Tirówki, prostytutki, jagodzianki - zobacz gdzie stoją!

Na naszej stronie zbieramy informacje o miejscach postoju tzw. tirówek, jagodzianek, leśnych ssaków.

Jeśli wiesz gdzie stoją tirówki oznacz miejsce [TUTAJ]

Ostatnio dodane miejsca

Szukaj: Sortuj wg: Pokaż
Lokalizacja Miasto Ocena
To dobre pytanie Wrocław brak
Orzegowska Bytom brak
przy wjezdzie na przeworsk ulica lwowska Przeworsk brak
Drugi most od łasku w strone kolumny Łask brak
Droga nr 1 w kierunku Tychów w Kobiorze Tychy brak

Ostatnie komentarze

Komentarz Utworzono
szlak - Kraków
Hehe Anastazja aż ci współczuję , PZDR
~Onxyz dzisiaj 19:52
szlak - Kraków
Dzięki bywalec a dzisiaj nie wieś czy będzie?
~Niko dzisiaj 19:51
szlak - Kraków
Karina wczoraj byla od 21 -1.
~Bywalec dzisiaj 19:05
szlak - Kraków
W weekendy stoi też?
~Niko dzisiaj 18:48
szlak - Kraków
Do której godziny Karina stoi?
~Niko dzisiaj 18:47
Rozjazd dróg 11 i 25 (Antonin Stacja benzynowa) - Ostrów Wielkopolski
Ja też. jestem samowystarczalna. i tu jest szkopuł. polecam kwas solny. Udanego majowego wekendu ciepła. wszak. to maj
. *
~wiki dzisiaj 18:27
za obwodnicą Karlina, przed Petrico po lewej stronie - Koszalin
Byłem 2dni temu niej i coś złapałem ??
~Jebaka dzisiaj 18:26
za stacją Bp a Studziankami na drodze serwisowej - Tomaszów Mazowiecki
delikatna kobitka i czysta ceny normalne
~Zygi dzisiaj 18:12
rydzyńska - Leszno
Na mnie tez nie narzekalas i jezdzilismy na karczme borowa jakbys chciala to s-simon85@wp.pl ;)
~Qqq dzisiaj 18:06
Zo Olesnicą w stronę Obwodnicy - Oleśnica
Polecam to z Peugeota dojrzała ale mila i dobra
~ON21 dzisiaj 17:48
Zo Olesnicą w stronę Obwodnicy - Oleśnica
Kolego ile dzisiaj bylo dziewczyn i do ktorej są? ja bylem u tej z peugeota jest super lodzik i sex za 50zl
~ON21 dzisiaj 17:44
Zo Olesnicą w stronę Obwodnicy - Oleśnica
jakies opinie o tej z peugota na DW dzisiaj przejezdzalem to miala ruch jeden wyjezdzal drugi wjezdzal nie mialem czasu zeby czekac
~wpc dzisiaj 17:42
szlak - Kraków
Dwa i pół śpiewała do Łysej Ewy. Czytałeś u więźniami jak opisujesz ta 60 letnia babcie a Anastazja daje duży bez gumki dlatego czekam na nią. Bo buźki to ładnej nie ma ale duże ładnie wypina
~Piotr dzisiaj 17:42
Zo Olesnicą w stronę Obwodnicy - Oleśnica
Co to za Rumunka i gdzie stoi?
~ON21 dzisiaj 17:36
szlak - Kraków
Eh ten slownik:-) ulubienice
~Bywalec dzisiaj 17:36
szlak - Kraków
Wczoraj były moje ulubieniec Majeczka i Karinka:-))
~Bywalec dzisiaj 17:34
Ładna-Stacja benzynowa Grosar - Tarnów
jest gdzies jakas puszysta…dajcie namiary
~ciulik dzisiaj 17:31
Tychy, DK1 Pas na Bielsko - Tychy
Panowie, dzisiaj widziałem jakąś czarnule z dużym tyłkiem. Czy to jest ta sama laska, która stała w tamtym roku czy zupełnie nowa?
~Andrzej dzisiaj 17:29
Machowa/Polesie Machowskie - Tarnów
same stare suki co z cipy śmierdzi
~ciulik dzisiaj 17:29
szlak - Kraków
Panie Piotrze...."wrócisz"
~dwa_i_pol_promila dzisiaj 17:28
zajazd u kazika - Tarnów
jest ta mała czarna szwagry
~ciulik dzisiaj 17:25
DK 50, E 77, jadąc z Wawy po prawej stronie na koncu Lasu Sekocinskiego, ul. Podleśna - Nadarzyn
A dZisaj nawet dała mi w kakaowe oczko troche ubrudziła mnie ale do zniesienia... Na moje oko trzeźwa dokonca to nie była... Ale bez większej tragedii choć następnym razem wybiorę klasykę i cipe jej wjade
~Wiktor dzisiaj 17:16
Trasa Krzeszyce -> Gorzów wielkopolski na drodze krajowej 22 - Gorzów Wielkopolski
Będę do niej wracał tak i Mirek pisze czystą pachnąca i nie naciaga na kase
~turysta dzisiaj 16:52
Trasa Krzeszyce -> Gorzów wielkopolski na drodze krajowej 22 - Gorzów Wielkopolski
Dokładnie stoi a w sumie siedzi po lewej stronie 500m za krzyżówka Lubniewice Rudnica w kierunku kostrzyna
~turysta dzisiaj 16:50
Trasa Krzeszyce -> Gorzów wielkopolski na drodze krajowej 22 - Gorzów Wielkopolski
