UL.DAMROTA/BANKOWA/UNIWERSYTECKA/PRZED BP al.Roździeńskiego /DUDY GRACZA /

Tutaj macie ulice gdzie stoją kobiety TYLKO WIECZOREM +/- 20:30 do max 1:00 nie doświadczyłem później. Jadzia na damrota dobrze oświetlona przy szlabanie po drugiej str. zawsze stoi jej Audi Uniwersytecka Na rondku Ewa blondi szczupła, przy paczkomatach srebne Bmw blondi milf z dobrym cyckiem, blondi milf ze skody fabii, Ewa z cabrio renault, milfetka dość starsza w starym fordzie. BP zgrabna nawet daje radę raczej mało mówna. Dudy Gracza Klaudia grubsza i chudsza i czasem starsza z ta grubszą stoi no i niżej przy światłach stoi ukrainka.

Komentarze dodaj komentarz powiadom
 
konto_usuniete
0

Widzę że gość czekający 2 h koło jadzi w czerwonym renault busie ma cierpliwość ,wracałem w róznych odstepach czasu i stoi cały czas, niezle beret zryty.

 
Paulos
0

@Maly26: wczoraj było to samo ;) Nie będę to z modelu konkretnego wymieniać ale przez dobra ponad godzinę okolice okupował nie jeden ale nawet dwóch ;) - widać dla niektórych warto, wiec cóż, póki co w tym aspekcie mamy wolna wole ;)

 
Bywalec56
0

@Qqas: Dasz rade.na ul.Dudy Gracza wjedz na parking Lidla (o 22.00 tam juz pusto bo lidl do 20.00 a za 30min postoju nic ci tam nie zrobia) Na ul.Damrota zabierz Laske a ona juz Ci pokaze gdzie na parking jechac

 
rozmowny
+1

@alexis: tak myszka stoi ale jak ktoś czyta dokładnie a nie tylko obrazkami to zobaczy co napisane jest na samej górze. DZIEWCZYNY STOJĄ TYLKO WIECZORAMI !

 
bywalecnakato
0

@Maly26: tobie zjebie napewno nie udzielę żadnych informacji. Tylko pytasz non stop a nic nie wnosisz i nie informujesz na temat dziewczyn. Zresztą oczerniałeś Jadzię więc...

 
bywalecnakato
+1

@Maly26: Co żal ci że nie załapałeś się hahaha. To swoje frustracje wylałeś tu na forum by ją oczernić. Napisz koleś kiedyś jakiś rzetelny komentarz na temat dziewczyn z ulicy, jakości ich usług i wyglądu bo tylko tu pierdolisz farmazony. Pytasz tylko cały czas a wszystko jest opisane a jak nie ma to znaczy, że nie warto do tych dziewczyn jeździć i korzystać proste...

 
bywalecnakato
+1

@Maly26: Owszem polecam bo od tego jest to forum, sprawdzone przeze mnie dziewczyny. Nie tylko Jadzię bo i Siwą, Ewę i Olgę ze względu na aparycję, świetne ciuszki seksowne i jakoś usług i podejście do klienta a ty tylko pytasz i nic nie wnosisz. Kto zaśmieca. Nie każdy szwagier ma namiar na dziewczyny więc jeśli jakaś ma konto na portalu czy też fejsa :) warto podać namiar do kontaktu. Oczywiście za zgodą zainteresowanej. To forum jest od informowania wzajemnie szwagrów gdzie warto jechać, żeby nie zaliczyć wtopy. Ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem komentarzy na temat dziewczyn i wiecznie pytasz o każdą, która była już tu nie raz opisana. Na garso to już dawno by cię zbanowali za notoryczne pytania bez wnoszenia treści. Tu niestety takie oszołomy mogą zaśmiecać bezkarnie.

 
konto_usuniete
0

@bywalecnakato: teraz właśnie tym komentarzem również zaśmiecasz skrzynkę tu , skoro Jadzia by chciała podać tu i ponformować żę ma konto na danej stronie to by sama to zrobiła a ty po prostu robisz jej reklamę.

 
TegiSzwagier
+1

@bywalecnakato: widzi kolega, że "Maly" napisał jaki jest, a cyfra w jednostce mm mówi sama za siebie, to jak on może kogoś polecić lub nie i tu też jest wyjaśnienie dlaczego tak bezustannie wypytuje i wypisuje dyrdymały o dziewczynach-tyle potrafi. Nie podzieli sie rzetelną opinią, bo nie zakosztował...Szkoda nerwów Szwagier. Pisać swoje opinie jak należy, bo trzeba sie dzielić tortem i luzik.Pozdrawiam!P.S.Chyba,że z niego taki cwaniak i oczernia, bo w kolejce nie chce mu się czekać?

Zaloguj / zarejestruj