Oceń miejsce




załamanek tirówki, prostytutki, jagodziany - Pionki

fajne czarnulki, armenki, bulgarki polki. Zasze trzy. Od godzin porannych do 18, w lecie do 22. 30 zł lodzik,

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz sex lalki z cyberskóry
~add 16/5/2018 14:44
Macie jakieś kontakty do dziewczyn z pionek?
~452 6/5/2018 18:31
Polki nie ma są tylko bułgarki te same od kilku lat
~kopacz 21/4/2018 21:31
Jest ta polka? Jak wyglada?
~ontomy 20/4/2018 12:47
jest tylko alfonsów maja chorych na gruźlice płuc.
Jedna tylko może być ta co stoi na tym parkingu z długimi włosami
~atalon 20/4/2018 09:13
jest co podupczyc
~ontomy 26/1/2018 13:56
Stoją i czekają na kase a jak zarobią to alfonsi się z kasy cieszą
~xxxx 7/1/2018 13:51
stoją teraz ?
~jajaja 5/1/2018 10:02
Cena jak zwykle ale stoją
opcio93 01:46 21/12/2017
stoją teraz w zime? jaka cena?
~drajwer 17:01 17/12/2017
Ostatnio to zobaczyłem te same juz od lat
Sa słabe i nie robią tobie dobrze tylko
chcą kasę-kasę i kasę..
Nie warto za te pieniądze lepiej
z kożystać tych co w domach.
W domach wybierasz młodą i ładną a robi
wszystko i 100razy
lepiej niż te ciapate.
~Jajaj 00:52 26/8/2017
Byłem u tamtej co za zakretem po lewej stoi odd stketu na brzozę. Siedziała na masce auta mówiła że to jej ale pewnie jakiś grzybiarzy. Zajebiście ciagnie i fajnie się wypina ale trochę za blisko ulicy szkoda że nawet za dopłata nie robi loda bez gumy. Zestaw 100 reszty nie pytalem
~jajajajaa 16:29 19/8/2017
Szwagry jak sytuacja?
~jackkizd 13:05 29/7/2017
no widziałem ich
polka ok robi zarąbiście i fajna szkoda tylko
że waży o parę kilo zadużo.
Tamta reszta to nie nadaje się do niczego
~brodacz 13:03 29/7/2017
jechałem ale nie było nikogo
może były zajęte ale nie było nawet reklamówek
i butelek z woda.
~dziwkarz 14:13 22/7/2017
lubie dziwki ale fajne
a tu jest tylko polka ok a reszta to fajans
Polka jest super robi bosko
ona i tylko ona na resztę
można splunąc.
~drajver 14:10 22/7/2017
Tylko polka ok reszta to nawet nie trzeba patrzeć na nie.
więcej nie ma tylko 3 szt
w tym fajna polka
tamte to O
~aport 14:08 22/7/2017
To już koniec z jagodziankami tylko czarna polka jest super reszta to szmelc
~brodacz 14:07 22/7/2017
Stoją za zakrętem na brzuze ale tylko czarna polka jest ok natomiast następne dwie to złom i ich alfonsi chorzy na gruźlice trzeba uważać..
Polka to fajna choc ma za dużo o 8 kg ale ok.
~jawor 16:16 24/4/2017
Przykro mi kaz
~jackkizd 20:15 27/3/2017
ostatnio widzialem jadac od radomia do kozienic za skretem na brzoze po prawej stronie taka ladna czarne wlosy wysoka.stoi jeszcze?
Ocena: 2,6 (7) dodaj Oceń
 
Dodano: 2012-05-09
Dodał: ~abrah