Oceń miejsce




Tyły hotelu Marriot tirówki, prostytutki, jagodziany - Warszawa

Co m-c nowe. Przesiadują w autach. Wystarczyc podjechać i same się pchają. 24h

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
~polecacz 2/9/2017 07:01
dobrze pałe ciągnie ta starsza kurwa ewka albo taka dziwka w średnim wieku ma ksywe Kobra lub taki gej blondyn o imieniu Irek. Już za 30zł robia lache aż furczy.
~student 31/8/2017 18:01
koledzy którą dziwkę najlepiej wziąć do umycia lachy? planuje być wieczorem ok 21.00
~irek 17/8/2017 14:06
komu lache ???
~klient 17/8/2017 13:59
inteligentny gej w okularach super robi pałe przykłada się lachy
~Basia 17/8/2017 13:46
piszesz tak z zazdrości że jestem bardzo ładna
~brudas 14/7/2017 17:14
Baśka Osuchowska to największy paszczur na całym pigalaku śmierdząca zahifiona kurrwa z krzywym ryjem oszukuje i okrada klientów Ma spasioną dupe i wygląda jak locha w ciąży
~Norbi 8/7/2017 04:48
Jakieś dziwki z socho
~admin 29/6/2017 06:04
Żartowałem skurwysynki! tam stoją same zajechane ćpunki i alkoholiczki w śmierdzących rejstopach. kijem bym ich nie dotknął hehehe
~admin 28/6/2017 07:48
Hej o ktorej mozna spotkac mlode kolezanki?
~putas 25/6/2017 21:40
własnie objechałem teren i widze że stoją jakieś młode dupodajki
~Lowcacipek 31/5/2017 14:37
Panowie mam pytanko
Bylem wczoraj pod mariottem i stala jedna czarna na emilii plater kawalek dalej za mariotem po przeciwnej stronie
Czarne wlosy sredniego wzrostu w czarnych dresach adidasa z ryja nawet nawet i kawalek dalej na rogu emilii plater i nowogrodzkiej staly dwie jedna blondyna normalnej budowy ciala sredniego wzrostu taka nawet nawet i obok byla jakas czarnula ale ja slabo bylo widac.Co o nich powiecie?Jak z cena? Do dzioba wezma bez gumy?Gdzie w ogole jedziecie sie z nimi zeby wytrzepac sakwe?
~garus 17/5/2017 17:13
testowałem tą Kaśke sucz wzięła w dupe bez gumy i zlełem sie jej w kiche ona na prawde jest jebnięta nie chciała wysiąść z fury i coś pierdoliła że ją okradli wariatka musiałem ją wypierdolić na asfalt
~hondziarz 15/5/2017 18:27
wczoraj też ją widziałem. Kasia ma na imie i jest psychiczna, co chwile wpada w histerie i mówi ża ją okradli. Wysoka szczypła długie jasne włosy i niebrzydka z ryja. Szkoda że niezrównożażona do niezła suka
~onss 15/5/2017 09:25
Gdzie mozna w warszawie spotkac obciagare o tej godzinie?
~sabin 9/5/2017 18:14
Panowie , gdzie najlepiej w centrum wychaczyć w miarę młodą z głębokim gardłem i pojemną dupą ?
~zemsta 6/5/2017 22:06
a morze to ty zaraziłeś ją uważaj lepiej żeby ci ktoś z ryja dupy nie zrobił
~hondziarz 6/5/2017 21:14
W nocy przychodzi taka wysoka szczupła kurew ok 25 lat dlugie jasne włosy. To na 100% narkomanka zarażona HIV i HCV, udaje księzniczke z agencji a kilku frajerów już zaraziła syfem.
~Tester 9/4/2017 00:53
Zbychu nie pierdol
~Lewandowski 6/4/2017 16:35
UWAGA NA TĄ LODZIARĘ ANKĘ/ AGNIESZKĘ Z KOSZTKOWEJ NA KOŃCU EMILI PLATER JAK SIĘ SKRĘCA W PRAWO STOI, CZASEM ZE STARYMI DIWAMI SIEDZI, ONA JEZDZI BEZ OGUMIENIA NA SEX WIĘC KIŁA MUROWANA JAK NIE COŚ WIĘCEJ. KAŻDEMU SPRZEDAJE BAJKĘ ŻE DOM POBUDOWAŁA A MIESZKA W PRZYBUDÓWCE Z CZERWONEJ CEGŁY POKRYTEJ PAPĄ. TEJ PANI TO WŁAŚNIE STRZELIŁO 25-LECIE STANIA NA PIGALAKU I DAWANIA D...
~degan 28/3/2017 01:47
siema szwagry jak sie nazywa czarnulka chyba 30+ caly czas chdzi po pigalaku w bialej kurtce, testowal ktos ? zdrowa?
Ocena: 4,1 (10) dodaj Oceń
 
Dodano: 2011-06-09
Dodał: ~grafffik