Komentarze  dodaj komentarz
 
Antonioooo
0

@podrozny: przecież pisze ze polka! Ta szmata tam stała już kiedyś brzydkie kurwisko ale zęby posiada.. Ma ryj jak kaszanka tapety tyle że jak ciągnie pale to tynk leci na gumę masakra.. Pyskata zdzira nst razem jej w ryj zajebie na to się nadaje ! Omijajcie te dziwke niech ja ssyszki w lesie jebią

 
Antonioooo
0

Bykem u tej szmaty polki blond włosy mała suka z kilogramem makijażu na zapryszczonym ryju i przyznam tragedia.. 70 zł pała nie daje się dotykać grymasi i jest ochydna omijać jak najdalej!!!! Pytałem tej małej bułgary nie robi głębokiego gardła.. Więc chuj w te szmaty na tej trasie nie nadają się do niczego!

 
Dyziek
+2

@Driver18: a to widziałem ja jakiś tydzień temu dość brzydka sucz dlatego nawet nie stawałem ale skoro mówisz że głęboko bierze to muszę ją odwiedzić na dniach oczywiście napisze jak było

 
Armanihell
-1

@Waldek86: byłem koledzy u tej bladzi blond i takk.. Jak zobaczyłem brak uzębienia odrazu mnie to przeraziło 🤣 Chciała 100 pałą bez gumy.. Ale miała może z dwa Ukruszone zęby dlatego obrzydzenie kazało mi uciekać i tak zrobiłem..

 
Armanihell
0

@Rudy666: o tej samej a o kim kurwa innym zajechany sprzęt strasznie tylko z daleka wygląda ok.. Ogólnie tylko wiadro lepiku na nią wylać i jechać dalej. W dodatku jakiś bułgar ja wystawia bo tam gdzieś stoi obok co za kurwa syf! W tym smutnym jak pizda mieście nie ma już kurwa żadnej dobrej laski sam śmietnik w dodatku ceny walą na kolana!!

 
bobas
0

to ukrainka co nie ma zebow jakies okolo 2 m-s miala ogloszenia na [wyswietl adres] bylem u niej ale jak zobaczylem uzebienie to wolalem sam na sam.koszmarow w nocy to ja niechce.

 
Armanihell
0

@Bolopolo: ok teraz jechałem była jedynie ta ochydna ukrain nka na skrzyżowaniu Lubniewice ale po pracy polecę do tej półki na pale napisze jak było mam całe jaja towaru więc się zaksstusi ostro

 
Xdpl2020
0

Siema szwagry kolega z Mazowsza się kłania. Będę w przyszłym tygodniu w Gorzowie wlkp, polecacie jakaś fajna dziewczynę na trasie nowy Tomyśl Gorzów? Albo w okolicy.

 
Miecz
+7

Koledzy byliśmy z kumplem u tej szmaty to ta ukrainka z [wyswietl adres]. Brzydka i opryskliwa bo jak dostała kasę zmieniła tok myślenia. Daliśmy jej 150 zł na dwie rury ja do papy bez gumy koleś w pizde w gumie choć chciała bez kalosza w pizde za dopłatą 50zl ale nie chcieliśmy.. Łodzik słaby seks też nie polecamy.. Nie chciała z połykiem to za karę ja cała sperma zalaliśmy ciuchy itd była wściekła ale kara musi, być. Nie polecamy!

 
Sulencin
-3

Kilka razy byłem na burdelu chugokołontaja z askana taxi czrny ford ciemne szyby fgw typ strasznie agresywny ma jebniecia muwi. ŻE rucha mlodych chłopców z baru dla pedzi zielony abarzur chodzi tam na lowy z jackem z jokera taxi co miedzka na wiosce na ć na zakanalu i poter we dwuch ruchajom jakiegoś mlodego pedzia w taxuwce ta jego agencjia to stare rury nie warte ani grosza wyjebał mnie na. 200 zakur obiecywał młode suki anie stare bladzie ok 50 nigdy wiecej

 
Penisekwanalu
0

Koledzy byłem u tej Bułgary w leginsach super laska dałem do dzioba bez gumy głęboko i miło praktycznie po same kule pięknie ssie z uśmiechem.. Spust do buzi kazałem połknąć i tak zrobiła jest cudna.. Chciała 100 zł ale na 80 się dogadaliśmy będę częściej

 
Gregor
0

@Penisekwanalu: no powiem ci ze wszystko się zgadza po za jednym byłem u niej z kumplem chcieli my we dwóch ja do dzioba a on od tylca to każdemu po 100 kazała płacić ale w końcu zaczęła najpierw z kumplem i wszystko było by ok gdyby jej kaseta trzymała się gęby wypadła jej proteza zębów gdy ciągnęła mojemu kumplowi a on bez wahania zwymiotowal na nią i na tapicerkę mojego samochodu jaki ja jestem kurwa wściekły ??????

 
Penisekwanalu
0

No nie pierdol że ma proteze.. Kurwa jego Mac widziałem że zęby ma chujowe ale sądziłem że to jej prawdziwe.. To szmata jebana nst razem na anal ja namowie będzie tak kwiczec że wszystkie szyszki z drzew spadną

 
Gregor
0

@Penisekwanalu: no ja bynajmniej pierdole nie jadę do niej źle mi się kojarzy a ta wcześniej co stoi to loda na czas robi mówi do mnie jak kasę wzięła że mam 5 minut wyjebalem ja z auta i kasę zabrałem no daj spokój najlepiej by chciały tylko brać a od siebie nic

 
Penisekwanalu
0

@Gregor: to bladzie jebane kurwa zawsze wolę do Polki jechać jak do tych brudasek ale tu u nas ciężko o fajną Polska dziwke.. Najprędzej Szczecin i chociwelka Dominika dobrze się jebie i połyka bez gumy wszystko

 
Penisekwanalu
+1

Kolego przed Poznaniem fajna szmata na loda 50 zl w gumie Polka ale co wyprawia to szok.. 25min ją jeblalem w gardło aż się prawie udławila ale było pięknie kocha głębokie gardło