Oceń miejsce




Droga 94 Wyjazd z Olkusza na Dąbrowe za BIDĄ tirówki, prostytutki, jagodziany - Olkusz

Ładna ukrainka siedzi w niebieskim Audi TT 70sex 50 laska 100 komplet da się targować bardzo miła polecam.Mówi dobrze po polsku da się pogadać. Stoi w stronę Dąbrowy

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz sex lalki z cyberskóry
~Gosc 8/6/2018 21:54
A w niedziele na tej trasie można coś napotkać?
~misiek 4/5/2018 19:53
ruchał ktos ta z golfa??
~Tir 30/4/2018 12:33
Jak jest ubrana dzis
~Misiek 19/4/2018 14:05
Niko polecam ta z asty zaklada kondona durex I smaruje zelem durex cudowne ma cialo w aucie mozna ruchac przesiada sie I jedziesz w fajne dyskretne miejsce
~Misiek 18/4/2018 12:36
W aucie fajne miejsca sa
~niko 18/4/2018 11:56
pytam się o tą z opla astry
~niko 18/4/2018 11:54
kolego a gdzie ją ruchasz w krzakach w aucie czy w tym zajeździe jaka opcja jest?
~Misiek 18/4/2018 11:33
Jeszcze jest fajna ukrainka ale nie testowalem za bida po tej stronie na dabrowe jak jedziesz od olkusza siedzi w golfie
~Misiek 18/4/2018 11:30
Ta z astry ladna szczupla zaklada kondona durex I na kondona zel ladnie pachnie
~Misiek 18/4/2018 11:28
Stoi przy zajezdzie maj albo jak jedziesz normalnie glowna droga np z olkusza to kolo zajazdu bedziesz widzial opla astre bordowa
~melo 17/4/2018 22:54
Cześć gdzie dokładnie stoją koło tego zajazdu maj?
z góry dzieki za odpowiedz
~Misiek 17/4/2018 21:02
Kolo zajazdu maj przy drodze spoko mloda laska
~Misiek 17/4/2018 20:58
Robilem objazd w strone dabrowy od olkusza naliczylem 3 jedna testowalem z astry ladna mloda
~Misiek 15/4/2018 11:10
Podobno bo zajadem maj stoja jakie
~Gggg 25/3/2018 12:20
Podrzucie czy coś stoi na tej drodze. Dziś
~bastek 25/3/2018 01:33
Stoi w niedziele ta blondyna z golfa?
~misiek 18/3/2018 11:55
GDZIE STOI TA BUŁGARKA ??BLISKO OLKUSZA??
~Misiek 14/3/2018 19:04
Misiek ta starsza blondyna jaki ma cennik?o ktorej mozna ja spotkac gdzie ta stacja bp?
~Misiek 14/3/2018 19:02
Na bp to jak to miejscowosc co stoi jak ja rozpoznac?
~niclas 14/3/2018 18:02
Przy mikrohucie ta czarna w czerwonej kurtce?
To bułgarka
Ocena: 3,4 (5) dodaj Oceń
 
Dodano: 2017-03-06
Dodał: ~szfagier