Przy lesie;D

brak opisu

2,7 44 ocen OCEŃ



Dodano 10/6/2011 15:23 przez ~adrianw

 
David 16/6/2019 17:16

jechałem nad wodę to stała, ale zona to lipa  odpowiedz

 
Tom wczoraj 18:26

@David: ostatnio jechałem 2 razy młoda już nie stoi ktoś wie gdzie się przeniosła ?  odpowiedz

 
Wiki dzisiaj 09:51

@David: Stała Twoja żona???  odpowiedz

 
Hhhhhhuu 15/6/2019 12:50

Siema w niedzielę też stoją panienki  odpowiedz

 
kooo 12/6/2019 17:03

jest jeszcze ta młoda ??  odpowiedz

 
stefek 4/6/2019 12:11

a o 9:58 alfons robi 3 wpisy zbiersk , szczytniki i goluchow , ale sciema  odpowiedz

 
Wiesniak 5/6/2019 10:57

@stefek: jeszcze cekow  odpowiedz

 
Romek 4/6/2019 09:58

Stoicie juz jako cennik macie  odpowiedz

 
Chorynawory 3/6/2019 09:20

Nie polecam. Cos zlapalem  odpowiedz

 
Wiesniak 4/6/2019 09:48

@Chorynawory: zlapales hiva bo masz biegunke  odpowiedz

 
Romek 4/6/2019 09:38

Jak tam szwagry stoja juz w goluchowie?  odpowiedz

 
Hhhhhhuu 1/6/2019 13:35

Piszą z stoją a tu huja nie ma żadnej  odpowiedz

 
Ksjsbs 1/6/2019 14:28

@Hhhhhhuu: stoi ale ma dużo pracy  odpowiedz

 
Hhhhhhuu 1/6/2019 11:16

Stoją dzisiaj panienki  odpowiedz

 
Madzia 15/4/2019 18:56

Od 9:30 do 20:00 od poniedziałku do soboty zapraszamy  odpowiedz

 
Kaoi333 16/4/2019 12:55

Skorzystam ale najpierw bym musiał zobaczyć to i tamto jak wygląda  odpowiedz

 
bob 16/4/2019 17:21

@Madzia: do 20 jestes w lesie??  odpowiedz

 
Maniek 17/4/2019 16:19

@Madzia: gdzie stoisz?  odpowiedz

 
Dynia143 29/4/2019 13:23

@Madzia: Madzia a ile za godzinę z toba  odpowiedz

 
Dynia143 29/4/2019 13:24

@Madzia: dasz swój numer?  odpowiedz

 
Maniek 30/5/2019 21:43

@bob: jestes Monia  odpowiedz

 
Mati 30/5/2019 21:33

Stoi teraz jakas Pani  odpowiedz

 
ryb 29/5/2019 18:05

stoi, jechalem teraz  odpowiedz

 
Mati 28/5/2019 09:49

Są dzisiaj panienki?  odpowiedz

 
Lovelas 27/5/2019 21:53

Dzisiaj stała na biało ubrana panna po lewej stronie w strone Kalisza. Karnacja jak polka, dosyć ładna brunetka. Był ktoś ? Czy warto ?  odpowiedz

 
Hhhhhhuu 25/5/2019 13:57

Stoja  odpowiedz

 
6969 25/5/2019 11:15

Jade kurwy podcierać pizdy !!!  odpowiedz

 
Hhhhhhuu 24/5/2019 05:32

Siema w niedzielę też stoją  odpowiedz

 
jarek 24/5/2019 17:06

@Hhhhhhuu: w niedziele stoi od rana tak do 15  odpowiedz

 
miki 21/5/2019 14:24

i jak tom skorzustales ktora dobrze ciagnie  odpowiedz

 
Tom 21/5/2019 10:14

Będę dziś tam przejeżdżał. Z tego co piszecie jest kilka panienek. Którą polecacie ?  odpowiedz

 
lulu 21/5/2019 09:04

do ktorej stoja panny  odpowiedz

 
tomtom 20/5/2019 20:27

do ktorej stoją  odpowiedz

 
Alladyn 21/5/2019 07:38

@tomtom: od 10 do 22 po 20 w głąb lasu musisz wjechac  odpowiedz

 
Ken 20/5/2019 10:01

Stoją dziś panny jakieś  odpowiedz

 
qqqq 18/5/2019 20:49

Jechałem tam dziś rowerem i na chwilę zagadałem do tej niskiej, młodej... ile Ona ma lat? na moje wygląda, że ma mniej niż 18... Za darmo bym jej nie dotknął  odpowiedz

 
Kaoi333 19/5/2019 08:15

A na oko ile ma z 16 17  odpowiedz

 
sadas 19/5/2019 13:27

@Kaoi333: Nie wiem ciężko powiedzieć... ale wygląda strasznie młodo jak dla mnie:/ ale równie dobrze może mieć z 20 nie wiem sam  odpowiedz

 
Hhhhhhuu 19/5/2019 08:47

Dzisiaj będą stać panie  odpowiedz

 
Blecik 18/5/2019 15:10

Dajcie opinie i cennik tej pierwszej po lewo i tej ostatniej po prawo w stronę goluchowa z tego co widziałem ta ostatnia zachęca do stanięcia a ta pierwsza trochę w szoku jak by ktoś z półmetrowym zajechał hehe  odpowiedz

 
sdas 18/5/2019 14:37

Jakaś jest dziś ? Bo mam zamiar się przejechać tak o 17  odpowiedz

 
Putinoff 14/5/2019 16:05

Gdzie jest to Kurwisko ruchac mi sie chce  odpowiedz

 
Hasior 14/5/2019 14:15

Dziewczyny ile dzisiaj usługa? Przejezdzalem i zRaz będę wracał  odpowiedz

 
Lenin 11/5/2019 14:44

Stoi jedna bułgarka, przy bilboardzie przeciwpożarowym. Miła, młoda i bardzo ładna. Cennik 50/100 , wszystko w gumie.
Dziewczyna bardzo się stara, godna polecenia.  odpowiedz

 
Putinoff 11/5/2019 10:46

Jakieś opinie o tej czarnej ? Cennik? Długo tu stoi ? Ostatnio jakaś inna paskuda stała ? Pozdro jebasy.  odpowiedz

zobacz pozostałe miejsca w Gołuchów zobacz miejsca w woj. Wielkopolskie
Stoisz w tym miejscu? Chcesz zostać moderatorem treści tu zamieszczanych?
Napisz do nas