Młody jechalem stoja dwie ta bladynka z doczepianymi ktorej nie polecam i czarna fajna 100/70/50 wzięłam na sex 10/10 pogada i da za cycusie potrzymac pomacac można sex od przodu od tylu fajnie mruczy naprawdę jest ok tylko zajezdzac i brać do lasu polecam
~turysta dzisiaj 16:42
szlak - Kraków
Anastazja smaruj dobrze cipke boja jak wrucisz to będzie pieklo. heh
~Piotrek dzisiaj 16:23
Rozjazd dróg 11 i 25 (Antonin Stacja benzynowa) - Ostrów Wielkopolski
A ty wiki ile byś wzięła? Kasę mam nie Martw się
~ebaka dzisiaj 16:23
jadac z Piotrkowa za swiatlami pierwsze mal skrzyzowanie - Piotrków Trybunalski
do seksownlodziara NIE !!!
~janek dzisiaj 16:13
barak - Końskie
Koledzy stoi tu jakaś nowa podobna chuda jakąś koło stacji schell wiecie coś kumpel mi mówił ona wcześniej stała koło Tarnowa Weronika odp bo jak tak to jest zajebista
~Pierd dzisiaj 16:06
Stacja STATOIL przed wjazdem do Piotrkowa od strony Sulejowa. - Piotrków Trybunalski
Byłęm wczoraj.Dziewczyna nie brzydka.I na tym koniec.Udaje polkę. Włożyć palca nie pozwala o lizaniu nie wspomnę.Nie pogadasz bo mały zasób słów. Zakłada gumę na flaka , trzeba być nieźle wyposzczonym żeby zadziałało. Ręczne stawianie wyrywa z korzeniami a takim trzepaniem to można białko na ciasto najwyżej ubić. Stęka przed włożeniem
autorobot jakiś . Odpieprzyć robotę i następny. Nie polecam nikomu.
~sam dzisiaj 15:59
Trzy mosty w srode - Gniezno
Panowie pojawiły się nowe dziewczyny na roksie bym ktoś u którejś i która warta polecenia :)
~mass dzisiaj 15:56
TRASA Sławków - Olkusz za wiaduktem na KLUCZE w strone Sławkowa - przed BIDĄ - Olkusz
Są dzis
~sebo dzisiaj 15:53
Brodziszewo przystanek autobusowy w strone Szamotul - Szamotuły
Macie namiary na jakies chetne laski z okolic szamotul
~Konkret dzisiaj 15:41
Pamiątkowo, na trasie 184 - Szamotuły
Witam macie namiary na jakies chetne laski z okolic szamotul
~Konkret dzisiaj 15:28
grzybowa - Poznań
WIELKA SCIEMA NIEMA TU NIKOGO TYLKO CWEL PSYCHICZNIE CHORY PISZE GŁUPOTY
~SZAKAL dzisiaj 14:46
Wistka droga na Płock przy kanale - Włocławek
Sandrunia jeśli znudził ci się ten zawód to wypierdalaj do Biedronki na kasę a jak nie to zmień swoje podejście do klienta pozdrawiam
~Mily28 dzisiaj 14:43
Trzy mosty w srode - Gniezno
Hey powiedz mi będziesz jutro w Gnieźnie? Pozdrawiam
~lars dzisiaj 14:39
droga gniezno - września - Gniezno
Widziiwluacie co za suniee sa na roksie??
~lysy dzisiaj 14:31
Katowicka, zjazd na Mikrohute - Dąbrowa Górnicza
Ruda jest super. Dobrze ciagnie. Bardzo mila. I lubi tanczyc. I kocha polakow. I przy trzecim numerku daje rabat 50 procent dla stalych klientow
~Maly dzisiaj 14:17
Wjazd do fabryki - Niepołomice
...po przerwie pojawiła się.Nie chce się pukać bez gumy, anal odpada.Polodowałem i tyle.
~andrzej dzisiaj 14:14
Rozjazd dróg 11 i 25 (Antonin Stacja benzynowa) - Ostrów Wielkopolski
W kubku wrzącej wody!
~wiki dzisiaj 14:04
Rozjazd dróg 11 i 25 (Antonin Stacja benzynowa) - Ostrów Wielkopolski
Panowie gdzie można tanio umoczyc.lobuza?
~ebaka dzisiaj 13:31
Ostatnie rondo przed autostradą a Kraków - Tarnów
Jest cos dzisiaj?
~Nikos dzisiaj 12:55
Trzy mosty w srode - Gniezno
bedziesz we wtorek teraz?
~konin dzisiaj 12:55
zajazd u kazika - Tarnów
Stoi dzisiaj taka ciemna chyba wezme zeby pociagnela...
~Nikos dzisiaj 12:50
parking przy zajezdzie w strone tomaszowa - Lubochnia
panowie jest dzisiaj?bo niechce na pusto jechac!
~jhjh dzisiaj 12:19
Wylot na Kobylankę - Stargard Szczeciński
Dzisiaj tam sa dwie ale nie wiem czy warto zjeżdżać do nich byl tam ktoś z kolegów
~Borowy dzisiaj 12:12
Gdzie dziewczyny z chociwlki - Szczecin
Koledzy stoja dwie na zjeździe na wielgowo przy przystanku tylko nie wiem czy warto napewno to polki był tam ktoś z was
~Borowy dzisiaj 12:11
Petrochemia-Wygodna Izba - Wola Krzysztoporska
pokazała się jakaś nowa blondyna farbowana.
może ktoś coś powie o niej
~Jakui dzisiaj 12:06
szlak - Kraków
Mlody bi 20 lat pozna 669494130 smsy lub tel
~Alan dzisiaj 10:57