Tirówki, prostytutki, jagodzianki - zobacz gdzie stoją!

Na naszej stronie zbieramy informacje o miejscach postoju tzw. tirówek, jagodzianek, leśnych ssaków.

Jeśli wiesz gdzie stoją tirówki oznacz miejsce [TUTAJ]

Ostatnio dodane miejsca

Szukaj: Sortuj wg: Pokaż
Lokalizacja Miasto Ocena
Tomaszów Lubelski Tomaszów Lubelski brak
Okolice Świebodzina chętna pani na weekend??? Świebodzin brak
Wyjazd w kierunku Krotoszyna okolice Orlenu Ostrów Wielkopolski 4,8
Zgodna Starachowice 3,0
Trasa od ZAGOT w strone Niszczyc Płock 4,4

Ostatnie komentarze

Komentarz Utworzono
Puszcza - Niepołomice
Bo Jajca pełne a sprzęt na baczność stoi
~Xxx dzisiaj 12:49
MALISZEW ZAMIENIE KĘDZIERAK GRĘBISZEW - Mińsk Mazowiecki
ĘChodzi mi o grębiszew. Około kilometra za tirestem w stronę mi mińska
~Blady dzisiaj 12:44
Dąbrowice Parking Zajazd Europa - Kościelec
pozdrow pana policjanta od debili
~idiota dzisiaj 12:42
Ładna-Stacja benzynowa Grosar - Tarnów
tej starej nie polecam. One stoja tak jak byś wyjezdzal ze stacji juz po prawej stronie
~mark dzisiaj 12:32
Puszcza - Niepołomice
Jest dzisiaj ???
~Xxx dzisiaj 12:19
Trasa 132 Witnica Gorzow - Witnica
Jurgen swoją drogą ciekawe czy na dwa baty tez by sie zgodzila???
~Xxx dzisiaj 12:06
droga gniezno - września - Gniezno
PISZE Z ZALOGOWANEGO JESTEM DZIS JUZ W GNIEZNIE DO WIECZORA. ZNOWU JAKIS DEBIL SIE BAWI. ALE JA PISZE TYLKO Z ZALOGOWANEGO. 795 217 140
Kociaczekmisia dzisiaj 12:04
droga gniezno - września - Gniezno
A kiedy bedziesz
~Basko dzisiaj 11:37
droga gniezno - września - Gniezno
Jest już?
~Basko dzisiaj 11:33
droga gniezno - września - Gniezno
Przykro ale mnie dzis nie bedzie
~Kociaczekmisia dzisiaj 11:32
droga gniezno - września - Gniezno
Ja kociaczkowi kupuje na spotkanie Rafaelo bo bardzo lubi
~abc dzisiaj 11:32
"Na Półboru" - Sieradz
Jest tam coś dzisiaj ?
~Xxx dzisiaj 11:21
przed stacja cpn koło kapliczki - Rusiec
Halo stoi tam jakas Pani dziś?
~XxX dzisiaj 11:20
droga gniezno - września - Gniezno
Kociaczek jestes tak słodka ze bede cie lizał po cipce i tyleczku-cudowna z ciebie dziewczyna-zakochalem sie w tobie
~zybi dzisiaj 10:49
Koniec Poręby,tzw Łysa Góra - Poręba
Werka co to za kolezanke masz na duet? I za ile?
~Madafakir dzisiaj 10:49
Czmoń - Kórnik
Stoją dzisiaj
~Ogier dzisiaj 10:41
kiezmark - Cedry Wielkie
Witam.Droga mała czarna (793 120 823)następnym razem upewnij się ,że po drugiej stronie telefonu jest twój stały klient a nie przypadkiem zdradzona żona.Dzięki wysłanemu przez ciebie sms do mojego męża Sławka dowiedziałam się,że korzysta z twoich usług a co za tym idzie rozwalił 20-letnie małżeństwo i stracił rodzinę.No więc panowie zastanówcie się czasem czy chwila płatnej przyjemności nie będzie was zbyt wiele kosztować.Pozdrawiam.Kasia z Grudziądza
~Kasia dzisiaj 10:13
zajazd u kazika - Tarnów
Nie ma nic dzisiaj
~Osobowka dzisiaj 10:12
Parking przy cmentarzu - Kalisz
Wiki ty sie musisz wszedzie udzielac .szkoda ci ze ktos korzysta z uslug innych dziewczyn ? Wgl to sie dziwie ze ktos do cb jeszcze podjezdza elo
~Assior dzisiaj 10:11
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
Dddd kup se krowe.poruchasz,bedziesz miał mleko.i nie obwiniaj wszystkich za niepowodzenia zyciowe.
~sil dzisiaj 10:05
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
O pudło wróciły tylko w najniższym sorcie nie rób z siebie krolowej bo jesteś babcia w tym zawodzie stojąca na wiejskiej drodze muzeum w sztucznosciach
~Klient dzisiaj 10:04
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
Dddd ,ty to jestes nie do zajebania.jak ci sie chce tak pisac.ustalmy cos.ja to mierze wysoko.jakis major policji,ewentualnie zołnierz pruszkowa,wolomina.ale warunek,musi miec dobre serce,sredniego kutasa i poukładane w glowie.a tobie zapewne sloma z butów wystaje i odpadles w przedbiegach.zegnam
~sil dzisiaj 10:01
Parking dla Tirów (satacja PB, zaraz przy autostradzie) - Kąty Wrocławskie
Są teraz jakieś Panie?
~Nikos dzisiaj 09:37
Rozjazd dróg 11 i 25 (Antonin Stacja benzynowa) - Ostrów Wielkopolski
