Tirówki, prostytutki, jagodzianki - zobacz gdzie stoją!

Na naszej stronie zbieramy informacje o miejscach postoju tzw. tirówek, jagodzianek, leśnych ssaków.

Jeśli wiesz gdzie stoją tirówki oznacz miejsce [TUTAJ]

Ostatnio dodane miejsca

Szukaj: Sortuj wg: Pokaż
Lokalizacja Miasto Ocena
BP Rosin, Świebodzin 5,0
Miedzy dobromierzem a bolkowem Dobromierz brak
Droga na Górę kalwarię za żabieńcem po lewej stronie Piaseczno 5,0
Kuźnicy Kraków 2,5
czmoń-czmoniec Kórnik 5,0

Ostatnie komentarze

Komentarz Utworzono
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
teraz to zes kutasie kredy sie nawachal,zmien dilera.....bo ten cie oszukuje
~sil dzisiaj 20:56
Okolice zajazdu Niedźwiednik - Opole
Napewno tak nie powiedziała dziewczyna nic złego na mnie co stoi koło Niedzwiednika. Bo to dobra dziewczyna.
~Tico dzisiaj 20:49
Okolice zajazdu Niedźwiednik - Opole
To nie możliwe która tak pierwsza powiedziała na mnie??
~Tico dzisiaj 20:37
Okolice zajazdu Niedźwiednik - Opole
Tico skończ już szczekać ty pojebie. Nie ma złej krwi między dziewczynami czasem się sklucimy ale potem mija tylko ty jątzysz to Bulgarki pierwsze powiedziały że jesteś świr i psychol
~Ankk dzisiaj 20:25
zatoczka w lesie w kierunku Różankowa na drodze 553 - Toruń
HEEE widzicie ja ,może jeszcze bursztynowy palac,służąca,lokaja .Dobre i taka pójdzie do normalnej pracy ,już to widzę po pierwszym dniu wymięknie ,bo to ona stawia warunki a nie żeby ktoś jej coś kazał.Tak chcesz pobzykac to musisz przystać na jej warunki ,nie ma całowania dotykania,miziania masz tylko się zlać i wypad,następny czeka, hehehe, bo urodzoną szefową jest, hehe
~Albundy dzisiaj 20:10
zatoczka w lesie w kierunku Różankowa na drodze 553 - Toruń
no na pewno nie tu i nie z wami na etaty hahaha nie ma na to odpowiednich warunków kup mi kemping to będę od 11 do 19 ale z wypasem hahaha bo ja w brudnym nie będę siedziała albo samochód jeszcze lepiej :)
~Magic dzisiaj 19:54
zatoczka w lesie w kierunku Różankowa na drodze 553 - Toruń
Co ty ściemniasz , nigdzie nie robisz na pol etatu , niech jakaś inna laska przyjdzie na ta miejscówkę ,bo jej nigdy zastać nie mozna
~Albundy dzisiaj 19:44
zatoczka w lesie w kierunku Różankowa na drodze 553 - Toruń
Następny inteligent mi się znalazł.
~Magic dzisiaj 19:33
zatoczka w lesie w kierunku Różankowa na drodze 553 - Toruń
Bujaj się, mam temperature i gardło mnie boli, jak stoje to się podjeżdża a nie że ja licze drzewka aż do zrzygania i marzne na darmo stoje od 11stej wszyscy o tym wiedzą, jebnij jeszcze jedną kreche to będziesz jeszcze bielszy hahaha
~Magic dzisiaj 19:30
Ładna-Stacja benzynowa Grosar - Tarnów
Wiem coś oniej byłem z nią ale na lasce i ani dotchnoc jak najszybciej i nara bo jej się spieszy niech się leczy bo jest popierdolona i nie tylko my Karol napweno ini też tak myślą a tak nic niego uniej do ubrania nie widziałem heee szara spudnice calyczs woń z kurwa !!!!!
~Niki dzisiaj 19:25
zatoczka w lesie w kierunku Różankowa na drodze 553 - Toruń
Wypad z tej miejscowki raz jestes raz cie nie ma w kratke do roboty przychodzisz napisz do ktorej jestes
~Bialy dzisiaj 19:22
Ładna-Stacja benzynowa Grosar - Tarnów
Ta brzydka działa kulawa codziennie w tych samych ciuchach śmierci od niej jak zdjęła majtki to myslalem że sie zzygam fuuuu . nie polecam ?????????
