trasa na ostrów

gdzieś tu na tej trasie ale laseczka dobra, czarna, szczupła, ciasna polka około 25 lat.aby walić

Komentarze  dodaj komentarz
 
FAKER
0

@Mlody: nie jest szczupła, raczej bym powiedział bardziej okrągła, niewysoka, mi za 100 zrobiła komplet, rzeczywiscie ma malutka cipke, nie idzie pytonga włożyć bo ją boli, chyba że masz jak zapałka to wejdzie. Lodzik średni, a że czysta, to potwierdzam.

 
JVCB
0

Byłem dzisiaj u Sofi, stoi na trasie na Ostrów Wielkopolski jak się jedzie z Oleśnicy, zaraz za pierwsza wioska. Ogólnie dziewczyna prześliczna, Bułgarka. Co do jakości usług nawet nieźle choć szkoda ze rączka dużo sie wspomaga przy lodziku. Ale patrząc na jej śliczna twarzyczkę i to spojrzenie nawet wolałem patrzeć się jej w oczy jak dochodziłem. Całość oceniam na 9/10

 
JVCB
0

@JVCB: dodam jeszcze ze ta Sofi jest niesamowicie czysciutka, pachnąca i dbająca strasznie o higienę.... następnym razem bedzie sexik, zbadam jej te mała cipkę o której mówiła ze taką ma....mniam

 
Kriss
0

@JVCB: Już kojarzę to jest to młoda która podobno okrada i straszy alfonsem? Jest dobra i ciasna ale wybiera sobie panów i jak jej się chce to potrafi zaspokoić faceta, A jest jeszcze jedna stoi przed droltowicami po prawej taka młoda ścięta na krótko i można z nią robić co chcesz komplet za 60zl i też Sofia

 
JVCB
0

@Kriss: Myślę że wszystko zależy od podejścia i tego co sobą reprezentujesz... jeśli ktoś jest spoconym, brudym burakiem to i panna ma odpowiednie podejście...Kenem nie jestem ale potrafię sie zachować...mnie Sofi z Bułgarii obsłużyła należycie i będę wracał do niej tak często jak tylko się da. Pozdro szwagry

 
Asdf124
0

@xyz: od wczoraj stoja 3 (zjazd na brzezinke) kawałek dalej po prawej stronie młoda ładna bulgsrka, jeszcze dalej w kierunku droltowic stoi po lewej stronie też bulgarka (ok 40lat) dziś była jeszcze laska z fioletowymi włosami

 
HEJ
0

witam , dzis na trasie widzialem kilka panienek ale moja uwage przykuła Czarna laska na przystanku Autobusowym w anoninie kolo stacji benzynowej , co to za jedna ? na prawde Piekna kobieta , ktos cos wie ja jej temat ?

 
Naga
0

Ale wy jesteście oblesni. Zdesperowany bo nie lepiej znaleźć czystej kobiety tylko te brudaski co przed wami miały kilku co się nie myjący z syfem i jeszcze płacić za to żenada działki brudasy z was HIV!!!!!!!!

 
Rrll
0

Bułgarka od strony Oleśnicy po prawej stronie kradnie uważajcie na nią i nie nadaje się robi wszystko na odjeb że przestaje się chcieć ruchac nie polecam lepiej brać polki..

 
Mirek200
0

Hmmm wszystkie dziewczyny przetestowalem i jestem zadowolony z dwoch panienek pierwsza to polka asia a druga to dorotka...sa dobre seksik ok i laseczka ok ale asia troche marudzi ale ogolnie bylo ok tylko do tych pan moge wrucic asia stoi od olesnicy a dorotka slopek 353 taka przy kosci ale rewelacjia mowie wam panowie nie patrz na wyglad tylko zobacz jak ona to robi..wspaniale...wruce napewno