Komentarze dodaj komentarz
 
Kikon
0

@Pablo222: siedzi w żółtym nissan Micra, czarne włosy do ramion, dla mnie w sam raz trochę ciała ma (70/80kg). Fajne duże cycki możesz się pobawić. Dawniej przykładała się do roboty teraz też coś tam robi, ale dawniej była szalona i dobrą w te klocki.

 
mick
+1

@napalony93: Jest. Boska laska. 200 za numerek to sporo ale dla mnie bomba. wole do niej wieczorem na domówke.Zabawa cipeczką cudne cycuszki. Zdjęcia z escort.pl tego nie oddają.

 
Rsko91
+1

@Murzyniec222: nie, adidasy jak zawsze. Z reguły leginsy, adidasy o tyle. Kristi to samo, na sportowo dziewczyny chodzą a kiedyś seksowniej się ubierały oby dwie, szpilki, spódnice, rajstopy. Oj stare czasy nie wrócą..

 
SmallJohn
-1

Stała dziś VIKI w zajebiście obcisłych legginsach. Aktualnie stoi jakieś 300m za skrętem na Michałów jadąc od strony NIECHCIC . Ciekawe czemu zmieniła miejscówkę na gorszą ( bzyka się blisko drogi i wszystko widać )

 
raptoreum
0

@Turysta123: teraz to nie wiem,ale jeszcze nie tak dawno,to jadąc na Częstochowę po prawej za Radomskiem w stronę Częstochowy po prawo przed mostkiem czerwone BMW,jak coś to potwierdź czy aktualne,bo przejeżdżałem w tamtym tygodniu to było pusto,żadnej nie było,ale pogoda też była do dupy,a chętnie bym wrócił w ten rejon

Zaloguj / zarejestruj