~Karol dzisiaj 19:20
Trasa Lublin-Ryki - Lublin
Napiszcie cos czy na trasie od obwodnicy do ryk cos stoi??????
~Marcin dzisiaj 19:16
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
Beda w nią sikac i srac na nią ona to lubi by zarobić prawda sil
~Sasiad dzisiaj 19:12
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
Tam sil kal będzie jeść i pieniążki zarobi
~Sasiad dzisiaj 19:11
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
robisz sie nudny,musisz wiecej gipsu przyjebac.....
~sil dzisiaj 18:56
BAR POD GRZYBKIEM{KOŹLIK - Wolbórz
Jak miejscówka nieaktualna to może znacie jakieś panny które są dostepne wieczorem w okolicy? Dajcie namiary...
~olo dzisiaj 18:49
Kuźnicy - Kraków
Widuję ją wieczorkiem tak po 19 Około 30 latek
~sasiad dzisiaj 18:47
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
Oj oj prawda boli czuły punkt sil w tym Dubaju nie wiedzą ze plaga ich nawiedzi przez twą ochyde kozy padną zanim je ruchniesz
~Zeglarz dzisiaj 18:46
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
Boję się jednak o te kozki wyruchane przez sil kurwa nie przezyja
~Zeglarz dzisiaj 18:43
DAMROTA - PRZEMYSŁOWA - Katowice
Nie wiem po co piszecie takie rzeczy na temat tych dup skoro one nic nie robią sobie z tego takim pisaniem nic nie jesteście w stanie udowodnić kto ma korzystać to i tak będzie z każdej z tych dziewczyn źle opisywanych wiec to wy pinizacie się najpierw jak frajerzy płacicie kasę bo nie stac was za darmo żeby coś wyrwać a potem jak laska maw was wyrabane to ja oczerniacie haha żałosne
~Paw dzisiaj 18:39
zjazd na Suchy Bór - Opole
Karat* ja wiem widziałem ta dziewczyne w niedziele. Ma duże powodzenie u klijetow.
~Tico dzisiaj 18:36
zjazd na maline - Opole
Gamble* Malina Ewelins to wredna suka! Jest do niczego najgorsza dziwka na tej trasie. Szkoda kasy na nią. Zresztą nic na niej nie ma tylko skura i kości nawet dupy nie ma płaska jak decha!
~Tico dzisiaj 18:24
Zo Olesnicą w stronę Obwodnicy - Oleśnica
A w którym miejscu teraz stoisz i jakim autem ?
~luis dzisiaj 18:20
Lasek Grochotowski - Świebodzice
Stoje w lasku Grochowskim . Jestem dostępna o każdej godzinie . 690937566
~Ruda dzisiaj 17:55
W lesie Przed Walidrogami skręt na Falmirowice - Tarnów Opolski
Jutro jadę do mojej dziewczyny spod Niedzwiednika! Bo bardzo się za nią stesknilem!!!
~Tico dzisiaj 17:54
Las - Świebodzice
Stoje w lasku w grochotowie . Dzwoncie nawet po pracy 690937566
~Ruda dzisiaj 17:53
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
.kozy przezyja,gorzej z capami,takimi jak ty.....
~sil dzisiaj 17:53
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
w tym dubaju ,moze i zostane caryca .......
~sil dzisiaj 17:50
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
usmiałam sie....a myslałam ,ze jestes dretwy jak widly w gnoju....pisz pisz.
~sil dzisiaj 17:48
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
zeglarz ty chuju chyba gipsu sie nacpales,popraw wapnem i bedzie git ha ha ha
~sil dzisiaj 17:47
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
czym ja mialabym niby tego konia ruchac....zeglarz wypaluj sie
~sil dzisiaj 17:46
W lesie Przed Walidrogami skręt na Falmirowice - Tarnów Opolski
Karlik* ta dziewczyna koło Niedzwiednika to moja dziewczyna. Bardzo mi się podoba.
