Dąbrowa - droga na Kraków przy stacji benzynowej

2 Polki
biorą 50-70-100
jedna ok. 40 lat, pulchna, opalona, niezbyt ładna
druga ok. 30 wysoka, szczupła, też nie za ładna

3,7 19 ocen OCEŃ



Dodano 25/8/2011 18:16 przez ~johnsmith

 
gtx 13/5/2019 11:43

jest dziś tam jakaś pani czy pustki bo pare tygodni temu stała jakaś brunetka  odpowiedz

 
Ginekolog 10/5/2019 11:00

Czy stoij tam jakaś dziewczyna czy pustki nadal  odpowiedz

 
durex 15/4/2019 13:06

Co to za dziewczyna jaki ma cennik jak wyglada piersi tyłek wysoka czy niska i w jakich godzinach stoij i gdzie sie jedzie na akcje z nia  odpowiedz

 
Max 14/4/2019 14:12

Stoi fajna brunetka wyglada na okolo 30 korzystal ktos ? Godna polecenia ?  odpowiedz

 
Asd 14/4/2019 14:28

@Max: daj więcej informacji co i jak ja tam dawno nikogo nie widziałem  odpowiedz

 
Max 14/4/2019 15:01

@Asd: przejezdzalem kolo LPG nawet zacna jest ale pytanie. Czy warto do niej  odpowiedz

 
Jurand 14/4/2019 19:53

@Asd: byles u niej ?  odpowiedz

 
Max 10/3/2019 19:13

Są juz jakies panny bo chce sie wybrac  odpowiedz

 
Molo 28/2/2019 20:54

Panowie jakieś opinie o tej co siedzi w czarnej daci? Warto na bzykanko do niej?  odpowiedz

 
Max 4/3/2019 09:56

@Molo: podpinam sie do pytania. Bo tez bym sie wybrał  odpowiedz

 
True 4/3/2019 10:55

@Max: to jest ela o której mowa poniżej  odpowiedz

 
Max 6/3/2019 08:18

@True: mnie to sie ta blondi podoba ze stacji LPG koło orlenu i ją bym chciał odwiedzic  odpowiedz

 
Ekomin 7/3/2019 20:24

@Max: gdzie ta blondi stoi? Bo tam czarna widziałem  odpowiedz

 
Max 8/3/2019 12:54

@Ekomin: raz ja widziałem jak stała koło LPG naprzeciwko orlenu jakos w sierpniu tam tego roku  odpowiedz

 
Ekomin 6/3/2019 14:56

Widziałem dziś czarnulke obok lpg na przeciw orlena. Podrzuć ktoś opinie i napiszcie gdzie jeszcze stoją i jak wyglądają (młoda/stara, warsztat, cycki)  odpowiedz

 
Max 7/3/2019 07:38

@Ekomin: dopinam sie do pytania. Chce sie wybrac...  odpowiedz

 
Ekomin 7/3/2019 20:22

@Max: chyba nikt tam nie jeździ ??  odpowiedz

 
Max 8/3/2019 01:43

@Ekomin: mi zalezy na tych panewkach co koło lpg stoją naprzeciwko orlenu raz tam zacną blondyneczke widzialem  odpowiedz

 
Maximo 4/1/2019 09:59

Chłopaki stoją jakieś na stacji LPG ?  odpowiedz

 
Ktos 27/12/2018 16:15

Kaka nie wiem czy szybko czy nie... Nie waliłem jej z zegarkiem w ręce. Może z 5 min może trochę mniej. A to co masz takie rabaty u niej że ja walisz dwa razy czy płacisz podwójnie?  odpowiedz

 
Knut 26/12/2018 22:08

Panowie ile macie lat i co z wami nie tak, ze wsadzacie w coś takiego i jeszcze za to placicie?  odpowiedz

 
olo 26/12/2018 16:10

Kaka ty lejesz dwa razy w pięć minut jak piwa popijesz.  odpowiedz

 
Kaka 26/12/2018 13:18

Szybko się zlales? Ja 2 razy leje jak ją wale jak wioze w dupe to po 5 minutach leje potem już mogę jebac ją z 20 min  odpowiedz

