Stara S3

Dziś dałem się skusic na "pannę" z starej S3 młodziutka 19lat Bługarka, szczuplutka i bardzo niska z kolczykiem nad ustami ni w ząb polskiego próbowałem po angielsku tez nic tylko niemiecki. Ceny standard lodzik 7/10 seks kiepski była bardzo spieta. Po wszystkim kierowalem sie w stronę Gorzowa po drodze jeszcze kilka kiepskich okazow az gdzies 5 km przed GW fajna ruda wysoka wygladala na ostrą aż żałowałem ze zatrzymalem sie wczesniej ;) ktos z nią sie zabawial? Jak wrażenia?

Komentarze  dodaj komentarz
 
Armanihell
0

Wczoraj jechałem stoi w tym miejscu jakąś małą ale wyglądała na bulgare choć słabo widziałem bo szła komuś obciagnac... Niech ktoś poleci obadać temat i napisze co to za Suka

 
Armanihell
0

@321: no mała czarna jakąś to polka? Jedz zobacz co to za szmata po lewej w tej rajce co widać s3,, to Bułgara cy ta Ruda przefarbowała się na czarno? A ta po prawej Bułgara słaba w chuj koleś ja wziął komplet 80 zł grymasi pospiesza wyrafinowana stara dziwka takie najgorsze szkoda hajsu..

 
podrozny
0

No i plany się zmieniły panowie za witam do niej w sobotę jak będzie go zachaczyl o nim później dam opinie chyba że są nowe jakieś towary godne uwagi ale chyba są te same stare panie

 
podrozny
0

Do xxr masz rację trochę schowana wtedy mnie się pytała czy ja widać jak się jedzie.czyli stoi będę musiał znowu z eski zjechać ale tym razem biorę komplet. Dam znać jaka ona jest w seksie chyba że ktoś był u niej to bym prosił o opinię za tydzień będę u niej.

 
podrozny
-2

Panowie czy za lasem w stronę szczecina po lewej stronie stoi taka ruda młoda. Ponad miesiąc temu byłem u niej i bym znowu wjechal.znowu bym zrobił gwałt w jej ustach.normalnie była ubrana nie jak te wszystkie lachociagi.moze tylko sobie tak dorabia

 
johnny_daf
+6

Dziś koło godz 12 stały 4 sztuki (licząc od strony Gorzowa): -blondyna przy wjeździe na parking po prawej - Bułgaria kawałek dalej po prawej - milf przy wjeździe na Rębowo - kawałek dalej Bułgaria po lewej pod lasem Korzystał ktoś z tej blondi przy parkingu?

 
Dyziek
+1

Są na tej jebanej S3 jakieś dobre suki bo byłem dwa dni temu podjeżdżam pytam czy głębokie gardło robi a suka nieee.. Anal nieee to po chuj ty głupia szmato tam stoisz!

 
jacek6108
0

@Mozart: wiesz jak kurwy teraz potaniały na mieszkaniówkach ? Brały po 300 te lepsze a chcą teraz 200 , jeszcze trochę i będzie 150 jak było 3-4 lata te,u i było dobrze.I komu to przeszkadzało ?