Stara S3

Dziś dałem się skusic na "pannę" z starej S3 młodziutka 19lat Bługarka, szczuplutka i bardzo niska z kolczykiem nad ustami ni w ząb polskiego próbowałem po angielsku tez nic tylko niemiecki. Ceny standard lodzik 7/10 seks kiepski była bardzo spieta. Po wszystkim kierowalem sie w stronę Gorzowa po drodze jeszcze kilka kiepskich okazow az gdzies 5 km przed GW fajna ruda wysoka wygladala na ostrą aż żałowałem ze zatrzymalem sie wczesniej ;) ktos z nią sie zabawial? Jak wrażenia?

Komentarze  dodaj komentarz
 
sadam
0

Stoja napewno dwie Polki jedna blandynka zaraz jak się wjeżdża do lasu jadąc od Gorzowa po lewej stronie na łuku a druga czarna jak się kończy sie ten las po prawej przed lukiem jak już prawie S3widac

 
szfag
0

jest kilka dziewczyn na trasie, większość to bułgaria. Jedna fajna bułgarka ruda, długie włosy. ktoś był u niej? jakie ceny i jaki warsztat? z wyglądu niezła rura się wydaje podczas przejazdu. dajcie info szwagry

 
Jarek
0

Fajna poleczka stała dzisiaj na starej do mysliboza pytam ile laska muwi 80 zl. A bez gumki 500zl z połykiem i musisz byc umytu dobrze i powiedziała nie muw nikomu na wypłate dam jej te 5 paczek bo bardzo brdzo ładna i milutka

 
Sitek
0

Fenomenalna polka stała dzisiaj zaraz przed wyjazdem z lasu (w kierunku Myśliborza). Uśmiechnięta, miła, pogodna, bardzo sympatyczna. Wysoka szczuplutka brunetka w dodatku zaskakująco elokwentna! Chętna do rozmowy i przede wszystkim do działania. Lodzik mistrzostwo świata! Ceny standard 50/70/100. Zdecydowanie najlepszy wybór na tej trasie. Polecam!

 
traveller
0

Stoi fajna Polka czarnulka. Wysoka fajna, sympatyczna wygadana dziewczyna. Obsługa 10/10. Szkoda, że zimno bo była dobrze odziana. Ceny 50/70/100. Stała na samym końcu prawie jak las się kończy od prawej strony i jest S3. Może stać w różnych miejscach tej trasy.

 
turysta
0

Byłem i takiej polki pierwsza po lewej od Gorzowa troszkę spięte ale sex ok a w zeszłym tygodniu byłem u blugarki takiej czarnej niskiej biale ząbki lodzik ok sex fajnie mruczu zmieniaja sie miejscami takze nie wiem gdzie stoi dokladnie dalej to już stały dwa pasztety w kierunku Mysliborza

 
turysta
0

Wczoraj miałem okazję jechać tamtędy z grupą motocyklistów stoi 5 sztuk made in Bułgaria jadac od mysliborza jedna starsza cyce na wierzchu kolejna nogi rozkladala i gola cipke pokazywala a kolejne trzy to nie stara gwardia krzesełka porozkladaly jak na plazy