Oceń miejsce




zajazd krzywa tirówki, prostytutki, jagodziany - Chojnów

Widziałem jakaś blondyneczka kreci sie po parkingu przy kfc.

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~Cobra 19/2/2018 18:01
Jest dzisiaj jakaś laska koło kfc
~Bede 13/2/2018 17:02
Witam chętna Pani będzie jakaś za godzinkę??
~Realny 23/1/2018 21:35
Lipa dziewczyn niema
~Strazak 22/1/2018 12:05
Dzieje sie tam cos? Bo bede tam dzisiaj.
~Piotr 16/1/2018 21:43
Hej jest dziś jakaś koleżanka i ma ktoś jej numer
~sssss 15/1/2018 23:27
wiadomo coś?
~Web 15/1/2018 22:54
Szwagry stoi coś dziś dajcie znać jak możecie w miarę szybko
~On37 15/1/2018 17:34
Stoja dzisiaj jakies laski kolo kfc
~vov 13/1/2018 23:46
jest jakas laska na krzywej
~Przystojny89 13/1/2018 04:40
Bedzie dzisiaj jakas mila Pani w godzinach popoludniowych?
~mw299999 9/1/2018 20:10
witam jest tam jakaś panna
~Mack 4/1/2018 09:29
Na parkingu obok KFC była spoko laska po 30, lodzik super, rozbiera się bez problemu, można ją wszędzie całować, nie grymasi a cena też spoko. Jest tylko wieczorami.
Marco83 07:16 23/12/2017
Jest jakas pani do ruchania bo mi jaja rozrywa ma ktos numer
~ruchacz 23:34 16/12/2017
Jest jakaś laska dziś
~szwagier 17:36 30/10/2017
Jest jakaś dziewczynka? I gdzie stoi?
~w290999 22:50 21/7/2017
witam jest jakas pabba
~Lodzik24 07:51 10/7/2017
JA mlody 24l chlopak chętnie obciagne pale dyskrecja Strzelin 691734764
~mw2323 00:27 9/7/2017
jest jakaś panna teraz
~komentator 18:07 12/5/2017
są tam jakieś Panienki?? może ktos potwierdzić tą wiadomośc?
~mw121518 19:46 5/5/2017
jest jakaś panna dziś
Ocena: 5,0 (1) dodaj Oceń
 
Dodano: 2017-01-25
Dodał: ~kierowca