W stronę Siedlec za zajazdem dla tirów

Można ją zobaczyć jadąc z W-awy do Siedlec na końcu lasku po lewej stronie za zajazdem dla tirów.

4,6 30 ocen OCEŃ



Dodano 14/6/2012 18:10 przez ~haha

 
NewMexico 22/3/2019 19:56

Jakaś chętna dziś? Mińsk okolice? hrgroup@o2.pl  odpowiedz

 
Kki 20/3/2019 16:04

Dajcie znac do ktorej robia panie  odpowiedz

 
Kki 18/3/2019 16:16

Panowie do ktorej godziny mozna je zastac?  odpowiedz

 
John 16/3/2019 11:54

Stoi dziś jakaś dupeczka?  odpowiedz

 
Kki 15/3/2019 11:55

Dajcie znac czy jutro cos stoi  odpowiedz

 
Ciekawy 14/3/2019 22:16

Nie ma żadnej polki po drodze do Siedlec?  odpowiedz

 
gargamel 13/3/2019 19:53

rumunki z dosć ogrągłymi posladkami  odpowiedz

 
Gghhj 14/3/2019 16:00

A kiedy stoja?  odpowiedz

 
gargamel 7/3/2019 18:36

raz stoi raz nie zalezy od dnia  odpowiedz

 
Ciekawy 13/3/2019 00:10

@gargamel: mógłbyś opisać wygląd i usługi?  odpowiedz

 
peter 16/2/2019 16:46

Dziś (sobota)16.02. stała czarnulka niska.  odpowiedz

 
Ciekwawy 12/3/2019 23:02

@peter: moglys opisać jej wygląd?  odpowiedz

 
Ciekawy 13/3/2019 00:00

@peter: a mógłbyś ja opisać?  odpowiedz

 
Fbghhh 7/3/2019 21:03

A kiedy stały?  odpowiedz

 
Olo 5/3/2019 06:55

Coś się ruszyło? Stoi jakaś?  odpowiedz

 
Kki 28/2/2019 09:17

I od ktorej?  odpowiedz

 
Kki 28/2/2019 09:04

Jakie dupki teraz stoja moze wiecie?  odpowiedz

 
Pytan 19/2/2019 13:08

Panowie stoja dzisiaj?  odpowiedz

 
Edek 2/2/2019 16:49

Dziś żadnej nie było.  odpowiedz

 
Gdgcsfggd 3/2/2019 09:50

A stoja wgl czy juz nie  odpowiedz

 
Kki 19/1/2019 09:16

Stoja może w sobotę?  odpowiedz

 
Gdgcsfggd 30/1/2019 11:22

@Kki:  odpowiedz

 
stach 5/1/2019 20:06

Jechał ktoś w tym tyg? Pojawiły się panie czy dalej nie ma? mam kawałek i nie chce jechać na pusto. z góry dzięki za odp  odpowiedz

 
Jacek45 3/1/2019 15:04

dzi? co? jest?  odpowiedz

 
Lolo 2/1/2019 15:39

Dziś pustki. Nikogo nie było  odpowiedz

 
Olo 9/10/2018 04:19

Stoi tam ktoś? Ktoś coś wie?  odpowiedz

 
Qwer 17/8/2018 20:08

Numer telefonu do nich  odpowiedz

 
Rtm 16/8/2018 15:08

Ta czarna daje dziubnoc bez gumki fajnie robi loda  odpowiedz

 
Burg 16/8/2018 08:40

Jadąc od kałuszyna po lewej stoją 2 ładne ciemne włosy a dalej stoi po prawej też ładna czarna. Miałem dylemat do której podjechać. Wybrałem tą po prawej i nie żałuję. To nie jest polka ale na rukunke też nie wygląda. Z buzi z bliska dość ładna. Miła była, wziąłem loda, lodzik 8.5 na 10. W trakcie pytała czy lubie w dupke ruchac, chyba mnie chciała naciągnąć na więcej kasy haha ogólnie polecam lodzika u mniej bo w trakcie bawi się jajkami i nie po pędza.  odpowiedz

 
Msj 26/7/2018 14:55

Ta czarna fajna robi bez gumki i bzyknoc daje fajnie  odpowiedz

 
pip 18/7/2018 19:41

Dzisiaj były dwie za pijaną górką w stronę Siedlec  odpowiedz

 
Roosveltoo 16/7/2018 11:34

Jest jaka? Dzisjaj.  odpowiedz

 
Ksiadz 13/7/2018 15:59

Nie polecam ,cwane gówniarzy.nie dość że w gumie robią loda to popędzają omijać z daleka  odpowiedz

 
zigolak 27/6/2018 20:22

Byłem u jednej na lasce to popedzała jak by miała na akord ale dobrze robiła .  odpowiedz

 
Alvin 26/6/2018 10:27

Dzisiaj stoja 3. Od wawy po prawej jedna ladna a druga nowa i stoja razem a dalej taka grubsza po prawej. Robia loda bez gumy i daja konczyc w ustach? Ktora najlepsza?  odpowiedz

 
Aaa 4/6/2018 14:43

Może ma ktoś numer do tej czarnej po lewej w kierunku siedlec  odpowiedz

zobacz pozostałe miejsca w Kałuszyn zobacz miejsca w woj. Mazowieckie
Stoisz w tym miejscu? Chcesz zostać moderatorem treści tu zamieszczanych?
Napisz do nas