Oceń miejsce




ul. Francuska tirówki, prostytutki, jagodziany - Katowice

Viki - sympatyczna dziewczyna full serwis rozsądne ceny polecam

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~On43 dzisiaj 03:03
I co, serio juz jej nie ma?
~waldu 19/10/2017 12:35
Pany a gdzie jeszcze w Kato stoją wieczorem w weekendy panny? jestem nie miejscowy....
~Gabin 19/10/2017 11:57
Chyba już jej nie ma. Szkoda, najlepsza na mieście
~btw 19/10/2017 11:45
Wczoraj jak przejeżdzałem ok 22 to jej nie widziałem.
~Xxx 17/10/2017 21:49
Widział ktoś wiki?
~Ford 17/10/2017 08:56
No faktycznie też wczoraj przejeżdżałem 2 czy 3 razy i jej nie było. Byłem u niej jakieś 2-3 tygodnie temu.
~Koniu 17/10/2017 08:16
Chyba jej nie ma. Często tamtędy jadę wieczorem. Nawet wczoraj poczekałem,bo tak ją zachwalacie. I lipa. Czy ktoś ostatnio u niej był?
~Elo 15/10/2017 09:54
Gdzie dokładnie na tej francuskiej i czy w niedziele koło 20-21 stoi ?
~chetny 13/10/2017 16:57
bedzie dzisiaj Viki ?? od ktorej
~Asrix 13/10/2017 08:22
Kto z was ostatnio u niej był? Już trzeci dzień próbuję ją zastać
~Ford 12/10/2017 08:05
@ Chetny, rozbiera się sama, tylko bądź miły. Tak robi bez gumy z połykiem (50 zł).
~Chetny 11/10/2017 21:15
A Ta viki rozzbiera sie sama do loda ?? Czy trzeba prosic ??robi tez loda bez gumy ?czh tylko w gumie
~Nowy 9/10/2017 21:11
Panowie co w sytuacji gdy nie mam samochodu a chciałbym skorzystać z usług Viki bądź innej panny?
~Hero 7/10/2017 15:53
Olo to nie jest konkurencja...poprostu chcialem sie dowiedziec czy ta laska to Viki czy moze jakas inna diva...a ze wczesniej pytalem ktora wybrac to napisalem co i jak.. moze nastepnym razem skusze sie na ta Viki i jak bedzie to napewno tez napusze..pozdro
~Matiz 7/10/2017 15:06
Ja tam wczoraj byłem u Viki i nie żałuję,zgrabna,pupę ma zaje...., i to co najważniejsze obsłużyła mnie jak mało ktura.Francus w jej wykonaniu to biznes klasa!Ja polecam.
~Olo 6/10/2017 22:54
Hero, nie ładnie tak pisać bo pachnie mi to konkurencją jak chcesz reklamować damrota to rób to na tamtej ulicy.
~Hero 6/10/2017 22:37
Kurcze zastanawialem sie nad ta viki ale jej wyglad troszke mnie zniechęcił...i wybralem Jadzie z damrota...chyba ze ta dziewczyna ktora dzis stala juz okolo 20 obok apteki troche przy sobie w rozowej spodnicy do kolan to nie Viki...
~tedi 6/10/2017 21:13
Czy Wiki obciąga bez kalosza ? Za ile by to zrobiła?
~Olo 6/10/2017 19:24
Albo tu na francuską albo na dudy gracza
~kiki 6/10/2017 17:44
Szwagry powiedzcie gdzie na kato najlepiej wieczorem wybrac sie dzis na loda??
Ocena: 4,5 (99) dodaj Oceń
 
Dodano: 2013-07-01
Dodał: ~moby