniezno - września - Gniezno
Ten trujkoncik to z którym i czy w samochodzie
~xxy dzisiaj 09:11
jadwigów - Tomaszów Mazowiecki
szwagry jakies konkrety moze o tej Adze? bo mam ochote ale nie wiem czy warto, i najwazniejsze czy nie zaraza jakimis syfami?
~chetny dzisiaj 08:17
Ostrogórska przed przejazdem - Sosnowiec
w jakich godzinach tam stoi?
~nolk dzisiaj 08:06
Ostrogórska przed przejazdem - Sosnowiec
o której tam jest
~bzyk dzisiaj 08:01
Machowa/Polesie Machowskie - Tarnów
Ale syfy... FEE
~Ble dzisiaj 07:50
Zębiec - Starachowice
Ostatnio spotkałem baske w galerii Starachowicach w reserved
~timon dzisiaj 07:13
zatoczka w lesie w kierunku Różankowa na drodze 553 - Toruń
Magic, zyjesz?
~anonim dzisiaj 05:56
Okolice zajazdu Niedźwiednik - Opole
Ta czarna co stoi obok przystanku
~mlody dzisiaj 02:14
Kolonia ostrowiecka - Nowa Karczma
Pojawila się cycata blondynka z dlugimi nogami. Ktos próbował. Dajcie znać
~dddd dzisiaj 01:03
w lesie pomiędzy zjazdem z autostrady - Dąbrowa
ta blondyna jak obciaga i jak z sexem?bo ta czarna to chybamonika dobrze ciagnie na anala ida czy nie?
~rock dzisiaj 00:27
zajazd u kazika - Tarnów
Wiktoriia podaj do siebie numer tel
~kochanek dzisiaj 00:20
Ładna-Stacja benzynowa Grosar - Tarnów
Ma ktos numer do Wiktorii
~ministrant dzisiaj 00:18
Ładna-Stacja benzynowa Grosar - Tarnów
Jest teraz któraś z ladek wsiadl bym w auto bo je bac sie chce niemiłosiernie
~ramzes dzisiaj 00:17
Trasa Lublin-Ryki - Lublin
dajcie numer do dziwczynki
~dzik wczoraj 23:21
jadwigów - Tomaszów Mazowiecki
daj namiar
~drwal wczoraj 22:51
w lesie pomiędzy zjazdem z autostrady - Dąbrowa
nie jest nowa - słaby BJ ale całkiem fajnie się nastawia i jest miła
RoshiEnseii wczoraj 22:50
dybowo - Toruń
dybowo stoji po lewej stronie blond yez ok
~mire wczoraj 22:50
Prażuchy Nowe - Malanów
jest dobra i nie podlega to dyskusij
~tomek wczoraj 22:43
Dybowo między Solcem Kuj. a Toruniem - Toruń
Polecam na blond dziewczyne
~jire wczoraj 22:42
Zo Olesnicą w stronę Obwodnicy - Oleśnica
Panowie czy laseczka z Peugota na DW stoi na trasie ?
~gggg wczoraj 22:39
od Płońska w strone Mławy - Glinojeck
koledzy skoro tak chwalicie to jest ta laska jutro bo nie było ostatnio
~elo wczoraj 22:33
Między Pamiątkowem a Mrowinem trasa 184 - Szamotuły
A o której jechałeś?
~lukas wczoraj 22:16
Las tuż za Janowem Lubelskim w kierunku Niska - Janów Lubelski
stała wczoraj szczupła. 50 lód komplet 100 . zrobiła mi za 70. nawet jest ciasna.
~ali wczoraj 21:48
Jerzego Dudy Gracza - Katowice
Jak wygląda dokładnie ta klaudia i gdzie stoi konkret bo przeczytałem pare stron i nie moge doczytać...
~katolive wczoraj 21:46
Stacja benzynowa AL Murckowska przy przystanku - Katowice
sss chodzi ci o tą co podjeżdża żółtym reno?
~Mirus wczoraj 21:40
Dybowo między Solcem Kuj. a Toruniem - Toruń
Też na nią czekam. Byłem na Dybowie w sobotę i widziałem trzy dziewczyny. Starszą czarną Anię na BP, tą blond ukrainkę z olkopu ale przy fotoradarze i laskę na zjeździe na Rojewo. Ona kiedyś stała niedaleko Suchatówki w dróżce przez poligon co często była zamknięta. To właśnie ona mi kiedyś mówiła, że przyjaźni się z laska z 295 km (tą czarną bułgarką). Możesz podjechać do niej i zapytać. Jak się znają to będzie wiedziała co z nią.
~Favorit wczoraj 21:32
DK 88 - Bytom
Babcia Michelene stoi.....robi fajne lodziki,mimo wieku, czy ktoś miał bez gumiaka? Bo w gumiaku robi cuda
~Frodo wczoraj 21:24