 
Ktos 17/12/2018 11:19

Rozumiem cię Kaka ale jak byłem to nie było tak ciepło żeby paradować z gołą dupą na dworze więc dosiadła mnie w aucie. W gumie ją waliłem też. Tylko ten zapach z cipki nie świeży trochę mnie obrzydził. No i babaczka chyba ma dużo tostesteronu bo troszkę owłosiona na nogach i dupie.  odpowiedz

 
Kaka 16/12/2018 22:57

"Ktos" ja ja wale w dupe w gumie dupa wypieta na dwór ,jeżdżę tylko tam bo zrobi mi co chce ,rowka mi wylize,po pracy nawet takiego weźmie taka Kurwa  odpowiedz

 
Ktos 11/12/2018 20:02

Maxi na parkingu przy stacji bp w Sławkowie przy dk94 siedzi w czarnej daci dokker lub srebrnym oplu Vectra ale tak jak pisałem poniżej... Twój wybór.  odpowiedz

 
Jan 11/12/2018 08:17

Co sie dzieje z katrin wiadomo cos ??  odpowiedz

 
Maxi 10/12/2018 22:25

Ktos a gdzie ona przyjmuje ( miejsce gdzie ja mozna spotkac ) ?  odpowiedz

 
Ktos 9/12/2018 10:25

Kaka byłem u tej z daci i powiem ci że zapach z jej cipki nie przemówił do mnie... :/  odpowiedz

 
Maxi 6/12/2018 17:58

A kiedy ona dokladnie jest bo dzisiaj jej nie bylo :(  odpowiedz

 
kaka 5/12/2018 18:57

"ktos" polecam wybierz sie ,jest stara i juz ma fałdy duze ,ale jak ci pociagnie po same jaja albo załadujesz jej w dupe to az bedziesz chcial wiecej ,rasowa kurwa ,uwielbiam ta stara kurwe !  odpowiedz

 
Ktos 4/12/2018 18:04

Witam jak oceniacie ta babkę co siedzi w daci czarnej koło stacji bp? Ktoś korzystał?  odpowiedz

 
Kamil22 16/11/2018 07:22

Zrobie loda każdemu zapraszam misiaki :*  odpowiedz

 
Maxi 15/11/2018 11:48

Stoi dzisiaj jakaś ?  odpowiedz

 
Chetny 12/11/2018 11:41

Ma ktoś nr do Eli?  odpowiedz

 
Chetny 12/11/2018 10:07

Jest dziś Ela? Chce się wybrać ale mam kawałek. Albo nr do niej.  odpowiedz

 
Kaka 27/9/2018 01:40

Za bida po lewej stronie .. jedź do elki na bp Sławków,stara bo stara ale jak dasz jej 150 to msz tak ;anal walisz do końca jak chcesz z gumą bez .. robi ci taka Gałe że ciary masz do końca bierze jeszcze ją przyduszam A mam 24 cm to mam czym .. potem lize mi rowa uwielbiam to ,nie ma szału bo wygląda jak wygląda ale uwielbiam ja rrznac!  odpowiedz

 
maxi 20/9/2018 19:18

Kaka a która to Sofi ?  odpowiedz

 
maxi 20/9/2018 19:17

witam daj byście mogli dajcie rano tutaj znać czy jakaś jest bo sie mam zamiar wybrać. Z góry dziękuje za info :)  odpowiedz

 
maxi 7/9/2018 08:41

a dzisiaj stoi jakaś sztuka na stacji ??  odpowiedz

 
baltazar 6/9/2018 23:28

widzę kurwa szwagier, że Sofia stosuje podwójną taryfę wobec swoich klientów. Z jednymi odpierdala kichę, a z drugimi się stara. Tak czy owak to nie ten kaliber kurwy co Katrina, szlag by to trafił, że jej nie ma. Średnie i słabe kurwy wypierają z trasy dobre kurwy, Kopernik kurwa mać się kłania.  odpowiedz

zobacz pozostałe miejsca w Dąbrowa Górnicza zobacz miejsca w woj. Śląskie
Stoisz w tym miejscu? Chcesz zostać moderatorem treści tu zamieszczanych?
Napisz do nas