~Tico dzisiaj 17:42
Zielona Góra ul. Poznanska - Zielona Góra
Czy w Zielonej stoją jakieś po 23.00 i gdzie?
~nowik dzisiaj 17:33
Powstanców - Katowice
Siwa robi sobie jaja z klijentow na których jej nie zależy a jest ich wielu tyle ile zarobiła na was to suma nie obliczalna ona ma tyle kasy ze nie musi już pracować a robi to tylko bo jak twierdz ze jej pieniądze jeść nie wołają
~Paw dzisiaj 17:03
Miedzy dobromierzem a bolkowem - Dobromierz
Bylem,zajebiscie sie rucha zajebista dupesia cipka jak marzenie
~Wariat dzisiaj 17:02
Powstanców - Katowice
Posłuchajcie siwa to najbardziej zarobiona dupa ze wszystkich dup i wiedzą to nie liczni i wbija w durni którzy ją źle opisuja bo ma tylu klijentów ze jej nie zależy na garstce durni którzy bóg wie co pisza z nudow każdy dobrze wie ze siwa to dupa mająca klasę i jej klijenci również mają kasę klasę ona z byle kim nie jeździ zacznijmy od tego wiec piszcie co chcecie a ona śmieje się z was zresztą nikt jej nie dorasta do pięt haha
~Tomus dzisiaj 16:58
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
DoTa pani przed opracja nadawala S ie panowie rozmiarowo do ruchania konia jaj caryca Dubaju ma ruchac teraz kozy wiec przeszła plastykę metamorfozę tylko czy przeżyją kozy oczywiscie
~Zeglarz dzisiaj 16:44
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
Plastyka może i zmniejszyła jej pizde zwezila ale mózgu braK i tak tu niebwymyslili nic
~Zeglarz dzisiaj 16:38
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
Sama jestes ruchadlem oj uderzylem w czuły punkt Francy sil babciu nie Watykan bym masz podobno opryszczke narządów wewnątrz czyli brodawczaka ludzkiego
~Sasiad dzisiaj 16:37
Lasek między Granowem a Strykowem - Granowo
Hej szukam jakieś laski na sex.moje gg 57102991 albo e mail piszcie
~figo dzisiaj 16:37
Strykowo - Grodzisk Wielkopolski
Hej .szukam jakieś fajnej laski na sex moje gg 57102991 albo e mail piszcie
~figo dzisiaj 16:35
Trzebaw - Stęszew
Hej szukam . jakieś laski na sex .piszcie .moje gg 57102991 albo podam e maila.
~figo dzisiaj 16:34
parking leśny - Stęszew
Hej .szukam jakieś laski na sex .więcej szczegółów tu taj .piszcie na gg 57102991
~figo dzisiaj 16:32
W lesie Przed Walidrogami skręt na Falmirowice - Tarnów Opolski
Masz chyba na mysli tą koło niedzwiednika!!!!
~Karlik dzisiaj 16:03
Rozjazd dróg 11 i 25 (Antonin Stacja benzynowa) - Ostrów Wielkopolski
Powiedz gdzie ona stoi? I w jakich.godzinach?
~ebaka dzisiaj 16:00
zatoczka w lesie w kierunku Różankowa na drodze 553 - Toruń
Jestem do póki nie znajdę pracy na pełen etat, a z poszukiwaniem pracy jest ciężko, także jeśli mnie nie będzie to powiadomię o tym was pozdrawiam.
~Magic dzisiaj 15:50
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
sasiad ty jebana sieroto plastyke narzadow plciowych robili w latach 90 w polsce,a za granica jeszcze wczesniej,zeby cos pisac trzeba miec pojecie
~sil dzisiaj 15:31
zatoczka w lesie w kierunku Różankowa na drodze 553 - Toruń
Nie podszwaj się cieniasie!!
~Magic dzisiaj 15:30
za Pabianicami w strone Łasku przy znaku Chechło - Pabianice
osoby z tak ograniczonym zasobem wiedzy jeszcze nie spotkalam...ty to musisz byc po jakiej szkole specjalnej,albo z trudem ukonczonej podstawowce.dramat
~sil dzisiaj 15:25