Oceń miejsce




parking leśny tirówki, prostytutki, jagodziany - Stęszew

brak opisu

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
 
bohdan 16/9/2018 11:49
ale nie polecam tam zajezdzac nie ma nic coekawego to samo od kilku lat
 
bohdan 16/9/2018 11:48
50 zł bierze za takiego loda
 
Rgrh 14/9/2018 18:11
A ile wzięła za loda? W gumie?
 
Pio1479 13/9/2018 18:10
Witam
Bylem dziś u tej z pieprzem na samym lodzie. Szczerze mówiąc szkoda pieniędzy porażka
 
bogdan 13/9/2018 13:27
Nie oplaca sie tam juz jezdzic
 
Pio1479 13/9/2018 10:49
Witam
Jest tam jakaś dziś?
 
aaa 12/9/2018 15:08
ta z pieprzykiem juz z 10 lat stoi, jakas nowa by sie mogła pojawic
 
wikipedia 12/9/2018 14:07
Nie ma nic nowego, ta z pieprzykiem jeszcze spoko ale po za nia nie ma nic do ruchania
 
wikipedia 12/9/2018 14:05
Wczoraj jade na lodzika patrze nie ma tej z pieprzykiem aby stala ta czarna , wiec mi sie odechcialo
 
bob 11/9/2018 12:11
tylko ta z pieprzykiem zero nowych
 
www 7/9/2018 09:54
stoi tylko ta z pieprzykiem czy jakaś nowa ?
 
mlody 6/9/2018 19:46
Będziesz stała o godzinie 16-16:30 w niedzielę ? Wpadłbym namałe co nieco. Ile serwis komplet kosztuje ? Robisz loda bez gumy i połykasz ? Ma ktoś do niej namiar i fotki ? Fajna ?
 
riiikii 31/8/2018 16:31
jedna stoi na parkingu nawet dobra z wygladu
 
Xnxx 24/8/2018 19:18
Witam bedzie jutro cos stalo zebym nie jechał na marne? Ladne sa ? I ile biora
 
Arek9644 14/8/2018 09:08
Jakie? nowe?
 
Pytanko 10/8/2018 21:54
Loda robią bez gumy?
 
tengel 24/7/2018 21:04
kutasa szukasz Bob?
 
bob 24/7/2018 14:21
ktos cos ?
 
bob 24/7/2018 13:19
warto na loda tam zajechac ? czy sex lepszy ?
 
radeek 24/7/2018 13:14
po prawej stronie od steszewa
 
Miki 24/7/2018 12:37
Gdzie ten parking
 
radeek 24/7/2018 12:14
warto zjechac na lodzika albo sex?
 
Miki89 23/7/2018 22:21
jest duży parking, wjedziesz bez problemu
 
Maniek 20/7/2018 09:29
Tirem wjade?
 
Odi 14/7/2018 15:36
Ładna? Warto wjechac do niej?
 
edek 14/7/2018 12:50
a robi loda bez gumy ? tylko ona tam stoi ?
 
Miki89 14/7/2018 12:02
troszke :)
 
jaro 14/7/2018 11:59
Dzięki za odp a wyszczuplała?
 
Miki89 14/7/2018 11:57
tak stoi, dzisiaj ją ruchałem.
 
jaro 14/7/2018 10:30
Witama a ta z pieprzykiem stoji?
Ocena: 3,2 (28) dodaj Oceń
 
Dodano: 2012-03-02
Dodał: ~leonik

Stoisz w tym miejscu?
Chcesz zostać moderatorem treści tu zamieszczanych?
Napisz do nas