Aniy dzisiaj od której bedziesz na stacji??
~Trucker dzisiaj 09:18
POD TAŚMOCIAGIEM - Dąbrowa Górnicza
A Simona dalej robi tylko w gumie czy bez tez?
~Mlody dzisiaj 08:31
Koniec Poręby,tzw Łysa Góra - Poręba
Hej A co to za droga stoi ładna jest i był ktoś jusz u niej
~Koza1974 dzisiaj 07:22
Drugi most od łasku w strone kolumny - Łask
Do aaa ja ci łykne
~xxx dzisiaj 01:10
Huta Zawadzka - Skierniewice
strata pieniędzy!!!!nie warto porażka
~mirek dzisiaj 00:57
Dąbrowice Parking Zajazd Europa - Kościelec
każdy wie że ten portal jest policyjny i tylko debil nie wie do czego służy no to tłumacze działa tak każdy kto dokona tu wpisu jest rejestrowany i jego dane kopiowane w celu ustalenia w razie zarażenia jego adresu zamieszkania i do prowadzenia przed oblicze prokuratora wiem bo mam w rodzinie policjanta i mi mówił o tym portalu
~swiadek dzisiaj 00:34
Ładna-Stacja benzynowa Grosar - Tarnów
A gdzie panny dokładnie stoją? Wjeżdżam na stację i gdzie dalej?
~Lizu dzisiaj 00:32
kamion - Skierniewice
Do kaolecikucc za 150tak ale warto polecam
~maska dzisiaj 00:19
szlak - Kraków
Pojawiły się jakieś nowe dziwki na szlaku?
~ergis dzisiaj 00:19
Parking przy cmentarzu - Kalisz
No dokładnie zęby masakra kiedyś podjechalem koło tego baru na prazuchach to masakra moja babcia ma lepsze zęby sztuczne.weż się schowaj z tymi zębami masakra
~Bbbb dzisiaj 00:03
Dziewoklicz - Szczecin
Czy mozna do dziewczyn podejsc bez samochodu? Czy obsluguja tylko w samochodach... Tak sie zastanawiam, jakby ktos odpowiedzial bez zlosliwosci, to bylbym wdzieczny
~Flioek wczoraj 23:58
Dąbrowice Parking Zajazd Europa - Kościelec
Takie społeczeństwo nikt nie widzi swoich wad i błędów ale innym chetnie je wytyka.. Tylko osoby slabe wyzywaja innych myslac ze się dowartosciuja.. Kazdy niech spojrzy na siebie zanim z buciorami wejdzie w czyjeś zycie i je zniszczy. Idealow nie ma i kazdy ma swoje miejsce na ziemi pozdro
~12wy wczoraj 23:01
Zębiec - Starachowice
polka blondi od paru lat stoi na parkingu a nie gdzies indziej jak piszecie i jest czesto mylona z ta blondi ze stykowa a to zupelnie inne dziewczyny i to moze ta miala jakas opryszczke czy tam cos tego niewiem
~gargamel wczoraj 22:46
Ładna-Stacja benzynowa Grosar - Tarnów
Jest ta stara blondyna w okularach ona lage dobrze ciągnie?
~Niko wczoraj 22:19
Zębiec - Starachowice
Olo stary ja nie wiem, skomentowałem tylko wpis Checina ale wydaje mi się ze to ta sama co stala na Podzamczu w Checinach przed swietami i wyjebala z tamtad. Zreszta na tej miejscówce Podzamcze tez ktoś pisal o oprzyszce to chyba on.
~obserwator wczoraj 22:19
między Jędrzejowem a Nagłowicami w lesie w Zdanowicach - Nagłowice
Tlw. Serio coś było?
~Loco wczoraj 22:05
Parking dla Tirów (satacja PB, zaraz przy autostradzie) - Kąty Wrocławskie
Na którym kanale Cb są Panie?
~Tirus wczoraj 21:54
Parking dla Tirów (satacja PB, zaraz przy autostradzie) - Kąty Wrocławskie
Jest jakaś wolna teraz?
~Tirus wczoraj 21:48
Zębiec - Starachowice
Obserwator co to za blondi jest ?
~Olo wczoraj 21:45
Zębiec - Starachowice
Checin jest jakiś nie haloo teraz napisał ze mu laske cudownie objebala a na poprzedniej stronie napisał ze go opryszczka zarazila. Wiec jakby zarazila to by kolejny raz do tej samej laski uderzyl ,co zaraza ????
~obserwator wczoraj 21:41
Zębiec - Starachowice
Co to za blondi ?
~Olo wczoraj 21:40
zajazd krzywa - Chojnów
Lipa dziewczyn niema
~Realny wczoraj 21:35
Zębiec - Starachowice
"Olo"Blondi stoi codziennie na parkingu
~Gosc2 wczoraj 21:28
Ładna-Stacja benzynowa Grosar - Tarnów
Dziś może nie byc bo zimno 8 stopni mrozu od jutra chyba ma być na plusie to napewno będą
~Mat wczoraj 21:28
Parking przy cmentarzu - Kalisz
ty zadbaj o zeby
~qqqqq wczoraj 21:21
Tarchomin - Warszawa
Wlasnie jestem i od 30 min nikogo
~Adamus wczoraj 21:16
Parking przy cmentarzu - Kalisz
Panowie. utworzyć warte i czekac, a nóż się pojawi. życzę wytrwałości (zadbajcie o zdrowie wszak mamy zime).
~wiki wczoraj 21:13