Oceń miejsce




Droga krajowa nr 6 okolice Strzebielina oraz Wielistowa tirówki, prostytutki, jagodziany - Wejherowo

brak opisu

Komentarze

dodaj Dodaj komentarz
 
Kalinors 12/8/2018 13:58
Witam jest dziś jakaś Pani
 
mati 12/8/2018 05:51
stoi dziś jakaś ?
 
Jmr 17/6/2018 07:04
Hej stoi dzis. Jakas kolezanka;)?
 
Jajson 9/6/2018 17:58
Któraś stoi jeszcze?
 
Cipkarz 29/5/2018 22:23
Nic ciekawego...
 
Szwagier 29/5/2018 19:51
Są spokojnie możesz jechac
 
Zibi 28/5/2018 16:08
Sa jakies dziewczyny?
 
Andrzej 27/5/2018 14:24
Którą z pań polecacie szwagry?
 
Sasiad 6/5/2018 10:34
Cześć Szwagry, jak dziś sytuacja?
 
ja28 29/4/2018 08:57
podaj jakiś namiar do siebie madziu jak to możliwe
 
ja28 29/4/2018 08:53
hej madziu gdzie stoisz w stronę bożegopola czy w stronę słupska
 
bobi 28/4/2018 12:20
Siema stoją dziś jakieś panie w potrzebie jestem.
 
mariusz 25/4/2018 07:37
a dzis moze bedziesz ?
 
Magda 24/4/2018 18:46
Nie bylam dzis. Sorry ;)
 
koziol 24/4/2018 17:39
magda bylas dzis jak tak to w ktorym miejsu bo jechalem okolo 15 i nie widzialem
 
Ph01 24/4/2018 12:46
Czy koleżanka już jest na miejscu ?
 
Magda 24/4/2018 10:41
Spoko
 
Ph01 24/4/2018 10:40
Napisz proszę jak będziesz i opisz to miejsce dokładniej ;)
 
Magda 24/4/2018 10:31
Ph01 Jeszcze nie.. Niedlugo bede sie wybierac .
 
Ph01 24/4/2018 10:21
A już jesteś ?
 
Magda 24/4/2018 10:11
Tego jeszcze nie wiem Olo.. Napewno do 17-18
 
Olo 24/4/2018 09:53
Od ktorej i do ktorej bd Madziu
 
Magda 24/4/2018 08:40
Niewiem jakas malutka drewniana z malym parkingiem ;D
 
ph02 24/4/2018 07:11
pewnie o betlejem chodzi.. juz blizej slupska.
 
olo 23/4/2018 22:55
jak nazywa sie ta restauracja?
 
Magda 23/4/2018 21:30
Nie chce stac blisko innejdziewczyny, taki juz mam charakter ;) troche przy sobie jestem ale nie a tak ;D. Pojechalam az za Lebork i mysle ze tam jest dla mnie lepiej, wiec hakby ktos chcial to bede tam ;) blisko malej restauracji po lewejstronie ;)
 
Lucek 23/4/2018 17:22
Blondyna pewnie nie będzie zadowolona z konkurencji ..
 
Krecik 23/4/2018 17:06
A jaką masz talie Magdo? Chuda czy bardziej przy sobie? I od której do której bedziesz stała.
 
Cipkarz 23/4/2018 16:46
To za nią stań w stronę Lęborka :) bo przed nią nie ma juz miejscowek. Od poniedziałku do soboty bedziesz?
 
Magda 23/4/2018 16:01
Sorry stala jakas blondyna z czerwona kamizelka czu kurtka to byla..
Ocena: 5,0 (4) dodaj Oceń
 
Dodano: 2012-06-04
Dodał: ~ala234

Stoisz w tym miejscu?
Chcesz zostać moderatorem treści tu zamieszczanych?
Napisz do nas