Oceń miejsce




Gniezno - witkowo tirówki, prostytutki, jagodziany - Gniezno

Stoją dziś 3 kobiety.

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz sex lalki z cyberskóry
~bolo 22/5/2018 20:43
Cwelu jebany wypisujesz sam o sobie bo w dziewczynie zakochałeś się i myślisz ze będziesz ja miał na własność pedale mylisz się, ona ma cie w dupie.
~Uwazajcie 22/5/2018 17:57
UWAGA NA PSYCHOLA Z GNIEZNA ZAKŁADA KONTA DZIEWCZYN I PISZE ZA NIE. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ JAJA SOBIE Z NAS ROBI SZFAGDY TO TEN MAC JEDNA I TA SAMA OSOBA
PRZYNAJMNIEJ JAK SIĘ LOGUJE MOŻNA GO NAMIERZYĆ. ZAUWAŻYLIŚCIE ŻE W CAŁEJ POLSCE NIE MA TAKIEGO DĘBILA JAK W GNIEŹNIE TO CHORY CZŁOWIEK UWAŻAJCIE NA TEGO PSYCHOLA MA ZRYTY BERET. PODSZYWA SIĘ ZA KOCIAKA NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ DWBILOWI
~Master 19/5/2018 13:50
O której ona stoi
~Aaa 11/5/2018 15:18
W ktorym miejscu?
~Migacz 9/5/2018 17:50
Fajne 2 niunie stoja kolo motobaru.polki
~Gdzie 16:27 9/12/2017
Szfagry gdzie to Marianowo dokładnie
~abc 09:46 8/12/2017
a dzis podobno jakas czarnula na wypasie tam jest
~Kris 23:01 7/12/2017
No wiadomo że czarnula bo Bułgara ale wygląda dobrze. Jest co pomacać i tyłek ma dobry.
~fff 10:18 7/12/2017
ile ma lat na oko? szczupła?
~Tirowiec 23:56 6/12/2017
Ile za loda? Ile za sex? Bierze ta z białego busa.. Ta bułgara
~Kris 20:59 6/12/2017
Dobra czarnula i potrafi dobrze dogodzić :)
~Abc 20:17 6/12/2017
Dobra z wygladu czy dobra w tymsumie co robi?
~Kris 18:52 6/12/2017
Na parkingu betonowym w białym busie stoi dobra Bułgara.
~Patryk 20:04 3/12/2017
Kretyn debil i idiota kociak zarobila i pojechala do domku
~max 16:54 3/12/2017
Kociaka juz nie ma. Wydało sie ze w pokoju nagrywała klientów spisywała nr rejestracyjne i uciekła !
~Pan 11:49 28/11/2017
Panowie a gdzie ten kociak dokładnie stoi, lub jakiś namiar.
~Patkom 16:37 25/9/2017
W ktorym miejscu
~Patkom 15:54 25/9/2017
??????
~Patkom 14:54 25/9/2017
Gdzie są blondynki dokładnie?
~Dalli 08:30 25/9/2017
Max daj namiary
Ocena: 4,2 (6) dodaj Oceń
 
Dodano: 2017-01-30
Dodał: ~Majster1