Oceń miejsce




Celestynów tirówki, prostytutki, jagodziany - Celestynów

Młodziutka czarnulka, gadatliwa ale ogromnie fajna dziewczynka! Suuuper zapina się od tyłu - świetny widok! ;) Ciasna szparka ;) Na skraju lasu, warto poczekać na swoją kolejkę! ;)

Wybieram się w tygodniu znów - jak ktoś chętny z Wawy to mogę zgarnąć - zawsze we dwóch lepsza zabawa z panienką! Dawać znać w komentarzach jak coś!

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~Tomson 13/4/2018 02:45
Reguciak - dzieki za info, za potwierdzenie. Wybieram sie na dniach na patrol w te rejony :))
~Reguciak 28/2/2018 23:16
Trochę w kiepskim miejscu stoją ale sam jestem ciekawy jakieś dokładnej opinii o nich. ps. noo ładne to one są :P
~Tomson 15/2/2018 10:46
Ok, ale ladne? Troche opisu, jakbys mogl. Bo to kwestia gustu. Rozumiem, ze laske slabo Ci zrobila, ale poza tym?
~Szybki 14/2/2018 11:23
Tomson bylem raz i wiecej nie zajade. Nawet na sex.
~Tomson 14/2/2018 08:53
Szybki, dzieki za info. Czyli wiemy, ze ladne. Nawet z bliska, hehe. A jak sex u nich? Kto korzystal?
~Szybki 13/2/2018 19:45
Nie warto szkoda pieniedzy mimo tego , że ładnie wyglądają , a nie potrafi nawet laski dobrze zrobić tylko zębami szoruje.
~Tomson 12/2/2018 09:55
Podbijam pytania szwagra27 i Stacha - ktos wie cos o tych ladnych nowych?
~stach 11/2/2018 20:57
Też je ostatnio widzialem, nie korzystalem. Z wyglądu to raczej bułgarki, korzystał ktoś?
~szwagier27 10/2/2018 09:33
panowie wypatrzyłem ostatno jadąc od strony Kołbieli na łuku przed światłami na Celestynów dwie panny zajebiste. Stały razem. Był ktoś??
~Szybki 14/1/2018 13:14
Jest coś godnego polecenia ,bo dawno tu mnie nie było.
~Staly 12/1/2018 21:47
Na Celestynów stoki cycata emi się zwie numer do niej 731239004 pisać i odpisuje może nie jest zbyt piękna ale lodzik i sex super 50;60;100;150 laska bez
~Napalony 12/1/2018 10:16
Stoi coś ciekawego na tej trasie? Czy lepiej sobie darować? A może ktoś testował te grube?
~HAM 07:24 5/12/2017
stoja 2 grubbe i jedna ładna czarna szczupła chybba bułgaria ale kolejka jak huj
~podruznik 10:01 30/5/2017
Wysoka cyciasta stoji kolo bulgarki za wiaduktem jadac wstrone grojca pierwszy wjazd na lewo mila daje sie podotykac niemarudzi
~balaa 07:33 29/4/2017
Panowie , czy jest natrasie góra karwalia - mińsk maz laska co lubi kakao ?
~Bonzo 08:38 25/4/2017
Jak ta polka wygląda?
~podruznik 19:44 22/4/2017
Polka za wiaduktem laska 50 sex 60 komplet 100 laska bez gumy 100 dobrze ciagnie fajnie sie wypina stoji po lewej stronie jadac od kolbieli na grojec.daje dotykac i nie robi reka
~johny 11:48 19/4/2017
Panowie ! Chętnie bym jakąś zapiął , słyszałem , że stoją jakieś w okolicy Celestynowa :-) Polecilibyście , która jest dobra no i jaki mają cennik ? :-)
~Daro 22:37 26/7/2016
Uczciwy w którym miejscu dokładnie stoij ta czarnulka ?
~onnn29 05:33 28/6/2016
Tą podobną do małpy to powiini do zoo zamknąć a nie na trasę
Ocena: 3,7 (3) dodaj Oceń
 
Dodano: 2013-01-27
Dodał: ~Toson