na przeciwko wapiennika w strone olkusza

blugarka mloda ladne zeby 50/70/100 duzy cyc duzy tylek loda bez gumy 70

Komentarze  dodaj komentarz
 
Arczineo
0

Część chopy. Laska jest świetna cycek piękny dupka marzenie. Nadaje się tylko do ruchania. Lodzik 3/10 lekko 0 ssania bez bodźców. Nie jest to jej mocną stroną. A ruchaniie polecam

 
Podgladacz
0

Szwagry, uważajcie... W okolicy tych krzaków grasuje "podgladacz" Gosciu ok 175cm gruby, wiek ok 40lat Jak idziesz z blondyna w krzaki to wchodzi i sie gapi myslac ze go nie widac...

 
1234111
0

@Dzis: Później trzeba patrzeć, różnie je rozstawiają, raz są wszystkie 3, gruba, blondi i mała czarna. czasem któreś miejsce puste. Szkoda że każda zawsze na swoim i sie nie zmieniają nawet jak którejś nie ma, bo ja na przeciwko wapiennika nie podjadę, tam wszystko widać

 
Mlody911
0

Byłem u tej blondi młodej... Wiek ok 25lat, brzuszek trochę ma... Za sex wola 100zl ale za 70 się zgodziła, pozycja tylko z przodu, jęczy bardzo... Ogólnie bez szału...

 
Ruchaczpedzinaszlak
0

Mi jak się chciało to podjechałem i ruchałem a w dupie mam że z drogi widać a co mi to przeszkadza przecież nikt nie przyjdzie mi przerwać... A jak kierowcom co z żonami jadą jest żal to trudno... Ja tam ruchałem te młodą na masce i było w cipache.

 
ald
0

- - Przestancie już sie brandzlować bo miejscówka jeszcze gorsza niż rudej przed tasmociagiem i z drogi widać jak sie auto buja a z bocznej drogi to juz wogole, yylko zamaskowani desperaci podjada

 
Szaleniec
0

@sienko: kolego nikt by nie pisal o grubej starej ze jest sliczna. Patrz dokladnie ze pinezka zaznaczona jest po drugiej stronie drogi. Nie tam gdzie stoi stara przy kosci!